Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

i blodfylla med blackout. Jeg hater stripping og ikke interessert i tilbakemeldinger på at det er en jobb osv. Vi har vært sammen i over 25 år og han vet hvor jeg står med tanke på dette. Han er heller egentlig ikke en person som liker dette. Var ute med gutta og endte på strippeklubb etter alkoholinntak hele dagen (vm), kveld og natt. Han sier han ikke husker noe og jeg så hvor drita han var når han kom hjem. Han har bestilt privatshow, ikke bare en, men to ganger! Totalt betalt 17 000 kr for dette! Hva faan har han betalt for? Hva får de gjøre på en slik plass for et sånt beløp? 

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle? For meg hadde det vært et enormt tillitsbrudd. Jeg hadde slitt med å stole på han igjen.

Jeg hadde gått. Rett og slett. Dette er fullstendig dealbreaker for min del.

• Liker 36
  • Nyttig 5
Skrevet

Eg vet en kompis som vart tauet inn på en sånn strippeklubb i Oslo for 20-30 år siden.da kom det en dame og sette seg på fanget hans. Så kom det flere. Det vart og hentet 2 flasker sjampis.. så kom det to svære vakter og forlangte betaling. Det kostet i dei dager nesten 10k og han fekk ikke forlate plassen før han hadde betalt. Hvis du er trygg på han så trenger du ikke være redd for at han har vert utro heller. Bare begått en dyr feil og sikker betalt for dei andre og

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

No har jeg kun vært på strippeklubb i Italia jeg. Gutta kom inn gratis. Jeg måtte betale for å komme inn. Gutta kjøpte drikke da var det med ei dame på den. Ikke på min. Trur drikken min var dyrere enn deres å. Da satt damene og snakka litt med gutte også måtte dem betale mere hvis hun skulle være der lenger. Ingen av dem som gjorde det. Så kom det show. Man kaster jo penger mot dem da. Personlig så synes jeg det var en grei opplevelse. Ei som danset var drit flink og det vistes at hun likte det. Ei annen ei likte det ikke. Og det var trist å se på. Hun trur vi var der mot sin vilje. Vi alle fikk en vond klump i brystet. For meg så hadde jeg ikke reagert på at min mann hadde dratt. Men hvis du reagerer så må du stå opp for deg selv. Ingen andre som kan gjøre det. Men du får spørre han hva prisen inneholdt. Men alt slik er dyrt. Trenger ikke å bety at han hadde sex med dem. 

Anonymkode: 1227b...cdd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Total dealbreaker for min del. Jeg hadde mistet respekten for mannen min.

Anonymkode: 9e661...f44

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kastet ham ut.

Anonymkode: f0f58...02e

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Teste seg for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: efe6c...c7b

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har selv jobbet på strippeklubb (da jeg var ung og dum). Naivt trodde jeg det bare var dansing og at kunder ikke fikk røre en. En eldre kvinne der fortalte meg at mange av jentene har «en egen meny». Og jeg fikk se litt av hvert der. En annen ung asiatisk kvinne skjønte jeg at en av hennes stamkunder fikk kjøpe noen form for sex av henne. Stakkars jente husker hennes blikk etter turer på privat. Det drives og av MC-klubber ofte og de er vel ikke kjent for å følge loven. 

Anonymkode: 3b4ed...5c4

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
såretogødelagt skrev (26 minutter siden):

Hva faan har han betalt for? Hva får de gjøre på en slik plass for et sånt beløp? 

De har sikkert lest eventyr for han. 

Anonymkode: efe6c...c7b

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke å ha gjort så mye. Slike steder er rene svindelmaskiner over alt i Europa i hvert fall. Hvor de tar grovt betalt for svindyre drinker, både det han drikker og det stripperene drikker (ekstra dyrt for det damene drikker, og det er også veldig vannet ut selvsagt så de ikke skal bli fulle). Også koster nok privatshow mye også med masse ekstra for lapdance, ol. Og de har noe svære vakter som sørger for at du betaler det de mener du skylder etterpå.

Har vært flere saker hvor folk er blitt sjenka drita fulle og endt opp med en regning på over hundre tusen eller til og med flere hundre tusen kr på en kveld.

Anonymkode: 7375f...a9c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (22 minutter siden):

Eg vet en kompis som vart tauet inn på en sånn strippeklubb i Oslo for 20-30 år siden.da kom det en dame og sette seg på fanget hans. Så kom det flere. Det vart og hentet 2 flasker sjampis.. så kom det to svære vakter og forlangte betaling. Det kostet i dei dager nesten 10k og han fekk ikke forlate plassen før han hadde betalt. Hvis du er trygg på han så trenger du ikke være redd for at han har vert utro heller. Bare begått en dyr feil og sikker betalt for dei andre og

Det har jeg opplevd også. Ble bestemt løfta bort til en minibank inne på bula og deretter utkasta.
Skal ærlig innrømme at jeg var så full at jeg trodde damene som red på lårene var "krydder" for det som pågikk på scenen, og at de var snille som hentet drinker. Naiv bygdetulling på tur i utenlandsk storby for mye trolig første og siste gang.

Så han behøver ikke å ha gjort noe "feil." Likedant har jeg hørt om der de tapper kortet helt for penger i ettertid, men det var kanskje mest vanlig da man hadde klikk-klakkmaskiner på VISA og noen endra på summen etterpå.

Anonymkode: efb29...d49

• Liker 4
Skrevet

Nå er dette i Norge da. Så regner med det er litt mer ordnede forhold? Han har lagt seg helt flat og husker ingenting. Han er ikke en slik person til vanlig, men har store problemer når han drikker, klarer ikke stoppe. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
SPOCA skrev (1 time siden):

Spiller det egentlig noen rolle? For meg hadde det vært et enormt tillitsbrudd. Jeg hadde slitt med å stole på han igjen.

Jeg hadde gått. Rett og slett. Dette er fullstendig dealbreaker for min del.

Det er akkurat det, det er et enormt tillitsbrudd, men samtidig legger han seg helt flat og er villig til å gjøre alt for at jeg skal stole på han. Slutte å drikke osv. Jeg er så i villrede siden jeg ser han anger og sliter enormt med seg selv. Han skjemmes og er livredd for at dette skal komme ut. Skal ieg gi han en sjanse til å rette opp? Vi har tross alt hatt et helt liv sammen. 

• Hjerte 1
Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

Han skylder ikke på noen andre enn seg selv, han har vært alene om denne handlingen og ikke betalt for andre. Det jeg sliter mest med er at han tydeligvis likte det han så og bestilte en ny runde. Det tærer skikkelig på meg. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Total dealbreaker for min del. Jeg hadde mistet respekten for mannen min.

Anonymkode: 9e661...f44

Mistet respekten totalt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
såretogødelagt skrev (1 time siden):

Hva faan har han betalt for? Hva får de gjøre på en slik plass for et sånt beløp? 

Du kan kontakte stedet og spørre? 

Anonymkode: 1fb4b...591

• Liker 2
Skrevet (endret)
såretogødelagt skrev (1 time siden):

i blodfylla med blackout. Jeg hater stripping og ikke interessert i tilbakemeldinger på at det er en jobb osv. Vi har vært sammen i over 25 år og han vet hvor jeg står med tanke på dette. Han er heller egentlig ikke en person som liker dette. Var ute med gutta og endte på strippeklubb etter alkoholinntak hele dagen (vm), kveld og natt. Han sier han ikke husker noe og jeg så hvor drita han var når han kom hjem. Han har bestilt privatshow, ikke bare en, men to ganger! Totalt betalt 17 000 kr for dette! Hva faan har han betalt for? Hva får de gjøre på en slik plass for et sånt beløp? 

Hadde ikke irritert meg over strippeklubber i seg selv. Mer det at han drakk seg så syndens at han fikk blackout gjentatte ganger og sløste rundt seg med penger i øst og vest.

Er det strippeklubber noen steder i Norge fortsatt da btw?

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
såretogødelagt skrev (7 minutter siden):

Han skylder ikke på noen andre enn seg selv, han har vært alene om denne handlingen og ikke betalt for andre. Det jeg sliter mest med er at han tydeligvis likte det han så og bestilte en ny runde. Det tærer skikkelig på meg. 

Så han husker ikke noe, men han vet at han ikke har betalt for noen andre?

Anonymkode: d6780...e8a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
såretogødelagt skrev (7 minutter siden):

Det er akkurat det, det er et enormt tillitsbrudd, men samtidig legger han seg helt flat og er villig til å gjøre alt for at jeg skal stole på han. Slutte å drikke osv. Jeg er så i villrede siden jeg ser han anger og sliter enormt med seg selv. Han skjemmes og er livredd for at dette skal komme ut. Skal ieg gi han en sjanse til å rette opp? Vi har tross alt hatt et helt liv sammen. 

Klarer du å stole på han igjen da? Det hadde vært mitt store problem. Jeg ville ikke sluttet å elske mannen min fra en dag til en annen, men jeg ville slitt veldig med å stole på han. 

Og ble han lei seg fordi det ble oppdaget, eller fordi han gjorde det han gjorde? Sa han det selv, eller ble du fortalt det? Det er jo også et essensielt spørsmål, synes jeg.

Uansett. Han drikker seg så full at han får blackouts. Det gjorde min eksmann også. Jeg klarte aldri å stole på han igjen. Hvordan kan man stole på noen som ikke aner hva de driver på med, og som har så lite selvkontroll?

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har lest svarene dine til de andre ts. Virker som det er mye kjærlighet her. Du har grunn til å reagere på dette, men vet du hva alle gjør feil. Og dette var en sånn en ting. Hvis ikke han har hatt flere flauser i fylla tidligere og dette var et engangstilfelle ville jeg forsøkt å kommet meg gjennom det. Han virker jo oppriktig lei. Bare sørg for at han mener det han sier med å stoppe å drikke. 

Anonymkode: 19f0e...42b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...