Alltid Vår Skrevet 15. mars #21 Del Skrevet 15. mars Theodor! Skikkelig olding-navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #22 Del Skrevet 15. mars I barnehagen sønnen min går i er det mange sånne navn: Margit, Ingebjørg, Hjørdis, Asbjørn, Sverre, Birgit, Liv, og Gerd. Jeg liker det 🙂 Anonymkode: 24648...918 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars Muhammed, skikkelig oldisnavn. Og brukes veldig mye. Anonymkode: e20c5...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars Jeg kjente/visste om Klara,Sofie,Agnes,Josefine,Bergljot,Alfred,Hilmar,Nils,Mathilde,Jakob osv...Plutselig var de populære på småbarn! Syntes det var rart.🤔Men man venner seg til det. Vokste opp på 60 tallet. Anonymkode: a8195...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #25 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): I barnehagen sønnen min går i er det mange sånne navn: Margit, Ingebjørg, Hjørdis, Asbjørn, Sverre, Birgit, Liv, og Gerd. Jeg liker det 🙂 Anonymkode: 24648...918 Gerd *grøss* Anonymkode: c450a...500 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars Ester,Odny,Ragnhild,Erna Anonymkode: f6190...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars Olea. Anonymkode: 1b6fd...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #28 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ester,Odny,Ragnhild,Erna Anonymkode: f6190...5ff Ragnhild🥰 Anonymkode: 017f5...ec2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #29 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ragnhild🥰 Anonymkode: 017f5...ec2 Synes Ragni er finere Anonymkode: c450a...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #30 Del Skrevet 15. mars Magni og amund Anonymkode: f091c...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #31 Del Skrevet 16. mars Jentenavn: Ine-navn(Nikoline, Oline, Hermine, Josefine f.eks), Dagny, Annie, Ingrid, Ingeborg, Agnes, Alma, Ellinor, Liv, Astrid. Gustav, Johannes, Alfred, Helmer, Knut, Albert, Tarjei, Jakob, Sverre, Abel, Sigurd, Einar, Magnus. Anonymkode: a79c3...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #32 Del Skrevet 16. mars Møtte en gutt i barnehagealder for et par uker siden, han het Gunnar. Hadde ikke trodd det kom tilbake… Anonymkode: 41337...cf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16. mars #33 Del Skrevet 16. mars Hennie/y, Jens, Sverre, Magnhild, Bergliot, Tor, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #34 Del Skrevet 16. mars Wiliam minner meg om en gammel mann fra barndommen . Anonymkode: f7903...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #35 Del Skrevet 16. mars Dagmar Anonymkode: 4687e...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #36 Del Skrevet 16. mars Har hørt om flere små Åse'r. Anonymkode: 09672...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #37 Del Skrevet 16. mars Alltid Vår skrev (På 15.3.2025 den 8.15): Theodor! Skikkelig olding-navn. Theodor er liten gutt i mine øyne. Anonymkode: 4687e...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #38 Del Skrevet 16. mars Har ikke blitt spesielt overrasket. Det er jo typisk at navn fra oldeforeldregenerasjonen trender, så snart kommer vel Gerd og Kåre. Gustav, Thorvald, Tiedemann, Laura, Dagny og Ellinor er eksempler på slike navn som nå løper rundt i barnehagene. Anonymkode: 3e0f9...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #39 Del Skrevet 18. mars Otto, Tor, Fritjof, Sigvald… Vet om barn/ungdom med disse navnene Anonymkode: acd63...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #40 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 8.25): I barnehagen sønnen min går i er det mange sånne navn: Margit, Ingebjørg, Hjørdis, Asbjørn, Sverre, Birgit, Liv, og Gerd. Jeg liker det 🙂 Anonymkode: 24648...918 Hjørdis 😳 Jeg trodde seriøst at ingen hadde fått det navnet de siste seksti årene. Måtte faktisk inn på SSB og se på statistikken, og etter 1984 er det tre eller færre årlig. Hun i barnehagen til sønnen din risikerer nok ikke forvekslinger med mange jevnaldrende med samme navn gjennom skole- og studietid. Gerd kommer ikke til å treffe på mange jevnaldrende med samme navn, hun heller. Anonymkode: 924ce...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå