AnonymBruker Skrevet 18. mars #41 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 18.15): Har du kilde på dette? Stemmer virkelig det? Hvor lang tid må det gå mellom proteinrike måltider? Ts Anonymkode: df4b2...9a9 Det er gammel feilinformasjon. Brukeren må oppdatere kunnskapen sin. De har ikke funnet et øvre tak på protein i ett måltid som kroppen klarer å bruke. De stoppet på 100 gram protein i ett måltid og de fikk fortsatt utbytte av å øke proteinet opp til 100 g. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666379123005402 Anonymkode: 9ed0b...e44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #42 Del Skrevet 18. mars Jeg driter i fiber (no pun intended) fordi fiber gir meg bare fordøyelsesproblemer. Jeg spiser heller meierismør som gir oss smørsyre direkte i stedet for at bakterier i tarmen konverterer fiber til smørsyre + gass. Jeg driter også i frukt og grønt fordi det er ikke nødvendig for god helse, og jeg har fått bedre helse uten. Det er ikke ett næringsstoff vi trenger for god helse som man ikke får fra animalsk. Jeg fokuserer på protein og sunt fett (altså mettet fett). Jeg spiser kun animalsk. Rent kjøtt, innmat, egg, fullfete meieriprodukter. Jeg krydrer med salt. Og drikker vann, upasteurisert melk og beinkraft. Sjømat unngår jeg på grunn av miljøgifter. Anonymkode: 9ed0b...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #43 Del Skrevet 20. mars Ts: Jeg skjønner veldig godt at du blir forvirra! Jeg har tenkt mye av det samme selv - det er så himla mye å "passe på"! Tips og råd i alle kanaler, så en vet jo nesten ikke hva man skal tro på. Nå så jeg på VG i går at det er superviktig å spise frokost. Okei. Andre artikler tar for seg det helt motsatte. Jeg har begynt å bare lytte til meg selv og min kropp, og ikke tenke så mye på alle råd. Jeg blir irritert og sur av at det skal være så optimalt av alt mulig. Hvis man spiser variert av grønt, fiber og proteiner så er nok mye gjort Jeg blir hvert fall mer blid og avslappe, og jeg har ikke gått noe opp i vekt. Anonymkode: 96611...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå