Gå til innhold

Ikke registrert lønn, 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg jobber i en liten bedrift, hvor arbeidsgiver ikke har registrert inn all lønna mi for forrige år. Jeg har mast om det i veldig lang tid. Er det noe jeg selv kan gjøre for å få registrert lønna?

Anonymkode: aa09b...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg jobber i en liten bedrift, hvor arbeidsgiver ikke har registrert inn all lønna mi for forrige år. Jeg har mast om det i veldig lang tid. Er det noe jeg selv kan gjøre for å få registrert lønna?

Se på lønnsslippen. Der skal det stå hvor mye du har fått av lønn og hvor mye av denne som det er trukket skatt av. Legg inn dette selv er min tanke👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor er det arbeidsgiver ikke har registrert lønna di? Du har fått lønnsslipp? 

Anonymkode: 4d00d...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er utrolig mye rart ute å går blandt arbeidsgiver så kan forstå ts at man tror ting er ok og så er det det ikke lell.. men hvis du ikke har lønnsslipp .. så ha du kanskje betalt lønn hele fjoråret?Men rart hvis du ikke har fått lønnsslipp da.  Er du organisert må du ta kontakt med organisasjonen for å få hjelp med sånt. 

Anonymkode: b54c9...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er utrolig mye rart ute å går blandt arbeidsgiver så kan forstå ts at man tror ting er ok og så er det det ikke lell.. men hvis du ikke har lønnsslipp .. så ha du kanskje betalt lønn hele fjoråret?Men rart hvis du ikke har fått lønnsslipp da.  Er du organisert må du ta kontakt med organisasjonen for å få hjelp med sånt. 

betalt skatt hele fjoråret skulle det stå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det firmaet hadde ikke jeg turt å jobbe i. Jeg hadde sluttet og fått ut feriepenger før de går konk. 

Anonymkode: f6e53...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...