AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Jeg har hatt større ambisjoner tidligere og ikke infridd disse, er det ok å ha å bo og dø som ambisjon? Anonymkode: 013f5...a19
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Nei, det synes jeg ikke. For meg er puste min største ambisjon. Puste helt til jeg dør. Godt ned i magen. Gjør 4 x 15 minutt pusteøvelser der jeg puster ned i diafragma. Legg den til dine to ambisjoner, så er du i mål. ❤️ Anonymkode: 6d783...a17 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Ta deg en iskald en så synes du ikke synd på deg selv mer. Livet er ikke så ille. Snart er det vår. Anonymkode: adcc3...255 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ta deg en iskald en så synes du ikke synd på deg selv mer. Livet er ikke så ille. Snart er det vår. Anonymkode: adcc3...255 Neida, synes ikke synd på meg selv, bare lurer på om ambisjonsnivået er riktig? Har ingen ambisjon om å bli alkoholiker. Anonymkode: 013f5...a19
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars Jeg synes det er helt på sin plass *trekker stigen etter meg uten at noen legger merke til det* Fortsett å stem på meg du så skal aaalt ble bedre, skal du se! Anonymkode: c3fb0...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Boing? Da setter du deg som mål å klare å skaffe deg bolig. Bo situasjonen får du til å gjøre noe med. Samt jobb. Du må bare søke på alle slags jobber. Og kanskje være villig til å flytte på deg. Såpass mål klarer man å ha. Man kan ikke gi opp på livet heller. Noen mål må man ha. Hvis ikke så eksiterer man mare. Anonymkode: aca08...0db
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:27 #8 Skrevet fredag kl 08:27 AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 0.53): Jeg har hatt større ambisjoner tidligere og ikke infridd disse, er det ok å ha å bo og dø som ambisjon? Anonymkode: 013f5...a19 Jeg synes du kam legge inn litt mat og drikke i ambisjonen din. Anonymkode: 64249...613
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:16 #9 Skrevet mandag kl 04:16 AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 7.04): Boing? Da setter du deg som mål å klare å skaffe deg bolig. Bo situasjonen får du til å gjøre noe med. Samt jobb. Du må bare søke på alle slags jobber. Og kanskje være villig til å flytte på deg. Såpass mål klarer man å ha. Man kan ikke gi opp på livet heller. Noen mål må man ha. Hvis ikke så eksiterer man mare. Anonymkode: aca08...0db Har forsåvidt tilgang på hus hos samboer. Søker jobber, men får de ikke, har kanskje ett intervju i kvartalet. Føler kanskje at å ha ambisjon om jobb i tillegg er å legge lista litt høyt, trenger jobb da. Er litt lei av å ikke innfri ambisjoner og ser at å bo, med tanke på å klare sin del økonomisk blir for høyt. Hva er å gi opp livet? AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 10.27): Jeg synes du kam legge inn litt mat og drikke i ambisjonen din. Anonymkode: 64249...613 Lager mat ogsånn da, samboeren er vel stort sett fornøyd når det skjer, eller hvordan tenker du? Anonymkode: 013f5...a19
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:21 #10 Skrevet mandag kl 04:21 Hvis du nesten aldri kommer på jobbintervju, trenger du videreutdanning eller praksisplass. Anonymkode: a7fa0...6c1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:40 #11 Skrevet mandag kl 04:40 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du nesten aldri kommer på jobbintervju, trenger du videreutdanning eller praksisplass. Anonymkode: a7fa0...6c1 Hvor ofte er vanlig å komme til intervju? Er 59, så det er kanskje ikke så aktuelt med utdanning og praksisplass? Anonymkode: 013f5...a19
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:43 #12 Skrevet mandag kl 04:43 Gi opp livet er slik du tenker no. Å få seg jobb er ikke vanskelig hvis man søker i hele norge. Mulig flere søker på de samme jobbene som du søker i ditt distrikt. Da må man tenke utanfor boksen. Når du ikke tenker noe mer enn å bo og holde holde over vannet så vises det også når du søker jobb. Man vil jo ha noen som kan tilføye jobb plassen noe. Når du tenker nei bare jeg holder meg i livet så er det greit. Det vises. Hele kroppsspråket og måten man skriver på. Anonymkode: aca08...0db 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:55 #13 Skrevet mandag kl 04:55 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor ofte er vanlig å komme til intervju? Er 59, så det er kanskje ikke så aktuelt med utdanning og praksisplass? Anonymkode: 013f5...a19 Det er absolutte relevant med noen kurs eller kortere videreutdanning om du ønsker ny jobb. Eller, tenke flytting eller pendling for å få deg jobb. Du har en stund igjen av arbeidslivet. Anonymkode: a7fa0...6c1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:06 #14 Skrevet mandag kl 07:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gi opp livet er slik du tenker no. Å få seg jobb er ikke vanskelig hvis man søker i hele norge. Mulig flere søker på de samme jobbene som du søker i ditt distrikt. Da må man tenke utanfor boksen. Når du ikke tenker noe mer enn å bo og holde holde over vannet så vises det også når du søker jobb. Man vil jo ha noen som kan tilføye jobb plassen noe. Når du tenker nei bare jeg holder meg i livet så er det greit. Det vises. Hele kroppsspråket og måten man skriver på. Anonymkode: aca08...0db Det vil jo være flere søkere på jobber ellers utlyser de bare stillingen engang til, til de får nok søkere har jeg opplevd. For meg er det vanskelig å få jobb, andre blir tilbudt jobber jeg må søke og får avslag på. Jeg er nok ikke en egnet arbeidstaker, det virker litt overveldende når en må tilføre mer enn å gjøre jobben. Kanskje en får innse at en ikke har noe å tilby i dagens arbeidsliv? Jeg har vært på sånn jobbsøkerkurs da. Anonymkode: 013f5...a19
Knirke Skrevet mandag kl 07:19 #15 Skrevet mandag kl 07:19 Det er jo ikke ambisjoner i det hele tatt. Dø skal alle, det er ikke noe valg man har. Alle bor også et sted, det er det stedet de oppholder seg rent fysisk, selv om det er på gata. Å skaffe seg en jobb og slutte å synse synd på seg selv er en faktisk ambisjon. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:26 #16 Skrevet mandag kl 08:26 Knirke skrev (1 time siden): Det er jo ikke ambisjoner i det hele tatt. Dø skal alle, det er ikke noe valg man har. Alle bor også et sted, det er det stedet de oppholder seg rent fysisk, selv om det er på gata. Å skaffe seg en jobb og slutte å synse synd på seg selv er en faktisk ambisjon. Så du mener ambisjonsnivået er for lavt, bør det ikke stå litt i forhold til evner? Hvordan synes jeg synd på meg selv? Anonymkode: 013f5...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå