AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Står at saksbehandlingstid er opptil 6 uker fra inntektsmelding er mottatt, nå har det snart gått 6 uker men fortsatt under behandling. Tar det virkelig så lang tid nå? Jeg er i permisjon. Sist gang tok det 2 dager. Noen andre som søker i disse tider som det også tar så lang tid hos?😊 Anonymkode: f0020...245
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars 24 timer tror jeg, men det var kanskje fordi tjenestebevis/inntektsbevis allerede var sendt inn fra arbeidsgiver for svangerskapspenger søknaden min? Anonymkode: de578...44c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Søkte for to uker siden, men det ble godkjent innen et-to døgn. Søkte rett før fristen da, dvs 4 uker og 1 dag før permisjonen begynner🙊 Anonymkode: fde14...c62 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Jeg får ringe til NAV og høre, gikk fort med meg forrige gang i 2021, men denne gangen tar veldig lang tid.. Søkte dere i år? Anonymkode: f0020...245
elsoi Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Tok over 6 uker hos meg, måtte ringe purre på de. Ble innvilget et par dager etter jeg gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå