Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #1 Skrevet 22. februar 2002 Nå er der 22 dager igjen, igår var jeg på prøvetime hos frisøren, følte meg som prinsesse Magrethe når hun hadde satt opp håret slik hun syns jeg skulle ha det. Har hørt sååå mye bra om henne at hun er sååå flink men jeg følte ikke vi kommuniserte i det hele tatt. Jeg sa dette også at slik vil jeg ikke se ut, og kom med ett annet forslag, hun tente på ideene mine og sa ja sånn gjør vi, men jeg fikk jo ikke prøvd det da, og for dette betalte jeg 600,-. Var veldig deppa etter på, hvordan kommer dette til å gå?
Gjest KristinK Skrevet 22. februar 2002 #2 Skrevet 22. februar 2002 Huff, det er ikke noe koselig når man sitter med en slik følelse. Jeg synes det var dårlig av henne å ikke prøvde den frisyren du ville ha også. Trodde det var vitsen med en prøvetime jeg? Kanskje du kan "klage" og få en ny prøvetime? Jeg var selv hos frisøren i går og begynte planleggingen litt. Hun som skal ordne meg på bryllupsdagen er ganske ung og jeg håper derfor at jeg får en litt fiks frisyre som jeg er fornøyd med. Det er jo viktig at man får en frisyre man er skikkelig fornøyd med. Det er nok litt viktig å snakke ordnetlig sammen før man begynner å ordne med noe som helst. Det ble vel kanskje ikke så mange trøstende ord, men det er iallfall noe andre også kan bite seg merke i. 12
Gjest gjest 0 Skrevet 22. februar 2002 #3 Skrevet 22. februar 2002 Uff da... Men dette ordner seg! Jeg ville prøvd å klage og sagt at jeg ikke var intressert i å benytte henne til bryllupet. Dessuten ville jeg ringt rundt og sjekket priser, evt. tatt en tur rundt og spurt hvordan andre ville satt opp håret ditt osv. Dette ordner seg nok! Mulig du ha "kastet bort" 600 kr, men finner du en annen frisør kan det hende det var verdt det. Du slipper iallefall å få denne følelsen på bryllupsdagen!
Olse Skrevet 22. februar 2002 #4 Skrevet 22. februar 2002 Dette var ikke bra! Selv skal jeg bruke en frisør som jeg har brukt i mange år og som kjenner meg såpass godt at hun vet sånn ca. hva jeg vil ha. I din situasjon ville jeg ha prøvd å klage, for det er ikke tid at hun feiler på din store dag!!!! 1
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #5 Skrevet 22. februar 2002 huff ja syns dere det? jeg er liksom så redd alltid jeg for å tråkke noen på tærne, men går det ann så skifte frisør nå? irriterende at det skal være sånn.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. februar 2002 #6 Skrevet 22. februar 2002 Når skal du gifte deg? Ring den salongen du var på og forklar at du var veldig misfornøyd og ønsker ikke å benytte deg av dem. Hør også om det er mulighet for å få pengene tilbake. Så ringer du rundt til alle frisører i området og sjekker priser! Etter det kan du jo ta en tur innom de forskjellige og se hva slags intrykk du får!
Tiger Skrevet 22. februar 2002 #7 Skrevet 22. februar 2002 Gå tilbake til den frisøren du var hos (bedre resultat face to face og med andre lyttende kunder rundt...) og si at du forventer at de setter opp håret ditt en gang til -gratis. Tror det kan være vanskelig å få tilbake pengene, men en tilgodelapp eller en ny prøvetime burde ikke være noe problem hvis de er interressert i å beholde kundene sine. Du trenger jo ikke bruke de på bryllupsdagen, men du kan ikke la de slippe unna med dette. Lykke til. 1
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #8 Skrevet 22. februar 2002 Gode råd, takk, jeg tor jeg skal gjøre som Tiger sier, prøve først å få en ny konsultasjon, om jeg så må betale for den en gang til så syns jeg det er verdt det, for jeg vil være sikker på at dette blir gøy og ikke stress. om dere forstår. Takk i allefall
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 Huff, håper det kommer til å gå bra. Selv mener jeg alt må klaffe på denne viktige dagen, da vi alle fortjener å være de prinsessene vi er 👸 Anonymkode: 395e1...02e
MarianneE Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff, håper det kommer til å gå bra. Selv mener jeg alt må klaffe på denne viktige dagen, da vi alle fortjener å være de prinsessene vi er 👸 Anonymkode: 395e1...02e 20 år har gått siden TS skrev dette. 20 år. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Skrevet 23. mai 2022 Shit, nå følte jeg meg gammel 😂 Jeg var 8 år da dette ble skrevet 🤯 Anonymkode: 1a381...6c9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #12 Skrevet 29. mai 2022 MarianneE skrev (På 23.5.2022 den 12.56): 20 år har gått siden TS skrev dette. 20 år. Dette skjer stadig meg også når jeg googler etter tema. Lett gjort🙃 Anonymkode: b17ac...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå