AnonymBruker Skrevet 14. mars #1 Skrevet 14. mars Når jeg er i et forhold å er kald, mannen får sjeldent ta i meg og jeg setter reglene, da er mannen på. Er jeg meg selv, glad i fysisk kontakt, unngår krangel, er den som alltid tar kontakt eller ber om unnskyldning, ja da blir bare mannen kald, da blir jeg behandlet dårlig og er ofte ulykkelig. Vil ikke menn ha noen som liker sex og som faktisk bryr seg Anonymkode: 5ac77...c53
Macro Skrevet 14. mars #2 Skrevet 14. mars Du kan begynne å handle etter følelsene dine, og ikke etter en bryter kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Skrevet 14. mars Jo. Du kan ikke definere menn som gruppe på grunn av én mann du har møtt. Om kona plutselig hadde vært kald, så hadde jeg kanskje vært på fordi jeg ble usikker, men med den oppførselen generelt tror jeg rett og slett du har møtt en kar som ikke er verdt å satse på. Anonymkode: 66f19...45b 1 2
Rotemor Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Dette var vanskelig å lese! Det er uansett ikke slik at én mann er representant for alle andre menn. 2
frivis Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars (endret) Hvis det en gang skulle skje at jeg ønsker en kvinne å dele livet med, så hadde det nok vært ei rolig kvinne med ben i nesen og noe integritet. Ikke en kald kvinne. Jeg elsker kvinner som er omsorgsfulle og liker barn. Jeg får respekt for kvinner som tar en god del av dette ansvaret sammen med meg. Endret 14. mars av frivis 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars Nå for tiden skal man ikke vise følelser før man har datet i et år. Og i seks av de månedene er det helt innafor å date andre også. Og du må for guds skyld ikke si til en mann at du tenker på han eller er glad i han. Du kan ikke bli glad i noen før det har gått over ett år. "Dating regler" heter det. Og det ødelegger samfunnet.... Anonymkode: 9dc20...d38 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå for tiden skal man ikke vise følelser før man har datet i et år. Og i seks av de månedene er det helt innafor å date andre også. Og du må for guds skyld ikke si til en mann at du tenker på han eller er glad i han. Du kan ikke bli glad i noen før det har gått over ett år. "Dating regler" heter det. Og det ødelegger samfunnet.... Anonymkode: 9dc20...d38 Tror det man kan gjøre for å unngå denne type «forhold» der ingen av partene innrømmer noe, er å være veldig tydelig på første date hva man ønsker av en relasjon. Merker man at den andre oppfører seg på en måte som tilsier at han/hun ikke er klar for det samme, så får man lete videre. Takke for seg og prøve noe annet, før man har gjort noe mer enn å prate og utveksle erfaringer. Og med tydelig mener jeg konkret. Hva man faktisk ser etter. Jeg ønsker meg en å bli gammel med, noe langvarig. Et eksklusivt forhold, en kjæreste. Ikke bruk ord som kan tolkes. Anonymkode: dfff0...704 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når jeg er i et forhold å er kald, mannen får sjeldent ta i meg og jeg setter reglene, da er mannen på. Er jeg meg selv, glad i fysisk kontakt, unngår krangel, er den som alltid tar kontakt eller ber om unnskyldning, ja da blir bare mannen kald, da blir jeg behandlet dårlig og er ofte ulykkelig. Vil ikke menn ha noen som liker sex og som faktisk bryr seg Anonymkode: 5ac77...c53 Da handler det kun om tiltrekning og ikke kjærlighet. Push - Pull effekten kalles det. Da utvikler det seg ofte til et hekt. Veldig usunn relasjonsdynamikk. Anonymkode: 7927a...169 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #9 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når jeg er i et forhold å er kald, mannen får sjeldent ta i meg og jeg setter reglene, da er mannen på. Er jeg meg selv, glad i fysisk kontakt, unngår krangel, er den som alltid tar kontakt eller ber om unnskyldning, ja da blir bare mannen kald, da blir jeg behandlet dårlig og er ofte ulykkelig. Vil ikke menn ha noen som liker sex og som faktisk bryr seg Anonymkode: 5ac77...c53 Dere er jo helt like, så dette forstår du bedre enn meg. Men nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Anonymkode: 1d0ce...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det man kan gjøre for å unngå denne type «forhold» der ingen av partene innrømmer noe, er å være veldig tydelig på første date hva man ønsker av en relasjon. Merker man at den andre oppfører seg på en måte som tilsier at han/hun ikke er klar for det samme, så får man lete videre. Takke for seg og prøve noe annet, før man har gjort noe mer enn å prate og utveksle erfaringer. Og med tydelig mener jeg konkret. Hva man faktisk ser etter. Jeg ønsker meg en å bli gammel med, noe langvarig. Et eksklusivt forhold, en kjæreste. Ikke bruk ord som kan tolkes. Anonymkode: dfff0...704 Enig. Viktig å være tydelig på ønskene sine, ellers så kan man ende opp som ulykkelige begge to, for ingen får det som de egentlig ønsker. Jeg ønsker meg samboer på sikt. Har lyst til å våkne opp hver dag ved siden av han. Noe annet hadde gjort meg ulykkelig tror jeg. Så er det ingen fasit på tidsperspektivet. Det viktigste er at man er trygge på hverandre. Ønsker meg en mann som tåler meg, og all min baggasje på godt og vondt. Ikke bare en som vil ha meg i solskinnsdager, men som vil stå ved min side når det regner eller sola skinner. Anonymkode: 7927a...169
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig. Viktig å være tydelig på ønskene sine, ellers så kan man ende opp som ulykkelige begge to, for ingen får det som de egentlig ønsker. Jeg ønsker meg samboer på sikt. Har lyst til å våkne opp hver dag ved siden av han. Noe annet hadde gjort meg ulykkelig tror jeg. Så er det ingen fasit på tidsperspektivet. Det viktigste er at man er trygge på hverandre. Ønsker meg en mann som tåler meg, og all min baggasje på godt og vondt. Ikke bare en som vil ha meg i solskinnsdager, men som vil stå ved min side når det regner eller sola skinner. Anonymkode: 7927a...169 Men så skal vel du også ville ha han på regnværsdager? For meg når jeg lese ts sitt innlegg får jeg følelsen av at hun skal få lov til å være som hun vil. Hun skal kunne avvise når det passer henne og hun forventer å bli tatt imot med den største selvfølge når hun er glad og fornøyd igjen. Men problemet oppstår når hun er blid og fornøyd, og hun ikke får det som hun vil... Som en annen skriver her, så holder de på helt likt. Ingen av dem er i stand til å ta imot den andre når den andre er nede, og det i seg selv er et stort problem. Men ts må klare å se at hun er like mye problemet her som mannen. Anonymkode: 5c105...571 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men så skal vel du også ville ha han på regnværsdager? For meg når jeg lese ts sitt innlegg får jeg følelsen av at hun skal få lov til å være som hun vil. Hun skal kunne avvise når det passer henne og hun forventer å bli tatt imot med den største selvfølge når hun er glad og fornøyd igjen. Men problemet oppstår når hun er blid og fornøyd, og hun ikke får det som hun vil... Som en annen skriver her, så holder de på helt likt. Ingen av dem er i stand til å ta imot den andre når den andre er nede, og det i seg selv er et stort problem. Men ts må klare å se at hun er like mye problemet her som mannen. Anonymkode: 5c105...571 Ja det må gå begge veier, ellers er det ingen vits. Hans regnværsdager er jo på en måte mine også. Det blir ofte slik når man velger å bo sammen. Man må støtte hverandre i tykt og tynt. Det er kjempeviktig. Noe annet er helt uaktuelt. Jeg tenker at det er viktig å gi hverandre pauser og rom når det er behov for det, og det må det være rom for å kommunisere uten at man skal få dårlig samvittighet for det. Skal godt gjøres at man alltid er fornøyd, men det går det an å prate om på en moden, voksen, rolig og behersket måte. Det er viktig for meg. Å være imøtekommende overfor hverandre og hverandres behov. Et lyttende samspill. Selv om man er to som bor sammen så er man likevel to individer. Det må man ha respekt for, være ydmyk overfor hverandre og ville hverandre det beste. Anonymkode: 7927a...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå