Gå til innhold

Tenner på unge kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 50 og er kun interessert i 30-årene og oppover. Ei på noen og 20 ville jeg følt meg veldig gammel hos. Hadde følt meg som en semipedo daddy. 

Anonymkode: 1e889...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosalilje84 skrev (18 minutter siden):

Det er ingenting evidensbasert med påstanden om at unge, pene 18-åringer foretrekker eldre, utslitte menn fremfor jevnaldrende gutter. Det er noe dere har funnet på.

De behøver jo ikke være utslitt da 😄Det kan være en 30 år gammel veltrent sexy mann, med suksess i næringslivet og gode gener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis skrev (5 minutter siden):

De behøver jo ikke være utslitt da 😄Det kan være en 30 år gammel veltrent sexy mann, med suksess i næringslivet og gode gener. 

30 år gamle finanspamper er utrolig kjedelige for festglade, ivrige 18-åringer. De er på helt forskjellige steder i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg synes kvinner er aller vakrest når de er 18-20.

Det kommer aldri til å endre seg, uansett hvor mye skam andre prøver å påføre meg for å ha de tankene i hodet. Egentlig synes jeg det er litt morsomt når folk blir provosert. 😄

Anonymkode: 4a456...efa

Og det får du selvfølgelig lov til å synes. Men du bør altså styre unna damer. Ikke ta til takke med en uattraktiv 30- eller 40-åring, når du egentlig sikler etter 18-åringer, og ikke press din seksualitet på unge jenter som synes innpåslitne, eldre menn er creepy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

30 år gamle finanspamper er utrolig kjedelige for festglade, ivrige 18-åringer. De er på helt forskjellige steder i livet.

Ungdommen i dag fester mindre og mindre, de har mindre og mindre sex og de har snart bare en app de møtes på.
Går de ut på byen sitter de fremdeles og ser ned i skjermen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis skrev (Akkurat nå):

Ungdommen i dag fester mindre og mindre, de har mindre og mindre sex og de har snart bare en app de møtes på.
Går de ut på byen sitter de fremdeles og ser ned i skjermen.

Vel, jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har selv vært i et forhold med en del år eldre mann da jeg var ung. En av grunnene til at det ble slutt, var at han forventet at jeg oppførte meg som en 30 år gammel dame, mens jeg synes at han var kjedelig og satt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (4 minutter siden):

Exit gutta var vel neppe noe vi kan kalle kjedelige 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mange blir sure så sier jeg at det skyldes biologi. Unge er de mest fruktbare og de mest egnede til å få barn. Vi er styrt av biologien og derfor kan jeg forstå at menn tenner mest på unge kvinner.

Anonymkode: 7f400...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 time siden):

Og det får du selvfølgelig lov til å synes. Men du bør altså styre unna damer. Ikke ta til takke med en uattraktiv 30- eller 40-åring, når du egentlig sikler etter 18-åringer, og ikke press din seksualitet på unge jenter som synes innpåslitne, eldre menn er creepy.

Hmmm, nei, takk. Lever fint som gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmmm, nei, takk. Lever fint som gift.

Vet kona di at du sikler på 18-åringer, og egentlig ikke tenner på henne? Har hun fått valget mellom å bli i forholdet med den informasjonen, eller å gå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (4 minutter siden):

Vet kona di at du sikler på 18-åringer, og egentlig ikke tenner på henne? Har hun fått valget mellom å bli i forholdet med den informasjonen, eller å gå?

At jeg ikke tenner på min kone?! Hahaha, nei veitu hva. Nå kommer du med ville anklagelser.

Ja, hun vet jeg sikler på andre damer. Akuratt som at jeg vet hun sikler på andre menn. Vi er voksne som klarer å snakke sammen uten å bli sjalu. Jeg ville selvsagt aldri i livet byttet henne ut med ei på 18-20. Jeg ville aldri gått etter noen på 18-20 om jeg var single, engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At jeg ikke tenner på min kone?! Hahaha, nei veitu hva. Nå kommer du med ville anklagelser.

Ja, hun vet jeg sikler på andre damer. Akuratt som at jeg vet hun sikler på andre menn. Vi er voksne som klarer å snakke sammen uten å bli sjalu. Jeg ville selvsagt aldri i livet byttet henne ut med ei på 18-20. Jeg ville aldri gått etter noen på 18-20 om jeg var single, engang.

Hvorfor ikke, hvis disse damene er mest attraktive? Her mangler det logikk. Og jo, jeg hadde gått fra en mann som siklet på ungjenter og tok til takke med meg fordi det var fornuftig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke, hvis disse damene er mest attraktive? Her mangler det logikk. Og jo, jeg hadde gått fra en mann som siklet på ungjenter og tok til takke med meg fordi det var fornuftig. 

Mangler logikk?

Dersom min kone er 9/10, så dumper jeg henne ikke fordi jeg vet det finnes 10-ere der ute. Snakk om å sabotere egen lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mangler logikk?

Dersom min kone er 9/10, så dumper jeg henne ikke fordi jeg vet det finnes 10-ere der ute. Snakk om å sabotere egen lykke.

Vel, hvis din kone er OK at du sikler på deres datters venninner, så er det jo ikke noe problem. Hvis JEG derimot visste at min mann siklet på ungjenter, men tok til takke med meg, ville jeg ha foretrukket å leve alene. Så kunne han sikle på smårips i fred og ro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Vel, hvis din kone er OK at du sikler på deres datters venninner, så er det jo ikke noe problem. Hvis JEG derimot visste at min mann siklet på ungjenter, men tok til takke med meg, ville jeg ha foretrukket å leve alene. Så kunne han sikle på smårips i fred og ro.

Det skal du få liv til å mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk er så lite nyanserte at det er til å bli svimmel av.

Ja, biologi har mye å si, og for artens evne til overlevelse, er vi skapt slik at menn tenner på attraktive kvinner i sin mest fertile alder.  

Nei, menn er ikke av den grunn et dyr uten å evne til å tenke på omgivelsene. At menn tiltrekkes unge attraktive damer, er ingen unnskyldning for seksuell tilnærming til attraktive unge kvinner. 

De fleste her trenger å møtes på midten:

-Å akseptere at mannen er skapt til å tenne på unge fertile damer burde ikke være en så tung innrømmelse, det sier egentlig ikke noe annet enn akkurat det. Det framstår som en veldig tung innrømmelse for damer på 35+, som om de nekter å ta innover seg dette faktum

-De på andre siden må få hjernen til å fungere som et vesen med evne til refleksjon, det at du føler en dragning mot noe, gjør deg ikke det hele tatt frikoblet fra å vurdere om det er en handling du bør gjennomføre. Å skylde på biologisk instinkt er som å si at du er for dum til å resonnere over egne valg.

Anonymkode: ab0cc...9f7

Jeg har egentlig aldri møtt en kvinne som har problemer med å forstå at menn tenner på unge kvinner, så stiller meg helt uforståelig til påstanden om at det er en innrømmelse som er tung for kvinner over 35 år. Det er ikke hva menn tenner på vi har fokus på i diskusjoner som denne, men ugrei og uanstendig oppførsel mot unge kvinner,  som unge kvinner dessverre må tåle så altfor mye av. Såpass at det å være ung kvinne altfor ofte er skummelt til ekkelt. Så resten er jeg enig med deg i. 

Du må huske at det er vi kvinner som lever som kvinner, så for oss handler ikke dette om å ta innover seg. Vi er så fullstendig klar over fenomenet at vi har forholdt oss til det og måtte takle det fra vi var tenåringer, og vi som nå er godt voksne ønsker bedre enn vi selv opplevde for yngre kvinner. Dessverre virker det som verden går fremover på mange måter angående bevissthet på hva som er ugreit seksuelt, men ikke på dette feltet. Tvert imot opplever våre unge døtre, nieser og kvinner generelt MER ugreit fra godt voksne menn nå enn det vi ble plaget med. På grunn av Internett antar jeg. Ikke bare er det en ny arena å bli plaget på, men det kan også virke som menn som har lyst til å oppføre seg seksuelt ugreit mot unge kvinner finner likesinnede og forsvar for sine lyster og oppførsel der, og dermed får mindre sperrer for å oppføre seg uakseptabelt. 

Det positive er at unge kvinner av i dag også er mer bevisste på utfordringene, og mer åpne mot hverandre og andre voksne om hva de opplever som ugreit. Der min generasjon ofte bar disse ekle opplevelser alene er slikt åpent tema blant min datter og hennes venninner, og svært mange unge kvinner, som derfor støtter og verner hverandre mot det, og gjennom det. Likevel, rovdyr skiller ofte ut de svakeste leddene, og ikke alle unge kvinner har en krets som støtter og ivaretar dem godt. Dessuten har ikke unge kvinner bestandig noen rundt seg som kan gi dem trygghet og støtte til ethver tid. De må for eksempel innimellom ta transport eller være i situasjoner på jobb hvor de bare må takle slikt alene. 

Tenningen er ikke et problem ved dette, men oppførsel fra altfor mange menn er et problem menn også må anerkjenne og stå opp mot for at vi får bukt med det. For kvinner lytter ikke slike menn til. Vi er jo bare misunnelige. (Dummeste jeg hører. Å bli behandlet ugreit er ingenting å misunne.) Det er til menns interesse å få bukt med dette også, for den ugreie oppførselen til disse mennene påvirker kvinners tillit til menn generelt, og unge kvinner som blir skremt til ødelagt av slike menn blir ødelagt for bedre menn også. Menn generelt må leve med konsekvensene ugrei oppførsel mot unge kvinner har. 

Verken tenningen eller ok anstendig oppførsel er et problem, men så lenge menn ikke vil anerkjenne hvor utbredt og destruktivt problemet med uanstendig og ugrei oppførsel fra eldre menn rettet mot unge kvinner er vil vi ikke få bukt med slikt, og det vil vedvarende påvirke relasjonen mellom kvinner og menn generelt. Det medfører at vi kvinner går inn i vårt voksenliv med at første leksjoner angående menn er at man må vokte seg mot menn og være skeptisk og avvisende, til de beviser at de fortjener bedre. Hvilket mange gode menn opplever som sårt og vanskelig. 

Menn derimot kan møte kvinner med holdningen at de er bra mennesker, til det motsatte er bevist. Det hadde vært svært hyggelig for begge kjønn at kvinner kunne møte menn på samme måte, men grunnlaget for det forsvinner i det unge kvinner må håndtere fra menn som ikke klarer å oppføre seg greit. Oftest godt voksne menn som absolutt burde skjønne bedre, men som (som eneste gruppe i samfunnet egentlig, med få unntak) ublygt trer sin seksualitet nedover andre.

Nei vi kvinner er ikke dem som nekter å ta dette fenomenet innover oss. Vi kvinner er svært bevisste på dette. Vi har opplevd det selv, og nå må vi se at neste generasjon kvinner opplever det samme ugreie, og vi er hjelpeløse mot det, fordi det er et mannsproblem. Absolutt ikke alle menn, men altfor mange. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trolltunge skrev (42 minutter siden):

Jeg har egentlig aldri møtt en kvinne som har problemer med å forstå at menn tenner på unge kvinner, så stiller meg helt uforståelig til påstanden om at det er en innrømmelse som er tung for kvinner over 35 år. Det er ikke hva menn tenner på vi har fokus på i diskusjoner som denne, men ugrei og uanstendig oppførsel mot unge kvinner,  som unge kvinner dessverre må tåle så altfor mye av. Såpass at det å være ung kvinne altfor ofte er skummelt til ekkelt. Så resten er jeg enig med deg i. 

Du må huske at det er vi kvinner som lever som kvinner, så for oss handler ikke dette om å ta innover seg. Vi er så fullstendig klar over fenomenet at vi har forholdt oss til det og måtte takle det fra vi var tenåringer, og vi som nå er godt voksne ønsker bedre enn vi selv opplevde for yngre kvinner. Dessverre virker det som verden går fremover på mange måter angående bevissthet på hva som er ugreit seksuelt, men ikke på dette feltet. Tvert imot opplever våre unge døtre, nieser og kvinner generelt MER ugreit fra godt voksne menn nå enn det vi ble plaget med. På grunn av Internett antar jeg. Ikke bare er det en ny arena å bli plaget på, men det kan også virke som menn som har lyst til å oppføre seg seksuelt ugreit mot unge kvinner finner likesinnede og forsvar for sine lyster og oppførsel der, og dermed får mindre sperrer for å oppføre seg uakseptabelt. 

Det positive er at unge kvinner av i dag også er mer bevisste på utfordringene, og mer åpne mot hverandre og andre voksne om hva de opplever som ugreit. Der min generasjon ofte bar disse ekle opplevelser alene er slikt åpent tema blant min datter og hennes venninner, og svært mange unge kvinner, som derfor støtter og verner hverandre mot det, og gjennom det. Likevel, rovdyr skiller ofte ut de svakeste leddene, og ikke alle unge kvinner har en krets som støtter og ivaretar dem godt. Dessuten har ikke unge kvinner bestandig noen rundt seg som kan gi dem trygghet og støtte til ethver tid. De må for eksempel innimellom ta transport eller være i situasjoner på jobb hvor de bare må takle slikt alene. 

Tenningen er ikke et problem ved dette, men oppførsel fra altfor mange menn er et problem menn også må anerkjenne og stå opp mot for at vi får bukt med det. For kvinner lytter ikke slike menn til. Vi er jo bare misunnelige. (Dummeste jeg hører. Å bli behandlet ugreit er ingenting å misunne.) Det er til menns interesse å få bukt med dette også, for den ugreie oppførselen til disse mennene påvirker kvinners tillit til menn generelt, og unge kvinner som blir skremt til ødelagt av slike menn blir ødelagt for bedre menn også. Menn generelt må leve med konsekvensene ugrei oppførsel mot unge kvinner har. 

Verken tenningen eller ok anstendig oppførsel er et problem, men så lenge menn ikke vil anerkjenne hvor utbredt og destruktivt problemet med uanstendig og ugrei oppførsel fra eldre menn rettet mot unge kvinner er vil vi ikke få bukt med slikt, og det vil vedvarende påvirke relasjonen mellom kvinner og menn generelt. Det medfører at vi kvinner går inn i vårt voksenliv med at første leksjoner angående menn er at man må vokte seg mot menn og være skeptisk og avvisende, til de beviser at de fortjener bedre. Hvilket mange gode menn opplever som sårt og vanskelig. 

Menn derimot kan møte kvinner med holdningen at de er bra mennesker, til det motsatte er bevist. Det hadde vært svært hyggelig for begge kjønn at kvinner kunne møte menn på samme måte, men grunnlaget for det forsvinner i det unge kvinner må håndtere fra menn som ikke klarer å oppføre seg greit. Oftest godt voksne menn som absolutt burde skjønne bedre, men som (som eneste gruppe i samfunnet egentlig, med få unntak) ublygt trer sin seksualitet nedover andre.

Nei vi kvinner er ikke dem som nekter å ta dette fenomenet innover oss. Vi kvinner er svært bevisste på dette. Vi har opplevd det selv, og nå må vi se at neste generasjon kvinner opplever det samme ugreie, og vi er hjelpeløse mot det, fordi det er et mannsproblem. Absolutt ikke alle menn, men altfor mange. 

Nettopp, hva er det å være misunnelig på? Å bli plaget av mye eldre, innpåslitne menn man ikke liker? Vi vil jo ikke ha disse mennene selv heller.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selv om mange blir sure så sier jeg at det skyldes biologi. Unge er de mest fruktbare og de mest egnede til å få barn. Vi er styrt av biologien og derfor kan jeg forstå at menn tenner mest på unge kvinner.

Anonymkode: 7f400...ab0

Vel.. jeg tenner mere på eldre kvinner som ikke blir gravide😅Men jeg er jo halveis 100 år. Og fetishen min er aldersforskjell oppover, men nå tenner jeg også nedover.

Med tanke på at samtykket er gitt og begge har fetishen aldersforskjell, ser jeg ingen problem med dette. Kun fordeler faktisk, for fetishen gir mange hakk bedre nytelse for begge to🥰 (sitat slutt..)

Problemet er jo at unge kvinner som ikke har den fetishen, møter en gammel mann med fetishen.. da går det til helvette. For disse unge kvinnenene, vil ha en gjevngammel mann.. Så det finnes 3 ulike typer menn..

• Unge kvinner og gamle menn finner ikke hverandre for de har ikke den aldersforskjell fetishen. De går godt overens, for de verken flørter eller ymter om sex.
  • Unge kvinner og gamle menn finner hverandre, fordi de  prater sammen.. gir samtykket og gleder seg stort til sex.
  • Den siste gamle mannen flørter uten mål og mening, og tar ikke hensyn til de unge kvinnene.. De kan jo bare reise til hevette, er min mening.

Men.. internett er sikkert uenig med meg? Men tenkt deg nøye gjennom før du svarer🙈

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Vel.. jeg tenner mere på eldre kvinner som ikke blir gravide.. Men jeg er jo halveis 100 år. Og fetishen min er aldersforskjell oppover, men nå tenner jeg også nedover.

Med tanke på at samtykket er gitt og begge har fetishen aldersforskjell, ser jeg ingen problem med dette. Kun fordeler faktisk, for fetishen gir mange hakk bedre nytelse for begge to🥰 (sitat slutt..)

Problemet er jo at unge kvinner som ikke har den fetishen, møter en mann med fetishen.. da går det til helvette. For disse unge kvinnenene, vil ha en gjevngammel mann.. Så det finnes 3 ulike typer menn..

• Unge kvinner og menn finner ikke hverandre for de har ikke den aldersforskjell fetishen. De går godt overens, for de verken flørter eller ymter om sex.
  • Unge kvinner og menn finner hverandre, fordi de  prater sammen.. gir samtykket og gleder seg stort til sex.
  • Den siste mannen flørter uten mål og mening, og tar ikke hensyn til de unge kvinnene.. De kan jo bare reise til hevette.

Men.. internett er sikkert uenig med meg? Men tenkt deg nøye gjennom før du svarer🙈

Jeg er ikke uenig med deg i hovedparten av dette, men jeg vil ikke kalle det de ugreie mennene bedriver for flørting. Flørting er ok det, men det en del av oss kvinner har fokus på her er ikke ok på noen måter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 14.3.2025 den 16.05):

Enig.. Modenhet har ingen alder.. 20+ kvinner og menn kan være ansvarsfulle i yrkessammenheng, da er de iallefall moden for sex👍

Jeg har litt forståelse for alle kvinner, som synes menn er gubbete i 50 årene.. Mine single venner er gubbete.. og er rett og slett motbydelig på mange måter.. De lukter gammelsvette av klærne deres.. såkalt gammelonkar-lukt. Dårlig kroppslig hygiene og har knapt kjøpt et klesplass siden 90-tallet. Dårlig på kommunikasjon og flørter med kvinner uoppfordret..

Men dette gjelder også menn jeg kjenner i ekteskap, de har gitt opp ungdommeligheten, lekenheten og essensen som skaper sexlyst i forholdet.. og jeg ser det påvirker kvinnene deres.. det er direkte ondt å se💔
Vil heller si at slike gubbete menn er umoden, for sin oppgave for kvinnen?

Hva tror du onkar betyr? 

Anonymkode: e6f98...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...