Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har nettopp begynt å bruke mineralfoundation. jeg er avhengig av å bruke foundation hver dag fordi jeg er så kvisete og rød i huden! byttet nylig til mineralfoundation, siden det ikke gjør kviseproblemet verre... men syns at huden min flasser så lett? jeg fjerner sminken om kvelden og tar den på igjen neste morgen men da blir det stygt særlig på nesen og i kinnene for huden flasser litt... så må jeg skrubbe huden for å fjerne den døde huden, legge et lag med fuktighetskrem og så på igjen med sminken, da først blir det pent... men det er vel ikke bra for huden å måtte skrubbe den hver dag! hvorfor flasser jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bite me
Skrevet

Selv så bruker jeg mineralfoundation i perioder med mye urenheter. Det fjerner nemlig mine urenheter.

Har lest om folk med tørr hud her inne b.l.a som syns den tørker ut huden. Så der har du nok svaret. :)

Gjest Thalassa
Skrevet

å så bra at den virker sånn da skal jeg definitivt kjøpe meg mineral sminke!

:)

Gjest Gjest
Skrevet

men jeg har ikke tørr hud, jeg har blandingshud.... når jeg har hatt sminken på meg en time eller to så blir jeg blank i huden og må pudre meg! ikke et tegn på tørr hud det vel...

Skrevet

Jeg har veldig tørr hud, og dersom jeg bruker i.d.-foundationen i de periodene huden er som verst, blir den bare enda verre - med flassing og det hele. Dette gjelder spesielt om vinteren for min del.

Generelt vil jeg si at det er et utrolig bra produkt, som jeg mer enn gjerne bruker når huden ikke er "i krise".

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har veldig tørr hud, og dersom jeg bruker i.d.-foundationen i de periodene huden er som verst, blir den bare enda verre - med flassing og det hele. Dette gjelder spesielt om vinteren for min del.

Generelt vil jeg si at det er et utrolig bra produkt, som jeg mer enn gjerne bruker når huden ikke er "i krise".

Skriver under på dette! Dessuten framhever mineralfoundation tørre partier, så det er viktig med god peeling og en rik fuktighetskrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...