AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Etter mange med sosial angst og isolasjon har jeg trenet det bort ved hjelp av eksponering. Til min store vånde er jeg nå plutselig umettelig sosialt. Jeg får ikke nok av sosialt samvær. Jeg drar på kafé alene og leser avisen bare for å høre og se folk, gleder meg til nytt bomiljø hvor jeg har inntrykk av at naboene er sosiale, ber venner på kaffe og drar på kaffe, drar på språkkafé og strikkekafé for ikke å snakke om fredagspils. Ikke alt på en gang og har jo mye alenetid innimellom. Hjelpes! Hvordan unngår jeg å slite ut folk i mine omgivelser med et så stort behov for menneskelig kontakt? Jeg håper virkelig dette bare er en periode og at det roer seg etterhvert. Jeg kan jo ikke plage kollegaer i umoden i arbeidstiden heller med sosial småsludring eller mase ihjel venner. Det blir slitsomt for dem. Mennesker er digg Jeg bor alene. Anonymkode: f0259...fc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars Finn ulike grupper du kan ta del i. Sosiale aktiviteter. Det er ingen grunn til at du ikke skal være sosial daglig. Anonymkode: faed3...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå