AnonymBruker Skrevet 14. mars #41 Del Skrevet 14. mars Jeg skjønner ikke problemet med selve tenningen - lufta er for alle. Jeg (lesbisk dame tidlig i 40-åra) tenner på damer ca i aldersspennet 25-55 år. Det ville selvsagt vært helt uaktuelt å ha et forhold til en 25-åring, og antakelig også uaktuelt med sex. Jeg tenner ikke på 18-åringer, men kan ikke se at det ville vært noe moralsk problem om jeg gjorde det. Det ville uansett vært uaktuelt med forhold eller sex. Anonymkode: ea587...489 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #42 Del Skrevet 14. mars Bamseklemmer skrev (20 minutter siden): Enig.. Modenhet har ingen alder.. 20+ kvinner og menn kan være ansvarsfulle i yrkessammenheng, da er de iallefall moden for sex👍 Jeg har litt forståelse for alle kvinner, som synes menn er gubbete i 50 årene.. Mine single venner er gubbete.. og er rett og slett motbydelig på mange måter.. De lukter gammelsvette av klærne deres.. såkalt gammelonkar-lukt. Dårlig kroppslig hygiene og har knapt kjøpt et klesplass siden 90-tallet. Dårlig på kommunikasjon og flørter med kvinner uoppfordret.. Men dette gjelder også menn jeg kjenner i ekteskap, de har gitt opp ungdommeligheten, lekenheten og essensen som skaper sexlyst i forholdet.. og jeg ser det påvirker kvinnene deres.. det er direkte ondt å se💔 Vil heller si at slike gubbete menn er umoden, for sin oppgave for kvinnen? Det er vel bedre å være gubbete, enn å være gubbete og creepy, bamsegutt? Anonymkode: 5c0c7...e64 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #43 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er nesten slik at kvinner blir mer attraktive for meg jo yngre de er. Mest attraktive er vel i slutten av tenårene. Jeg er mye eldre enn det. Anonymkode: 44b72...585 Hvor mye eldre?? Anonymkode: 00013...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14. mars #44 Del Skrevet 14. mars Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Enig.. Modenhet har ingen alder.. 20+ kvinner og menn kan være ansvarsfulle i yrkessammenheng, da er de iallefall moden for sex👍 Jeg har litt forståelse for alle kvinner, som synes menn er gubbete i 50 årene.. Mine single venner er gubbete.. og er rett og slett motbydelig på mange måter.. De lukter gammelsvette av klærne deres.. såkalt gammelonkar-lukt. Dårlig kroppslig hygiene og har knapt kjøpt et klesplass siden 90-tallet. Dårlig på kommunikasjon og flørter med kvinner uoppfordret.. Men dette gjelder også menn jeg kjenner i ekteskap, de har gitt opp ungdommeligheten, lekenheten og essensen som skaper sexlyst i forholdet.. og jeg ser det påvirker kvinnene deres.. det er direkte ondt å se💔 Vil heller si at slike gubbete menn er umoden, for sin oppgave for kvinnen? Føler du hele tiden har en helt annen vinkel på dette. Sexpositivitet er bra. Å ivareta seg selv er bra. Eldre menn som trykker sin tenning og seksualitet nedover unge kvinner er ikke bra. Ingen har rett til å trykke sin seksualitet nedover mennesker som ikke ønsker den. Derfor skal man gå varsomt, anstendig og fint i dialog med andre, og ikke dra ting over til det seksuelle før man merker at det er gjensidig ønsket. Gjensidig interesse for dette. En del eldre menn som tenner på yngre kvinner er tilnærmet de eneste i hele samfunnet som ikke opptrer slik, men som flagger sin kåtskap uavhengig av om yngre kvinner absolutt ikke ønsker slik oppmerksomhet fra dem. Hvorfor aksepteres det at denne gruppen, som eneste i samfunnet, ikke opptrer så anstendig som resten av samfunnet? Hvorfor må akkurat våre unge kvinner- usikre, sårbare, i tidlig blomstring av å være seksuell, kvinne, voksen- tåle de verste anslagene mot å få lov til å slippe å få andres seksualitet trykket nedover seg på måter som er skummelt og ekkelt, til direkte skadelig for deres blomstring og utvikling? Hvorfor må akkurat unge kvinner oppleve så mye skummelt og ekkelt angående seksuelle utspill fra menn at de fleste kvinner ikke får gå inn i sin seksuelle livsfase uten skremmende opplevelser som gir arr i forhold til skepsis til både menn og det seksuelle? (Hvilket så absolutt går utover menn også, at dette er starten kvinner får på å være kvinner.) Hvorfor aksepteres det at noen menn skremmer og ødelegger våre unge kvinner, så forhold til menn og seksualitet blir ødelagt for så altfor mange? Hvorfor kreves det ikke at godt voksne menn som tenner på altfor unge kvinner klarer å holde sin seksualitet så tett til eget bryst at det ikke plager noen? Det finnes ufattelig mange som tenner på mye ulikt, men generelt klarer folk å oppføre seg såpass anstendig at de eneste som vet hva folk tenner på er mennesker som har invitert til å dele slikt med dem. Folk som tenner på sokker går ikke rundt og plager folk med det. Folk som tenner på bdsm går ikke rundt og plager folk med det. Folk som tenner på wet går ikke rundt og plager folk med det. Og så videre, og så videre. Så hvorfor skal eldre menn som tenner på mye yngre kvinner settes i en særstilling der akkurat deres seksualitet aksepteres, selv om dette er den seksualiteten som virkelig plager og skader altfor mange? Misunnelig kalles vi voksne kvinner når vi påpeker hvor ugreit det er at eldre menn trykker sin seksualitet nedover unge kvinner. En hersketeknikk for å få oss til å tie. Naturlig påstås det generelt, og det kan jeg akseptere, men ikke utover tenning og tanker som ikke plager andre noe mer enn folk generelt plager andre med sine seksuelle lyster. Og den normalitet er; Man plager ikke andre med sine seksuelle lyster. Det gjør man bare ikke! Uansett om det er en gift kollega du er tent på, nabogutten, kona til din bror, en venninne, en tilfeldig du ser på byen/i gata, og så videre. Eldre menn som tenner på svært unge kvinner gjør det. Som ENESTE gruppe i samfunnet. (utover mennesker som ikke kan forventes å forstå samfunnsregler) Så hvorfor skal denne gruppen menn ha rett til å oppføre seg på måter som absolutt ingen andre mennesker tillater seg? Jeg har en sterk fetisj. Jeg kan love deg at absolutt ingen som møter meg oppdager hva det er ut fra min oppførsel. DET er det normale! Å ikke dytte sin seksualitet på andre mennesker som ikke er interessert i den, men å trå varsomt, hyggelig og anstendig frem til gjensidig interesse og fortrolighet gjør seksuelle utspill ok. Å tre sin seksualitet nedover andre er ikke normalt og greit, uansett hva den tenningen er. Selv om tenningen i seg selv er normal. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. mars #45 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er vel bedre å være gubbete, enn å være gubbete og creepy, bamsegutt? Anonymkode: 5c0c7...e64 Jo.. jeg har snakket med dem om det, men de hører jo ikke etter.. De klarer aldri å se hva som er galt med dem selv, så jeg har gitt opp håpet👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. mars #46 Del Skrevet 14. mars Trolltunge skrev (1 time siden): Føler du hele tiden har en helt annen vinkel på dette. Sexpositivitet er bra. Å ivareta seg selv er bra. Neida.. jeg er enig i alt du skriver.. Seksualiteten skal ikke trykkes over noens hode.. Alle mine innlegg skrevet siden 1.april 2019.. går jeg utifra at samtykke er gitt.. Men jeg har vel heller ikke hatt så mye sex med unge damer.. og aldri har jeg hatt sex uten samtykke.. Neida.. vinkelen peker i riktig retning.. Aldersforskjell er først og fremt en fetish, med stor enighet om samtykket.. Så de bør renvaskes, av sunn seksualitet.. Jeg tror de fleste ler av å bli møtt med fordommer, moralpreken og sjikanering på nettet.. De koser seg godt sammen, selv om det er skrevet av et misunnelig troll.. Forsåvidt enig.. det er god underholdning🤭 Dette gjelder jo ikke deg.. du er også sexpositiv.. Så jeg synes du skal forsette kampen om å beskytte unge damer👏❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjolepiken Skrevet 14. mars #47 Del Skrevet 14. mars (endret) Seksuell lavalder er 16år så en 16åring kan bli sammen med så gammel person den vil sånn prinsippsielt... å gammel person kan velge og vrake helt ned til 16 prinsippsielt... men er ikke og anbefale for stor aldersforskjell... De veldig unge er fortsatt veldig sårbare så dem eldste må ta strenge forhåndsregler og forsikkere seg ordentlig at den yngste virkelig samtykker... Endret 14. mars av Kjolepiken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #48 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Til dels argumenteres det her med at man er umoden i 20-årene, og at en middelaldrende mann som er kompatibel med en kvinne i 20-årene dermed er umoden (og uegnet for langvarig forhold). Samtidig hevdes det at menn i 50-årene gjerne er gubbete. Det kan synes som at ting er galt uansett… Anonymkode: f5440...df2 Gubbete er ikke å være moden. Det er å være litt sur og trangsynt. Jeg opplever ikke at menn i femtiårene er gubbete, men noen er det absolutt. Anonymkode: 6db8f...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14. mars #49 Del Skrevet 14. mars Ene utfordringen med unge mennesker vs betydelig eldre mennesker er akkurat at de unge har en innlært respekt (og tillit) til eldre mennesker, som medfører at de ikke reagerer sterkt avvisende når en voksen person, en autoritet i deres unge øyne, dytter dem over i situasjoner de ikke er komfortable med. Dette er noe godt voksne bruker for å overliste unge mennesker. De fleste unge har en innarbeidet respekt for eldre autoriteter, som de helt faktisk må vokse av seg for å opptre klokere når en betydelig eldre person utsetter dem for ubehagelige opplevelser. 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 15. mars #50 Del Skrevet 15. mars Jeg har en jobb hvor jeg treffer helt himmelsk vakre 18/19 årige jenter hver eneste dag. Og ja, jeg kjenner på at jeg gjerne skulle hatt en tidsmaskin iblant. Selv om jeg er mye eldre så er jeg ganske "teen" i hodet selv, så kjemien er det sjelden noen problemer med. Samtidig har jeg aldri vært i nærheten av å legge an på noen av disse jentene. Kunne helt sikkert gjort noen stunt og lykkes med det siden jeg også sitter i en delvis maktposisjon overfor de. Men det er noe innabords som sier et instinktivt nei. Det er kanskje fornuft, kanskje er det logikk, men til syvende og sist tenker jeg at disse jentene skal få være i fred for meg. 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #51 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gubbete er ikke å være moden. Det er å være litt sur og trangsynt. Jeg opplever ikke at menn i femtiårene er gubbete, men noen er det absolutt. Anonymkode: 6db8f...01b Det er uansett en slags mannehat hvor poenget et å fortelle menn på 50 at det er galt av dem å ha en yngre kjæreste, og at de uansett ikke er noe kjærestemateriale. Anonymkode: f5440...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #52 Del Skrevet 15. mars Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Enig.. Modenhet har ingen alder.. 20+ kvinner og menn kan være ansvarsfulle i yrkessammenheng, da er de iallefall moden for sex👍 Jeg har litt forståelse for alle kvinner, som synes menn er gubbete i 50 årene.. Mine single venner er gubbete.. og er rett og slett motbydelig på mange måter.. De lukter gammelsvette av klærne deres.. såkalt gammelonkar-lukt. Dårlig kroppslig hygiene og har knapt kjøpt et klesplass siden 90-tallet. Dårlig på kommunikasjon og flørter med kvinner uoppfordret.. Men dette gjelder også menn jeg kjenner i ekteskap, de har gitt opp ungdommeligheten, lekenheten og essensen som skaper sexlyst i forholdet.. og jeg ser det påvirker kvinnene deres.. det er direkte ondt å se💔 Vil heller si at slike gubbete menn er umoden, for sin oppgave for kvinnen? Tenker at det er stor forskjell på å være en gubbe og oppføre seg som en gubbe... Urenslighet kan følge alle aldre. Det kan vitne om at enten så har de gitt opp, eller så evner de ikke å ta vare på seg selv. Begge deler gjør meg trist i denne sammenheng. Så det er viktig for menn å forstå at de må ta vare på seg selv, slik at de ikke utelukker seg selv som en kjærlighetspartner for en kvinne som kan gi dem utømmelig mengder med kjærlighet. For slike kvinner finnes. Lekenhet kan fremme ungdommelighet, og nysgjerrigheten på hverandre kan gi nye kreative vendinger slik at sexen oppleves som en kilde til påfyll hver gang man forenes. Når det oppleves slik så får man i utgangspunktet aldri nok av hverandre, og da har man funnet sin egen kilde til inspirasjon. Fetish og kjærlighet... Den ene kan gi rom for mange fantasier i forhold til aldersforskjell og det som er. Tenning og tanker kan gi mange gode opplevelser for sin egen del. Her er det ingen regler. Kjærlighet er mer som en fantasi som kan bli til en virkelighet som aldri tar slutt, for at man klarer ikke å holde fingrene fra hverandre, og sovner sammen som et tegn på trygghet og velvære 💞 Anonymkode: cc5b0...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. mars #53 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker at det er stor forskjell på å være en gubbe og oppføre seg som en gubbe... Urenslighet kan følge alle aldre. Det kan vitne om at enten så har de gitt opp, eller så evner de ikke å ta vare på seg selv. Begge deler gjør meg trist i denne sammenheng. Så det er viktig for menn å forstå at de må ta vare på seg selv, slik at de ikke utelukker seg selv som en kjærlighetspartner for en kvinne som kan gi dem utømmelig mengder med kjærlighet. For slike kvinner finnes. Lekenhet kan fremme ungdommelighet, og nysgjerrigheten på hverandre kan gi nye kreative vendinger slik at sexen oppleves som en kilde til påfyll hver gang man forenes. Når det oppleves slik så får man i utgangspunktet aldri nok av hverandre, og da har man funnet sin egen kilde til inspirasjon. Fetish og kjærlighet... Den ene kan gi rom for mange fantasier i forhold til aldersforskjell og det som er. Tenning og tanker kan gi mange gode opplevelser for sin egen del. Her er det ingen regler. Kjærlighet er mer som en fantasi som kan bli til en virkelighet som aldri tar slutt, for at man klarer ikke å holde fingrene fra hverandre, og sovner sammen som et tegn på trygghet og velvære 💞 Anonymkode: cc5b0...012 Nå fikk jeg se dagens lys fra klar himmel, så takk for at du svarer så kontruktivt og med god forståelse❣️ Jeg prøver med nebb og klør og overbevise brukere her inne.. Men forgjeves.. de klarer ikke å se at aldersforskjell er en fetish, og det klarer heller ikke å se at det finnes kjærlighet mellom unge og eldre. Så enig med deg.. Tenning er en ting.. men når kjærligheten er der, da maksimeres nytelsen mange hakk.. Så det er den beste søvnen man kan få🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 15. mars #54 Del Skrevet 15. mars Bimbo skrev (På 13.3.2025 den 22.40): Nja det er det sikkert. Jeg som kvinne i 40 åra synes at menn er på sitt aller mest attraktive rundt 35, men maks tenning for meg innebærer kjærlighet, og det kan fint oppnås med en jevnaldrende. Da blir han det ultimate i mine øyne, til tross for aldring og andre mangler. Må være kjipt å ha et sånt «handikap» at man bare tenner på folk i en viss alder? Med mindre man er en ekstremt suksessfull type mann så er det helt urealistisk å ha seg med en tenåring i noen år, for å bytte henne ut med en ny hver gang hun passerer aldersgrensen. Men er det aldersforskjell du tenner på ts, eller er det ungdom i seg selv? Hvis sistnevnte, vær så snill å ha nok omsorg i deg til å ikke inngå i noe varig forhold. Ingen av oss er unge mer enn helt få år. Helt enig. Jeg har møtt unge menn jeg har tent på og eldre menn jeg har tent på. Jeg ble litt betatt av en som var 20 år yngre enn meg. Voksen for alderen, morsom og veldig sjarmerende på alle måter, så jeg glemte litt alderen. Men jeg ville uansett aldri gjort noe med det. Synes det er stor forskjell mellom å bli tent på menn eller kvinner uavhengig av alder, og å gå spesifikt etter de som er veldig unge. Da bærer det preg av en slags fetisj eller usunt tenningsmønster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #55 Del Skrevet 15. mars Bamseklemmer skrev (38 minutter siden): Nå fikk jeg se dagens lys fra klar himmel, så takk for at du svarer så kontruktivt og med god forståelse❣️ Jeg prøver med nebb og klør og overbevise brukere her inne.. Men forgjeves.. de klarer ikke å se at aldersforskjell er en fetish, og det klarer heller ikke å se at det finnes kjærlighet mellom unge og eldre. Så enig med deg.. Tenning er en ting.. men når kjærligheten er der, da maksimeres nytelsen mange hakk.. Så det er den beste søvnen man kan få🥰 Bare hyggelig 🥰 Hva er det som er grunnen til at du har så behov for å overbevise andre @Bamseklemmer? Det forstår ikke jeg. Kjærlighet finnes i alle aldre, og kjærlighet kjenner ingen grenser. Eneste som kan være forskjellen er hvordan den kommer til uttrykk. Det kan være ulikt. Synes det er viktig med fetisher jeg. Det kan gi liv til forståelsen og kjærligheten mellom to mennesker. Det er viktig for meg å presisere. Det eneste jeg ser som er negativt med alder som en fetish er at den kan sette begrensninger framfor å sprenge grenser, så således så kan det hemme sexlivet, og man kan bli rotløs i sin fetish. Det er en fallgruve, og det er ikke bra. Så for en periode av livet tror jeg det kan fungere, men ikke livet ut. Det er ikke rettferdig mot individet man retter fetishen sin mot. Så lenge det er enighet om det, så ser jeg ingen utfordringer med det. Og siden jeg er en håpløs romantiker så heier jeg alltid på kjærligheten mellom to mennesker, for meg er det det vakreste og reneste som finnes 💞 Anonymkode: cc5b0...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. mars #56 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare hyggelig 🥰 Hva er det som er grunnen til at du har så behov for å overbevise andre @Bamseklemmer? Det forstår ikke jeg. Kjærlighet finnes i alle aldre, og kjærlighet kjenner ingen grenser. Eneste som kan være forskjellen er hvordan den kommer til uttrykk. Det kan være ulikt. Synes det er viktig med fetisher jeg. Det kan gi liv til forståelsen og kjærligheten mellom to mennesker. Det er viktig for meg å presisere. Det eneste jeg ser som er negativt med alder som en fetish er at den kan sette begrensninger framfor å sprenge grenser, så således så kan det hemme sexlivet, og man kan bli rotløs i sin fetish. Det er en fallgruve, og det er ikke bra. Så for en periode av livet tror jeg det kan fungere, men ikke livet ut. Det er ikke rettferdig mot individet man retter fetishen sin mot. Så lenge det er enighet om det, så ser jeg ingen utfordringer med det. Og siden jeg er en håpløs romantiker så heier jeg alltid på kjærligheten mellom to mennesker, for meg er det det vakreste og reneste som finnes 💞 Anonymkode: cc5b0...012 Så hyggelig kan man være med andre🥰 Ja jeg lurer litt på det også.. Mulig jeg prøver å fjerne noens tabuer og fordommer? Og prøver å få brukere til å ikke se på sex, som noe stygt.. Litt seksuell forståelse skader vel ingen.. Men jeg blir møtt med mye hat, så jeg lure litt på om jeg er en fakir😅 Jo vi diskuterer godt, nettopp pga av forståelsen for fetishen, samtykket og kjærligheten.. Det er nettopp det som er det rare med fetishen.. Jeg kan gå ned og jeg kan gå opp i alder. Og har på langt ikke hatt noe hinder å ha sex med gjevngamle.. Sex for meg vil alltid være omsorg for kvinnen nytelse.. I samlivet er jeg en enkel mann å ha i hus, rolig, tilpasningsdyktig og elsker å please damen der også.. Stor sjanse for at det smitter til bedre sexlyst, for det måles i at senga vår knirker oftere enn naboens😉 Romantikker du også ja.. Det så jeg allerede etter de to første linjene du skrev🤭 Ok.. da er du "Kjærligheten og romantikkens Mor", og jeg er "Omsorgen og Troskapens Far".. hehe.. for ei hærlig blanding mennesker💞😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #57 Del Skrevet 15. mars Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Så hyggelig kan man være med andre🥰 Ja jeg lurer litt på det også.. Mulig jeg prøver å fjerne noens tabuer og fordommer? Og prøver å få brukere til å ikke se på sex, som noe stygt.. Litt seksuell forståelse skader vel ingen.. Men jeg blir møtt med mye hat, så jeg lure litt på om jeg er en fakir😅 Jo vi diskuterer godt, nettopp pga av forståelsen for fetishen, samtykket og kjærligheten.. Det er nettopp det som er det rare med fetishen.. Jeg kan gå ned og jeg kan gå opp i alder. Og har på langt ikke hatt noe hinder å ha sex med gjevngamle.. Sex for meg vil alltid være omsorg for kvinnen nytelse.. I samlivet er jeg en enkel mann å ha i hus, rolig, tilpasningsdyktig og elsker å please damen der også.. Stor sjanse for at det smitter til bedre sexlyst, for det måles i at senga vår knirker oftere enn naboens😉 Romantikker du også ja.. Det så jeg allerede etter de to første linjene du skrev🤭 Ok.. da er du "Kjærligheten og romantikkens Mor", og jeg er "Omsorgen og Troskapens Far".. hehe.. for ei hærlig blanding mennesker💞😅 Går du ikke litt vel langt i dine fantasier igjen?! Anonymkode: 86483...3e0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #58 Del Skrevet 15. mars Her er jeg omvendt. Jeg er jente i 20årene. Synes menn som er 40,50,60 er de kjekkeste. Voksne menn som vet hva de vil og ser ut som menn. De på min egen alder er ofte umoderne og usikre. Anonymkode: 26bda...c2b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #59 Del Skrevet 15. mars Jeg som mann på 21, elsker min elskerinne på 51. Hun er ekstremt kåt og søt. Hun tar meg til høyder jeg ikke ante og jeg henne. Hun gir meg så mange orgasmer at jeg nesten svimer av😅 Anonymkode: 9fa3e...7c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #60 Del Skrevet 15. mars Bamseklemmer skrev (43 minutter siden): Så hyggelig kan man være med andre🥰 Ja jeg lurer litt på det også.. Mulig jeg prøver å fjerne noens tabuer og fordommer? Og prøver å få brukere til å ikke se på sex, som noe stygt.. Litt seksuell forståelse skader vel ingen.. Men jeg blir møtt med mye hat, så jeg lure litt på om jeg er en fakir😅 Jo vi diskuterer godt, nettopp pga av forståelsen for fetishen, samtykket og kjærligheten.. Det er nettopp det som er det rare med fetishen.. Jeg kan gå ned og jeg kan gå opp i alder. Og har på langt ikke hatt noe hinder å ha sex med gjevngamle.. Sex for meg vil alltid være omsorg for kvinnen nytelse.. I samlivet er jeg en enkel mann å ha i hus, rolig, tilpasningsdyktig og elsker å please damen der også.. Stor sjanse for at det smitter til bedre sexlyst, for det måles i at senga vår knirker oftere enn naboens😉 Romantikker du også ja.. Det så jeg allerede etter de to første linjene du skrev🤭 Ok.. da er du "Kjærligheten og romantikkens Mor", og jeg er "Omsorgen og Troskapens Far".. hehe.. for ei hærlig blanding mennesker💞😅 Så lenge det eksisterer mennesker på vår jord, så vil tabuene og fordommene aldri opphøre. Det er det viktig å slå seg til ro med ellers får man aldri fred. Du tenker nok litt annerledes enn de fleste vil jeg tro...Således så ser jeg på deg som veldig fargerik 🌈. Det er jo aldri feil tenker jeg. Så bra at du nyter kvinner i alle aldersgrupper. Det er en stor fordel. Da går du aldri tom for krutt 😉 Å ha kvinnen i fokus er aldri feil tenker jeg. Ihvertfall ikke så lenge kvinnen har også mannen i fokus. Det er viktig for et produktivt og enkelt samliv slik jeg ser det. Ja jeg er helt håpløs, og det er jeg ikke flau for å innrømme...Romantikk føler jeg er et fremmedord for mange. Det synes jeg er fryktelig synd. Er mye man kan potensielt gå glipp av da. Jeg har alltid kjærlighet i sentrum for mine tolkninger av andre mennesker. Så da kan du jo bare prøve å forestille deg hva jeg faktisk kan være i stand til...Det er ikke så rent lite tror jeg 💞 Og jeg har alltid bunnløs respekt for andre. Det er her min kjærlighet kan vokse ut ifra, for den vokser stadig. Anonymkode: cc5b0...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå