AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Hei, vi har prøvd å bli gravid i over 1.5 år uten hell så vi dro til en privat klinikk, dær de fant ut at jeg hadde en tett eggleder som bare var å fjerne, har nettopp opperert den bort å den andre ble spylt igjennom og var helt fin!!🤩 Jeg lurer på om det er noen her som har samme problemet å tok det lang tid før dere ble gravid? De på klinikken sa det er økt sjanse de første 3 mnd, så vi har første syklus med prøving nå og vi er såååå spent!!!!! Anonymkode: f145e...a4d
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars mommyaka skrev (18 minutter siden): Har du eggløsning? Skjekket sperm? Appen sier jeg skal ha det om 2 dager så krysser fingrene! Vi tester med eggløsningstester hver dag, så satser på et positiv test de neste dagene! Spermen testet vi også hos klinikken og den var tipp topp👍🏻 Anonymkode: f145e...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke har blitt gravid med den åpne egglederen? Jeg har en tett og en åpen og det har aldri vært noe tema å fjerne den da den åpne fungerer fint Hvis jeg ikke misforstod noe? Anonymkode: fc543...e65 1
mommyaka Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Appen sier jeg skal ha det om 2 dager så krysser fingrene! Vi tester med eggløsningstester hver dag, så satser på et positiv test de neste dagene! Spermen testet vi også hos klinikken og den var tipp topp👍🏻 Anonymkode: f145e...a4d Men har du stabil syklus , om app sier du har eggløsning..får du mensen 14 dager etter?(Altså vør mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå