Gå til innhold

Suging - Blæ

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

jeg ser under "glidemiddel" at man anbefaler et viss glidemiddel hvis man ikke liker å suge. Fint råd for det skal jeg prøve.

Men, mitt problem er at jeg får brekninger når jeg skal suge- jeg bare klarere det rett og slett ikke.

Er dette unormalt, eller er det andre som har samme problem som meg. (det hadde vært veldig fint å vite).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

icon_eek.gif

Hvorfor sliter du med dette?

Synes du det lukter/smaker vondt?

Prøv deg frem,du behøver jo ikke sluke hele staken med en gang! icon_razz.gif

En forutsetning er selvfølgelig at penis er ren,ellers blir det motbydelig.

Jeg anbefaler deg på det sterkeste at du lærer deg å takle suging,det er faktisk behagelig for begge parter.

icon_smile.gif ismen icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også problemer med dette. Har tvunget meg selv noen ganger men liker det ikke, får brekninger og syns det er ekkelt.

Av den grunn har jeg ikke tillatt noen å gjøre det på meg heller. Trodde det skulle gå seg til men er 30 og det har ikke blitt bedre. De gangene jeg har gjort det må han ha dusjet rett før, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg reagerer sånn eller hva det er som får meg til å føle sånn.

Skrevet

Men ikke gjør det da vel! Noen liker det ene, andre liker det andre, noen liker ikke det som den tredje liker... Alle behøver ikke like å suge, det som er viktig er at begge synes det er deilig det dere gjør. Og jeg hadde aldri likt å bli sugd hvis den som gjorde det fikk brekninger...

Er det bare meg, eller er det mange jenter som gjør ting de ikke er komfortable med? Hvorfor i så fall?

Det er da massevis av herlige ting man kan gjøre, selv om man må styre unna noe...!12

• Liker 3
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvi du ikke vil suge så la ver.

Kommer kansje etter hvert.

Ikke alle suger hvis du trodde det

Skrevet

det er helt naturlig å få brekninger om man får noe mot ganen..kanskje noen prøver å ta for mye inn på en gang?

ha en god lørdag! icon_smile.gif12

• 3 uker senere...
Skrevet

Det tok et halvt år før jeg gjorde det med typen. Synes det er dødsgodt når han slikker meg og ville gjerne vere snill mot han ,men trenkte litt tid.

Liker du det ikke så la ver eller vent til du har lyst.

Jeg liker å gjøre det for han nyter det så + så pleier han slikke meg samtidig og da er det ekstra godt.

Han og jeg må sefølgeligt vere nydusjet.12

• Liker 1
Skrevet

Her ser man hva erfaring gjør! Den første jenta jeg hadde sex med(hun var litt eldre enn meg - as "always") ble totalt sjokkert når jeg ikke likte at hun sugde meg! hehe. Ganske morsomt når jeg tenker på det. Saken er at jeg syntes ikke dette var noe big deal selv før jeg traff ei jente som virkelig kunne det! Ops! Da var det gjort.

Uansett, blant de jeg kjenner av jenter som jeg har diskutert slike ting med, så har jeg bare truffet på EN jente som nekter å både gi og motta dette. Jeg synes det er merkelig, men det er kanskje ikke det? Slik jeg forstår det, så liker de fleste det.

videre så skal jeg fortelle at en annen eks av meg ikke likte tanken med en gang(å gi), men ved å variere måte hun sugde meg på. f.eks med på ligge på rygget og jeg over, så begynte hun å like det(?!). Uansett, etter hvert så ble det noe hun gjorde av egen lyst. Og jeg er rimelig sikker på at det ikke var "faket". icon_smile.gif

Smak og behag???? icon_wink.gif

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har det likt her. Synes det er utrolig ekkelt med precum i munnen og synes lukten er veldig ekkel. Synes også det er vanskelig, fordi jeg ikke vet om han liker det. 

Anonymkode: c4df1...09f

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det likt her. Synes det er utrolig ekkelt med precum i munnen og synes lukten er veldig ekkel. Synes også det er vanskelig, fordi jeg ikke vet om han liker det. 

Kan du ikke bare spørre han om han liker det?🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus Christ menneske, du gjenopplivet nettopp en 18 år gammel tråd! For å fortelle verden at du synes precum er ekkelt! 

Et barn som ble født samme dag som denne tråden ble opprettet, vil nå være MYNDIG for himmelens skyld! 😵

Anonymkode: 3e110...aea

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jesus Christ menneske, du gjenopplivet nettopp en 18 år gammel tråd! For å fortelle verden at du synes precum er ekkelt! 

Et barn som ble født samme dag som denne tråden ble opprettet, vil nå være MYNDIG for himmelens skyld! 😵

Anonymkode: 3e110...aea

Jeg tenkte det samme 😅 synes det er rart at ikke KG slette så gamle tråder. Folk skriver jo om alt mulig privatliv her inne. 

Anonymkode: f0f5e...a83

Skrevet

ahhahahahahahahhhahah

AnonymBruker
Skrevet

Min venn heter Oti. Fornavnet er Idi.

Anonymkode: 9b435...ea7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min venn heter Oti. Fornavnet er Idi.

Anonymkode: 9b435...ea7

H*n høres ikke så lur ut. 

Anonymkode: 6abe7...213

AnonymBruker
Skrevet

Yay, denne tråden er nå gammal nok til å drekke og kjøre bil! :P 

Anonymkode: abaef...5c5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...