AnonymBruker Skrevet 15. mars #81 Del Skrevet 15. mars Her var det mye ekkelt! Vil ikke lyve å si dette er normalen akkurat. Må være noe mer bak siden du og flere er såpass fiksert. Se deg selv i speilet og finn lekekamerater på din egen alder! Anonymkode: 799ec...440 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #82 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 8.26): Jeg er helt lik som deg, TS. De aller vakreste kvinnene er de på 18-22. Slik var det før jeg ble den alderen, når jeg var den alderen, og nå som den alderen er passert for lengst. Føler meg ofte som en gammel gris, men jeg får ikke styrt tankene mine. At jeg liker dem i den alderen virker å være en sannhet hugget i stein. Anonymkode: 4a456...efa Akkurat som at menn også ser absolutt best ut før de bikker 30 Anonymkode: 91440...bed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. mars #83 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så lenge det eksisterer mennesker på vår jord, så vil tabuene og fordommene aldri opphøre. Det er det viktig å slå seg til ro med ellers får man aldri fred. Du tenker nok litt annerledes enn de fleste vil jeg tro...Således så ser jeg på deg som veldig fargerik 🌈. Det er jo aldri feil tenker jeg. Så bra at du nyter kvinner i alle aldersgrupper. Det er en stor fordel. Da går du aldri tom for krutt 😉 Å ha kvinnen i fokus er aldri feil tenker jeg. Ihvertfall ikke så lenge kvinnen har også mannen i fokus. Det er viktig for et produktivt og enkelt samliv slik jeg ser det. Ja jeg er helt håpløs, og det er jeg ikke flau for å innrømme...Romantikk føler jeg er et fremmedord for mange. Det synes jeg er fryktelig synd. Er mye man kan potensielt gå glipp av da. Jeg har alltid kjærlighet i sentrum for mine tolkninger av andre mennesker. Så da kan du jo bare prøve å forestille deg hva jeg faktisk kan være i stand til...Det er ikke så rent lite tror jeg 💞 Og jeg har alltid bunnløs respekt for andre. Det er her min kjærlighet kan vokse ut ifra, for den vokser stadig. Anonymkode: cc5b0...012 Tabuer, fordommer og hat vil aldri ta slutt.. defor godtar jeg hat, men prøver å gi forståelse tilbake.. Livsmottoer mitt er: "Jeg trenger ikke å være idiot, selv om andre er det" 😊 Da leser du meg riktig.. Jeg har skapt meg selv, men ble svært innspirert av ei flink magisk hærlig kvinne på 50 år.. (Mammas venninne) da var jeg 22 år, nesten ukysset, udødelig, maskulin, nysgjærrig og kåt🤭. "Skolen" varte i 5 år.. Det første hun lærte meg var å kysse.. kyss med våte lepper, kyss med litt sug, tungekyssing, kyss som lager lyd, kyss som ga mening etterfulgt av lyder av velbehag. Etter endt praksis sa hun: "Nå kan du kysse meg under navlen.. like lidenskapelig og begjærlig som du kysser meg på munnen". Oralen som jeg fremdeles elsker, har aldri det samme uten de kysse-timene som hun lærte meg. Hun lærte meg også biologi, kroppens funsjonalitet, erogene soner, orgasme-forståelsen, tantra.. Og hva jeg ikke skulle gjøre med kvinner.. for både dama og orgasmen trenger posititet, for hvis ikke skremte jeg både dama og orgasmen til skogs😅 .. men det stemmer jo, og kommer aldri å endre seg.. I tillegg leste hun romantikk og erotiske noveller til meg, der jeg lå å kysset på henne.. Så det er også derfor jeg er, og liker romantikk så godt i dag.. Hun "smidde" meg til sin livs beste elsker, noen som jeg har overført videre til andre kvinner, og kvinnens magiske underliv💞 Jeg kan bli forelsket, både oppe og nede🤭 Takk til deg kjære godmusa mi og hvil med et smil.. for alt du lærte meg av din kunnskap og for sengedansen, og for at jeg fikk låne hjerte ditt❤️🖤 Meningen med det jeg skriver: er at aldersforskjell kan være helt magisk, romantisk og fantastisk, men også være svært lærerikt for begge.. For slike opplevelser gir 100% trygghet, og gir maksimal nytelser og forståelse.. Og takk til deg kjære ukjente.. for meg er du: "New star is born in my heaven"❣️Med dine innspill.. Jeg klarte ikke å tenke klart hvordan du er.. men skjønner.. så dukket fantasien opp, for den ga meg respons så det klang🥰🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #84 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.18): Det er nesten slik at kvinner blir mer attraktive for meg jo yngre de er. Mest attraktive er vel i slutten av tenårene. Jeg er mye eldre enn det. Anonymkode: 44b72...585 Du tenner altså på skoleunger. Beklager, men det er ikke innenfor. Hold det for deg selv. Anonymkode: 6ad6a...f8b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #85 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): TS her: Det er ingen som har skreket om at kvinner over 25 er ubrukte, gamle, stygge og verdiløse på denne debatten. Dette kvinnehatet du snakker om har i hvert fall ikke dukket opp her. Min unge kone, som jeg har vært sammen med i snart 10 år, er over 25 år gammel og fortsatt den mest attraktive kvinnen jeg vet om. Som jeg mener at kvinner i slutten av tenårene i snitt er de mest attraktive og dermed de jeg tenner mest på. Tenner mest på uten at det gir seg annet utslag enn en god følelse som jeg holder for meg selv. Anonymkode: 44b72...585 Hun er jo ikke den mest attraktive, når du sier at du tenner mest på jenter som er yngst mulig? Vet hun om at du går rundt og sikler etter tenåringer? Jeg var selv gift med en slik mann. Han var 25 år eldre enn meg og vi traff hverandre da jeg var 18. Da jeg var 25, flørtet han masse med 18 år gamle jenter på nett og prøvde seg på dem. Jeg hadde altså blitt for gammel for ham. Jeg har nå en datter på 18. Hun synes menn som deg er utrolig ekle, og har opplevd flere ganger blikk osv fra venninner fedre. Anonymkode: 6ad6a...f8b 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #86 Del Skrevet 16. mars Bamseklemmer skrev (40 minutter siden): Tabuer, fordommer og hat vil aldri ta slutt.. defor godtar jeg hat, men prøver å gi forståelse tilbake.. Livsmottoer mitt er: "Jeg trenger ikke å være idiot, selv om andre er det" 😊 Da leser du meg riktig.. Jeg har skapt meg selv, men ble svært innspirert av ei flink magisk hærlig kvinne på 50 år.. (Mammas venninne) da var jeg 22 år, nesten ukysset, udødelig, maskulin, nysgjærrig og kåt🤭. "Skolen" varte i 5 år.. Det første hun lærte meg var å kysse.. kyss med våte lepper, kyss med litt sug, tungekyssing, kyss som lager lyd, kyss som ga mening etterfulgt av lyder av velbehag. Etter endt praksis sa hun: "Nå kan du kysse meg under navlen.. like lidenskapelig og begjærlig som du kysser meg på munnen". Oralen som jeg fremdeles elsker, har aldri det samme uten de kysse-timene som hun lærte meg. Hun lærte meg også biologi, kroppens funsjonalitet, erogene soner, orgasme-forståelsen, tantra.. Og hva jeg ikke skulle gjøre med kvinner.. for både dama og orgasmen trenger posititet, for hvis ikke skremte jeg både dama og orgasmen til skogs😅 .. men det stemmer jo, og kommer aldri å endre seg.. I tillegg leste hun romantikk og erotiske noveller til meg, der jeg lå å kysset på henne.. Så det er også derfor jeg er, og liker romantikk så godt i dag.. Hun "smidde" meg til sin livs beste elsker, noen som jeg har overført videre til andre kvinner, og kvinnens magiske underliv💞 Jeg kan bli forelsket, både oppe og nede🤭 Takk til deg kjære godmusa mi og hvil med et smil.. for alt du lærte meg av din kunnskap og for sengedansen, og for at jeg fikk låne hjerte ditt❤️🖤 Meningen med det jeg skriver: er at aldersforskjell kan være helt magisk, romantisk og fantastisk, men også være svært lærerikt for begge.. For slike opplevelser gir 100% trygghet, og gir maksimal nytelser og forståelse.. Og takk til deg kjære ukjente.. for meg er du: "New star is born in my heaven"❣️Med dine innspill.. Jeg klarte ikke å tenke klart hvordan du er.. men skjønner.. så dukket fantasien opp, for den ga meg respons så det klang🥰🙈 Anonymkode: cc5b0...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. mars #87 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: cc5b0...012 Dette var musikk å ta med opp på loftet ja🥰 Likte refrenget spesiellt godt, for da gikk han ned😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 16. mars #88 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat som at menn også ser absolutt best ut før de bikker 30 Anonymkode: 91440...bed Det er jeg uenig i. Synes selv både menn og kvinner ser best ut i 30-årene. Da er man ikke preget av aldring, samtidig som skjønnhet og ansiktstrekk er blitt mer markert. Så igjen, smak og behag 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 16. mars #89 Del Skrevet 16. mars Bamseklemmer skrev (På 15.3.2025 den 7.19): Nå fikk jeg se dagens lys fra klar himmel, så takk for at du svarer så kontruktivt og med god forståelse❣️ Jeg prøver med nebb og klør og overbevise brukere her inne.. Men forgjeves.. de klarer ikke å se at aldersforskjell er en fetish, og det klarer heller ikke å se at det finnes kjærlighet mellom unge og eldre. Så enig med deg.. Tenning er en ting.. men når kjærligheten er der, da maksimeres nytelsen mange hakk.. Så det er den beste søvnen man kan få🥰 Vakkert skrevet. Det er helt sant. Jeg har aldri interessert meg for menn på min alder. Ikke i ungdommen, og ikke nå som ung voksen. For meg er menn hotteste i 40 og 50-årene. Det har ikke endra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #90 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun er jo ikke den mest attraktive, når du sier at du tenner mest på jenter som er yngst mulig? Vet hun om at du går rundt og sikler etter tenåringer? Jeg var selv gift med en slik mann. Han var 25 år eldre enn meg og vi traff hverandre da jeg var 18. Da jeg var 25, flørtet han masse med 18 år gamle jenter på nett og prøvde seg på dem. Jeg hadde altså blitt for gammel for ham. Jeg har nå en datter på 18. Hun synes menn som deg er utrolig ekle, og har opplevd flere ganger blikk osv fra venninner fedre. Anonymkode: 6ad6a...f8b "Som jeg mener at kvinner i slutten av tenårene i snitt er de mest attraktive og dermed de jeg tenner mest på." Det finnes unntak fra snittet bl.a. i form av min kone. At du har vært sammen med en mannegris er dumt for deg. Som det er dumt det du påstår at din datter har opplevd fra fedre til venninner. At du mener at alle menn er slik er dog det dummeste. Donald Trump er en gris. Det sier ikke det samme som at alle presidenter er griser. Barack Obama er ikke en gris. Det er like stor forskjell mellom fedre til din datters venninner som det er mellom Donald Trump og Barack Obama. Vi menn er ikke like i det hele tatt. Selv ikke de som er ærlige mot seg selv og innrømmer sin programmerte dragning mot de mest fruktbare kvinnene er like. Selv blant ærlige menn er det et mindretall som er gris. Flertallet har full kontroll på sin programmerte dragning. Anonymkode: 44b72...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 16. mars #91 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Å se seg selv i speilet som en eldre mann kan være greit. Ta en skikkelig kikk, se på hvor gammel og preget du er blitt av alderen. Du er ikke ung og attraktiv lenger selv. Hvorfor skal noen som er ung og attraktiv bli pådyttet deg? Du er forstyrra mentalt. Unge kvinner forelsker seg i unge menn. Attraktive mennesker forelsker seg i attraktive mennesker. Eldre menn har ingen verdi for unge kvinner. Eldre menn har dårlig sperm som gir usunne barn, aborter og uhelse. Eldre menn har utspilt sin rolle, har lite levd liv igjen. Se på Gene Hackman og kona som døde før han, 30 år yngre enn han. Hun endte opp som en hospice wife. Hun fikk ødelagt livet sitt. Ungdommen er til for ungdommen. Unge kvinner og unge menn er til for hverandre. Hvis du som eldre mann ikke tenner på eldre kvinner, så kan jeg love deg at de eldre kvinnene ikke tenner på deg heller. Ingen tenner på eldre menn. Noen skadeskutte mennesker er nok ute etter pengene deres, hvis dere har noe, men ingen VIL HA DERE. Ingen forelsker seg i en eldre mann eller føler tiltrekning mot en eldre mann. Eldre menn er uinteressante. Anonymkode: 66ec3...391 Age shaming er ikke kult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #92 Del Skrevet 17. mars Jeg er enig med TS. M50 her og koser meg med synet av unge jenter (ikke pedo til alle mannehatere her på KG). Faktisk er det mye av motivasjonen min for å dra på treningssenteret. Herregud, hvor mye lekkert. Og med dagens moteblide er det jo ikke så mye som blir igjen til fantasien. Anonymkode: 3d45f...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #93 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 4.01): Akkurat som at menn også ser absolutt best ut før de bikker 30 Anonymkode: 91440...bed Forskjellen er at menn holder seg attraktive i kvinners øyne og har andre parametere å by på enn utseende godt opp mot 50-årene. Det har ikke kvinner. Anonymkode: 33daa...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #94 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forskjellen er at menn holder seg attraktive i kvinners øyne og har andre parametere å by på enn utseende godt opp mot 50-årene. Det har ikke kvinner. Anonymkode: 33daa...375 Jeg er ikke enig. Får stadig tilbud fra yngre menn Anonymkode: 91440...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #95 Del Skrevet 17. mars Bimbo skrev (På 13.3.2025 den 22.40): Nja det er det sikkert. Jeg som kvinne i 40 åra synes at menn er på sitt aller mest attraktive rundt 35, men maks tenning for meg innebærer kjærlighet, og det kan fint oppnås med en jevnaldrende. Da blir han det ultimate i mine øyne, til tross for aldring og andre mangler. Må være kjipt å ha et sånt «handikap» at man bare tenner på folk i en viss alder? Med mindre man er en ekstremt suksessfull type mann så er det helt urealistisk å ha seg med en tenåring i noen år, for å bytte henne ut med en ny hver gang hun passerer aldersgrensen. Men er det aldersforskjell du tenner på ts, eller er det ungdom i seg selv? Hvis sistnevnte, vær så snill å ha nok omsorg i deg til å ikke inngå i noe varig forhold. Ingen av oss er unge mer enn helt få år. Du har et overraskende nyansert syn på ting for å være en bimbo. Anonymkode: ab0cc...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #96 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forskjellen er at menn holder seg attraktive i kvinners øyne og har andre parametere å by på enn utseende godt opp mot 50-årene. Det har ikke kvinner. Anonymkode: 33daa...375 Har jeg aldri sett. Tror jeg har vært fryktelig blind. Anonymkode: cc5b0...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:52 #97 Del Skrevet lørdag kl 13:52 Bamseklemmer skrev (På 16.3.2025 den 5.43): Tabuer, fordommer og hat vil aldri ta slutt.. defor godtar jeg hat, men prøver å gi forståelse tilbake.. Livsmottoer mitt er: "Jeg trenger ikke å være idiot, selv om andre er det" 😊 Da leser du meg riktig.. Jeg har skapt meg selv, men ble svært innspirert av ei flink magisk hærlig kvinne på 50 år.. (Mammas venninne) da var jeg 22 år, nesten ukysset, udødelig, maskulin, nysgjærrig og kåt🤭. "Skolen" varte i 5 år.. Det første hun lærte meg var å kysse.. kyss med våte lepper, kyss med litt sug, tungekyssing, kyss som lager lyd, kyss som ga mening etterfulgt av lyder av velbehag. Etter endt praksis sa hun: "Nå kan du kysse meg under navlen.. like lidenskapelig og begjærlig som du kysser meg på munnen". Oralen som jeg fremdeles elsker, har aldri det samme uten de kysse-timene som hun lærte meg. Hun lærte meg også biologi, kroppens funsjonalitet, erogene soner, orgasme-forståelsen, tantra.. Og hva jeg ikke skulle gjøre med kvinner.. for både dama og orgasmen trenger posititet, for hvis ikke skremte jeg både dama og orgasmen til skogs😅 .. men det stemmer jo, og kommer aldri å endre seg.. I tillegg leste hun romantikk og erotiske noveller til meg, der jeg lå å kysset på henne.. Så det er også derfor jeg er, og liker romantikk så godt i dag.. Hun "smidde" meg til sin livs beste elsker, noen som jeg har overført videre til andre kvinner, og kvinnens magiske underliv💞 Jeg kan bli forelsket, både oppe og nede🤭 Takk til deg kjære godmusa mi og hvil med et smil.. for alt du lærte meg av din kunnskap og for sengedansen, og for at jeg fikk låne hjerte ditt❤️🖤 Meningen med det jeg skriver: er at aldersforskjell kan være helt magisk, romantisk og fantastisk, men også være svært lærerikt for begge.. For slike opplevelser gir 100% trygghet, og gir maksimal nytelser og forståelse.. Og takk til deg kjære ukjente.. for meg er du: "New star is born in my heaven"❣️Med dine innspill.. Jeg klarte ikke å tenke klart hvordan du er.. men skjønner.. så dukket fantasien opp, for den ga meg respons så det klang🥰🙈 Har hatt litt samme opplevelse da jeg var yngre, bare at motsatte kjønn enn det du beskriver. Forskjellen er kanskje at han lærte meg om min kropp, hvor sterk nytelsen min kunne bli, hvordan den kan bygges opp, hvor intenst alt kan bli. Aldersforskjell har nok kanskje derfor blitt mer en fetisj for meg. For på mange måter var nok også mine opplevelser litt på kanten moralsk (på samme måte som dine). Anonymkode: 9e1b4...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:54 #98 Del Skrevet lørdag kl 13:54 AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.12): Jeg tenner mer på unge kvinner enn på de litt eldre. Kvinner på min egen alder tenner jeg ikke på i det hele tatt. Er det flere som har det slik som meg? Anonymkode: 44b72...585 Nei, ingen. Du er den første som har tenkt tanken noensinne. Du får ringe modellbyråene og fortelle dem at de bør begynne å hyre unge damer… Anonymkode: 180f3...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 17:29 #99 Del Skrevet lørdag kl 17:29 AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.35): Slutten av tenårene er fremdeles barn på veldig mange måter. Anonymkode: 7c43a...ecc Men ikke kroppslig, og vi menn er enkle. Det er ikke noe hokus pokus at menn ser på kvinnelige former. Så nylig en ufattelig attraktiv ung kvinne på butikken. Mest sannsynlig var hun i tidlig 20-årene. Hun gikk i tights og var veldig "fit". Hun var veldig mørk, trolig afrikansk opphav. Jeg klarte ikke slutte å kaste blikk på henne de gangene vi passerte hverandre i butikken. Noen unge kvinner er bare så flotte at man ikke klarer slutte å kaste blikk på (ikke glo og nistirre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet lørdag kl 20:30 #100 Del Skrevet lørdag kl 20:30 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har hatt litt samme opplevelse da jeg var yngre, bare at motsatte kjønn enn det du beskriver. Forskjellen er kanskje at han lærte meg om min kropp, hvor sterk nytelsen min kunne bli, hvordan den kan bygges opp, hvor intenst alt kan bli. Aldersforskjell har nok kanskje derfor blitt mer en fetisj for meg. For på mange måter var nok også mine opplevelser litt på kanten moralsk (på samme måte som dine). Anonymkode: 9e1b4...f4e Det som er så hærlig med aldersforskjell.. er at begge blir rundkysset uansett utseende og kropp💞💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå