AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Bare må si det, fy flate så mange flotte flyvertinner det er. Er så mange av dem som har et sånt fantastisk fint, behagelig vesen og bærer den uniformen med en nydelig selvsikkerhet som er utrolig tiltrekkende 🫠 Finnes selvsagt to slag av alle slag - men det er mange som bare virkelig er flotte damer 😍 Så, er du flyvertinne - ta det til deg, det er ikke ufint ment i det hele tatt ☺️ Anonymkode: 2bc3d...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars «Mann synes tiltrekkende kvinner i uniform som får betalt for å smile og være hyggelig mot ham, er flotte.» STOPP PRESSEN! Anonymkode: bb18b...0f3 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars De er dyktige i jobben sin. Puktum. Anonymkode: 478b9...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Ja, det er jo et serviceyrke, å smile og være hyggelig må de enten de har en god eller dårlig dag. Anonymkode: 64268...f75 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Mann synes tiltrekkende kvinner i uniform som får betalt for å smile og være hyggelig mot ham, er flotte.» STOPP PRESSEN! Anonymkode: bb18b...0f3 Menn er ganske enkle sånn. Blir det samme som kvinner i sykepleieruniform som gir mannen omsorg. Er hun i tillegg pen og har et vinnende smil er han fullstendig solgt. Min mann var innlagt en lang periode på en avdeling med helt utrolig mange unge vakre sykepleiere. Jeg VET at han syntes det var et lyspunkt i ellers krevende og kjipe dager. Snakker ikke så mye om det nå, men var lett å gjennomskue fascinasjonen der og da. Måtte le. Anonymkode: 391a0...c61
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Det morsomme her er jo at dere kvinner later som dere ikke synes det er akkurat like flott å se en kjekk mann i en rolle dere liker, enten det måtte være som lege, politi, militær, i resepsjonen på hotellet eller hva enn dere liker 😊 Jeg er jo ikke helt tett - vet jo det er jobben deres, de er bare gode i den, og det setter jeg pris på 😊 ts Anonymkode: 2bc3d...0bf
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det morsomme her er jo at dere kvinner later som dere ikke synes det er akkurat like flott å se en kjekk mann i en rolle dere liker, enten det måtte være som lege, politi, militær, i resepsjonen på hotellet eller hva enn dere liker 😊 Jeg er jo ikke helt tett - vet jo det er jobben deres, de er bare gode i den, og det setter jeg pris på 😊 ts Anonymkode: 2bc3d...0bf "Det morsomme her"? Jeg seksualiserer og objektiviserer ikke andre som gjør jobben sin, uansett kjønn. Hold dette for deg selv. Anonymkode: 478b9...bb9 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det morsomme her er jo at dere kvinner later som dere ikke synes det er akkurat like flott å se en kjekk mann i en rolle dere liker, enten det måtte være som lege, politi, militær, i resepsjonen på hotellet eller hva enn dere liker 😊 Jeg er jo ikke helt tett - vet jo det er jobben deres, de er bare gode i den, og det setter jeg pris på 😊 ts Anonymkode: 2bc3d...0bf Hvorfor tror du kvinner gjør det? Kjenner meg ikke igjen, i hvert fall. Anonymkode: b2405...b63 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Skrevet 14. mars Fare for en positiv tråd. >> KG-logo på himmelen << Ok, problemet er tatt hånd om. Anonymkode: d2b30...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå