AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Del Skrevet 14. mars Jeg har siden i går hatt feber, hodepine og magevondt. Ingen diaré eller opkast men er kvalm store deler av tiden. Har to barn på 3 og 7 år, men de er friske. Har ikke hørt noe fra skole/barnehage. Er det noen andre som sliter med det samme? Nettop ferdig med 1 ukes influensa og nå dette 😵💫 Anonymkode: 4ab0d...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Jobber på barneskole, og der går det "alt mulig", noe som må være influensa (høy feber og fullstendig utslått på null komma niks), omgangssyke, halsbetennelser og bare "vanlig feber" Er du heldig, så får du flere ting på en gang.... Så ja, magevirussesongen er ikke over. Anonymkode: edfcb...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har siden i går hatt feber, hodepine og magevondt. Ingen diaré eller opkast men er kvalm store deler av tiden. Har to barn på 3 og 7 år, men de er friske. Har ikke hørt noe fra skole/barnehage. Er det noen andre som sliter med det samme? Nettop ferdig med 1 ukes influensa og nå dette 😵💫 Anonymkode: 4ab0d...d8f Kan være covid sikkeer på det var influensa du hadde forrige uke? Anonymkode: 7fed3...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan være covid sikkeer på det var influensa du hadde forrige uke? Anonymkode: 7fed3...32a Nei,ikke sikker, tok ingen test. Tok influensavaksine i fjor høst, så trodde jeg vill få et mildt forløp av influensa om jeg først fikk det. Men ble sengeliggende i nesten 1 uke med det jeg trodde var influensa (eller kanskje det har vært Covid). ts Anonymkode: 4ab0d...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Jeg spydde som en gris for 1,5 uker siden. Ikke gjort det på 30 år. Det kom plutselig i begge ender. 🤮💩 Anonymkode: 9dcdc...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei,ikke sikker, tok ingen test. Tok influensavaksine i fjor høst, så trodde jeg vill få et mildt forløp av influensa om jeg først fikk det. Men ble sengeliggende i nesten 1 uke med det jeg trodde var influensa (eller kanskje det har vært Covid). ts Anonymkode: 4ab0d...d8f Vet covid ofte gir mageorkblem og kan vare lenge og variere i symltomer Anonymkode: 7fed3...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Her spydde ungen for en uke siden. Samtidig hadde jeg vondt i halsen og feber. I dag begynte mannen og spy. Usikker på om vi har hatt to virus i hus, eller covid som gir forskjellige symptomer. Anonymkode: b577f...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har siden i går hatt feber, hodepine og magevondt. Ingen diaré eller opkast men er kvalm store deler av tiden. Har to barn på 3 og 7 år, men de er friske. Har ikke hørt noe fra skole/barnehage. Er det noen andre som sliter med det samme? Nettop ferdig med 1 ukes influensa og nå dette 😵💫 Anonymkode: 4ab0d...d8f De sa på nrk radio i går torsdag at det er høysesong for Norovirus. Det viruset som nå er i omløp kan gi både forkjølelse og oppkast og diaré, enten en av delene alene eller alle tre tingene samtidig. Høres veldig festlig ut å få diaré, oppkast og forkjølelse samtidig. Men når man da er ferdig med en trippel sak, så er en ferdig, fint ferdig. Anonymkode: 7011b...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå