Gå til innhold

Tenner på unge kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 9.35):

Forskjellen er at menn holder seg attraktive i kvinners øyne og har andre parametere å by på enn utseende godt opp mot 50-årene. Det har ikke kvinner.

Anonymkode: 33daa...375

Dette er så virkelighetsfjernt som det går an å få det. Du har hørt for mye på Tate og sett for lite ut vinduet. Du skal heller få en kjip sannhet som vil være hard for deg å svelge: kvinner kan skaffe seg sex enkelt som bare det, hele livet, uansett hvor gamle de er,  mye enklere enn en mann, uansett alder, kan. Dette sier mer om menn enn det gjør om kvinner. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (På 14.3.2025 den 16.40):

En del eldre menn som tenner på yngre kvinner er tilnærmet de eneste i hele samfunnet som ikke opptrer slik, men som flagger sin kåtskap uavhengig av om yngre kvinner absolutt ikke ønsker slik oppmerksomhet fra dem. 

Hvorfor aksepteres det at denne gruppen, som eneste i samfunnet, ikke opptrer så anstendig som resten av samfunnet?

Beklager, men her må det være kommet et memo som jeg ikke har rukket å lese.

Som M50++ føler jeg meg IKKE som del av en geuppe som har særskilte privilegier når det kommer til å presse sin seksualitet på alle andre og særlig ikke på yngre kvinner. Jeg blir veldig ubekvem rundt unge kvinner nettopp fordi jeg føler på et stigma som ikke premierer godt voksne menn.

Heldigvis for meg synes jeg alltid modenhet er mer attraktivt enn ungdom, men jeg kan rapportere fra den andre siden at ingen jeg kjenner på min alder føler at deres posisjon som middelaldrende menn gir dem særskilte privilegier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (7 timer siden):

Beklager, men her må det være kommet et memo som jeg ikke har rukket å lese.

Som M50++ føler jeg meg IKKE som del av en geuppe som har særskilte privilegier når det kommer til å presse sin seksualitet på alle andre og særlig ikke på yngre kvinner. Jeg blir veldig ubekvem rundt unge kvinner nettopp fordi jeg føler på et stigma som ikke premierer godt voksne menn.

Heldigvis for meg synes jeg alltid modenhet er mer attraktivt enn ungdom, men jeg kan rapportere fra den andre siden at ingen jeg kjenner på min alder føler at deres posisjon som middelaldrende menn gir dem særskilte privilegier.

Dette gjelder selvfølgelig kun for dem som oppfører seg på måten som kritiseres. For de gjør det med største selvfølge, og hevder gjerne naturlig og "må være lov å prøve seg". Ja til og med 70 åringen som ønsket seg tenåringer, som vi hadde her på kg lenge, mente det. Kvinner kunne jo bare si nei. Ingen forståelse for at når det er 99,99999% sjanse for at kvinnen synes dine tilnærmelser et uønsket og ekkelt bør man gå svært så forsiktig frem, så man kan snu i tide når det åpenbart er feil for den andre  

Menn flest oppfører seg ikke engang tilsvarende mot kvinner på egen alder som disse her. Menn flest går anstendig og fint i dialog med kvinner, og trår vannet litt, for å se om det er grunnlag for å ta det videre. De flørter, og ser om det blir flørtet tilbake. De fleste menn lener seg ikke frem mot kvinner og sier bare helt plutselig ting som "Du gjør meg så kåt!"/"Deg har jeg lyst å ta hardt!", slikker seg rundt munnen mens de måler kroppen til en kvinne opp og ned og så sier "hmm", og tilsvarende. Dette er det i hovedsak kun eldre menn som tenner på yngre kvinner som gjør, samt en og annen idiot som har drukket aaaaltfor mye. Menn i siste gruppe gjør det imidlertid ikke til en vane og oppførsel de forsvarer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 20.35):

Slutten av tenårene er fremdeles barn på veldig mange måter.

Anonymkode: 7c43a...ecc

M50 her. Det er fordi vi som foreldre skaper dem slik, og behandler dem slik. 

Fysiologisk så er jenter i alderen 17-25 år i peak for forplantning. Altså slik vi er skapt fra naturens side. Og da er de også skapt for å tiltrekke seg mest mulig gunst fra det motsatte kjønn. 

Jeg synes jenter i denne alderen er ufattelig flotte å se på. Og kan gjerne fantasere om nabojenta på 18 når jeg onanerer. Men jeg ville jo aldri finne på å foreta meg noe i virkeligheten. 

Så ja, kan fint få tenning av unge jenter - slik naturen er ment og jentene skapte - men man må skille på fantasi og handling. 

Anonymkode: 3d45f...1aa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nådeløs skrev (På 29.3.2025 den 21.33):

Dette er så virkelighetsfjernt som det går an å få det. Du har hørt for mye på Tate og sett for lite ut vinduet. Du skal heller få en kjip sannhet som vil være hard for deg å svelge: kvinner kan skaffe seg sex enkelt som bare det, hele livet, uansett hvor gamle de er,  mye enklere enn en mann, uansett alder, kan. Dette sier mer om menn enn det gjør om kvinner. 

Eh.. slutt å vær så bitter? Og det siste du kommer drassende med har jo null relevans. Ingen bestrider at kvinner kan få sex når de vil. Kan de få sex med de mannfolka de aller helst vil? Antageligvis ikke. Kvinner styrer tilgangen til sex og menn styrer tilgangen til forhold. 

At kvinner ser etter andre attributter hos menn i tillegg til utseende er et evolusjonsmessig ubestridelig faktum. Hvorfor diskuterer du det? Er du egentlig bare sur for at tråden handler om yngre kvinner og at menn foretrekker de over deg?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eh.. slutt å vær så bitter? Og det siste du kommer drassende med har jo null relevans. Ingen bestrider at kvinner kan få sex når de vil. Kan de få sex med de mannfolka de aller helst vil? Antageligvis ikke. Kvinner styrer tilgangen til sex og menn styrer tilgangen til forhold. 

At kvinner ser etter andre attributter hos menn i tillegg til utseende er et evolusjonsmessig ubestridelig faktum. Hvorfor diskuterer du det? Er du egentlig bare sur for at tråden handler om yngre kvinner og at menn foretrekker de over deg?

Fordi det er morsomt å se hvor virkelighetsfjerne enkelte av dere er, og det er gøy å konfrontere det. De eneste som er bitre her, er menn som deg. Men fortell deg selv hva du vil for å føle deg bedre, det er lov.

Menn styrer ikke tilgang til forhold, nei. Også en velkjent myte som gutta hjemme i kjelleren til mor har diktet opp. Hadde det vært tilfelle, hadde ikke x antall menn vært ufrivillig single og klaget sin nød over ingen sex eller "kjærlig kvinne" i hjemmet. Eneste måten du som mann kan styre noe som helst på, er ved å utøve vold og makt, og har du nok penger kan du få det som du vil her i livet, men heldigvis får de fleste menn ikke til å klatre så høyt på rangstigen. Det er faktisk bedre at de sitter hjemme og sutrer over det fæle livet sitt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er så vanvittig pisslei at det utheves brukes som hersketeknikk mot kvinner hver eneste forbanna gang vi prøver å diskutere med menn at det ikke er særlig smigrende, gøy og deilig å få seksuell oppmerksomhet fra gamle gubber når man er ung. 

Nei vi er ikke misunnelig!!!!!! Dette er det deiligste ved å bli godt voksen kvinne. Å slippe ugrei oppførsel fra langt eldre menn, som ikke evner å oppføre seg anstendig og greit mot unge kvinner. Det er skummelt og ekkelt, og vi prøver å få menn til å forstå at også unge kvinner fortjener anstendig oppførsel, så de får et greit forhold til menn, og ikke begynner livet som ung kvinne med så mange dårlige erfaringer med menn at det påvirker dem negativt. 

Jeg har allerede skrevet at jeg blåser i hva folk tenner på, bare de oppfører seg greit og anstendig. DET er budskapet fra oss kvinner. Tenn på hva du vil, runk til dine fantasier så gardinene står av seg selv etterhvert om du vil, men oppfør dere, for unge kvinner har også rett på ok oppførsel, uansett hvor kåt du blir  

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unge jenter vil bli pult av erfarne menn og fylt opp med sæd, uten fare for å bli gravid. Steriliserte dads er ettertraktet som leketøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er så lite nyanserte at det er til å bli svimmel av.

Ja, biologi har mye å si, og for artens evne til overlevelse, er vi skapt slik at menn tenner på attraktive kvinner i sin mest fertile alder.  

Nei, menn er ikke av den grunn et dyr uten å evne til å tenke på omgivelsene. At menn tiltrekkes unge attraktive damer, er ingen unnskyldning for seksuell tilnærming til attraktive unge kvinner. 

De fleste her trenger å møtes på midten:

-Å akseptere at mannen er skapt til å tenne på unge fertile damer burde ikke være en så tung innrømmelse, det sier egentlig ikke noe annet enn akkurat det. Det framstår som en veldig tung innrømmelse for damer på 35+, som om de nekter å ta innover seg dette faktum

-De på andre siden må få hjernen til å fungere som et vesen med evne til refleksjon, det at du føler en dragning mot noe, gjør deg ikke det hele tatt frikoblet fra å vurdere om det er en handling du bør gjennomføre. Å skylde på biologisk instinkt er som å si at du er for dum til å resonnere over egne valg.

Anonymkode: ab0cc...9f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Folk er så lite nyanserte at det er til å bli svimmel av.

Ja, biologi har mye å si, og for artens evne til overlevelse, er vi skapt slik at menn tenner på attraktive kvinner i sin mest fertile alder.  

Nei, menn er ikke av den grunn et dyr uten å evne til å tenke på omgivelsene. At menn tiltrekkes unge attraktive damer, er ingen unnskyldning for seksuell tilnærming til attraktive unge kvinner. 

De fleste her trenger å møtes på midten:

-Å akseptere at mannen er skapt til å tenne på unge fertile damer burde ikke være en så tung innrømmelse, det sier egentlig ikke noe annet enn akkurat det. Det framstår som en veldig tung innrømmelse for damer på 35+, som om de nekter å ta innover seg dette faktum

-De på andre siden må få hjernen til å fungere som et vesen med evne til refleksjon, det at du føler en dragning mot noe, gjør deg ikke det hele tatt frikoblet fra å vurdere om det er en handling du bør gjennomføre. Å skylde på biologisk instinkt er som å si at du er for dum til å resonnere over egne valg.

Anonymkode: ab0cc...9f7

Det er ingen tung innrømmelse å akseptere at menn tenner på unge damer. Overhodet ikke. Det er imidlertid flere problemer med hvordan dette faktum blir fremstilt.

1. Når en del menn klipper og limen den amerikanske grafen som viser at alle menn i alle aldre anser jenter mellom 18-22 som mest attraktive, "in our face", så lurer vi på følgende: hva er poenget for oss over 22 å involvere oss med menn? Hva skjer når de som er 20 blir eldre, mht. menns preferanser? Samtidig er det evig klagesang om at kvinner er for kravstore, og menn er for ensomme. Vel, hvis alle menn higer etter jenter mellom 18 og 22, blir utvalget av jenter ganske magert, og jentene velger de mest attraktive mennene. 

2. Vi har alle vært 18 år og mottatt uønsket, innpåsliten oppmerksomhet fra eldre herrer, som var hellig overbevist over at vi, ungjenter på 18, ble våte og kåte ved synet av de eldre herrene, og valgte dem over jevnaldrende, stramme og kjekke gutter.

3. De samme mennene som kommer med "fordi biologi" og diverse grafer, påstår at kvinner ikke er visuelle, og ikke bryr seg om hvordan mannen ser ut. Vel. Newsflash. Chippendales er alle unge, muskuløse og stramme. Hvis noen hadde prøvd å sette opp et show med slitne 50 år gamle menn med ølvom og joggebukse, ville prosjektet floppe etter den aller første forestillingen. Ungdommelighet og fin kropp er attraktivt for begge kjønn, ikke bare for menn.

4. Mange menn som fremhever at menn flest foretrekker unge, slanke og pene damer, nøyer seg ikke med det. De håner og latterliggjør damer utenfor sine preferanser, kaller oss gamle, oppbrukte, utdaterte, gått ut på dato, stygge og så videre, og mener at vi bare egner oss til engangsknull eller en kort flørt. 

For øvrig er jeg også helt med på det siste du skrev - vi har en hjerne. Vi føler daglig dragning mot å spise sjokolade eller annen junk i stedet for ordentlig mat, et glass vin midt i en arbeidsdag, å slå knyttneven i trynet på en frekk person og så videre. Men vi gjør ikke noe av dette. Vi spiser ordentlig middag, holder oss edru på jobb, er høflige mot folk og unngår vold. Vi drar ikke ned buksa og pisser midt på gata, uansett hvor pissetrengt vi er. Derfor blir det dumt når eldre menn skylder på biologi og mener at de har KRAV på unge, pene jenter - "fordi biologi".

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2025 den 9.35):

Forskjellen er at menn holder seg attraktive i kvinners øyne og har andre parametere å by på enn utseende godt opp mot 50-årene. Det har ikke kvinner.

At du mener at utseendet er det eneste kvinner har å tilby, betyr først og fremst at du er grunn, snever og har et dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: 51d9a...4f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 60+ her. Selvsagt synes jeg unge kvinner kan være flotte. Men derfra til å trekke det noe videre er ikke særlig aktuelt. Kanskje en gang i blant i fantasien, men ikke lenger.

Anonymkode: c8a74...764

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nådeløs skrev (På 31.3.2025 den 17.26):

Fordi det er morsomt å se hvor virkelighetsfjerne enkelte av dere er, og det er gøy å konfrontere det. De eneste som er bitre her, er menn som deg. Men fortell deg selv hva du vil for å føle deg bedre, det er lov.

Menn styrer ikke tilgang til forhold, nei. Også en velkjent myte som gutta hjemme i kjelleren til mor har diktet opp. Hadde det vært tilfelle, hadde ikke x antall menn vært ufrivillig single og klaget sin nød over ingen sex eller "kjærlig kvinne" i hjemmet. Eneste måten du som mann kan styre noe som helst på, er ved å utøve vold og makt, og har du nok penger kan du få det som du vil her i livet, men heldigvis får de fleste menn ikke til å klatre så høyt på rangstigen. Det er faktisk bedre at de sitter hjemme og sutrer over det fæle livet sitt. 

Hvorfor kverulerer du mot ganske så evidensbaserte saker og kaller det ting som menn har funnet opp i kjelleren til mamma? Det er jo du som finner opp din egen virkelighet her. Så det skal passe inn i det fjollete synet du har på virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 7.25):

M50 her. Det er fordi vi som foreldre skaper dem slik, og behandler dem slik. 

Fysiologisk så er jenter i alderen 17-25 år i peak for forplantning. Altså slik vi er skapt fra naturens side. Og da er de også skapt for å tiltrekke seg mest mulig gunst fra det motsatte kjønn. 

Jeg synes jenter i denne alderen er ufattelig flotte å se på. Og kan gjerne fantasere om nabojenta på 18 når jeg onanerer. Men jeg ville jo aldri finne på å foreta meg noe i virkeligheten. 

Så ja, kan fint få tenning av unge jenter - slik naturen er ment og jentene skapte - men man må skille på fantasi og handling. 

Enig i det du sier her! Samtidig som de er flotte å se på så vil jeg samtidig bare holde beskyttende rundt dem, og ønske de all lykke i livet de har foran seg. 💕 Jenter i den alderen skjønner ikke at de sitter med all makt med tanke på å finne seg en fin kjæreste. De må tørre å ta initiativ, rett og slett fordi gutter i den alderen er livredde for å gjøre feil. Dessverre så er de gutta som tør å kontakte jentene, også de samme som ikke er noe å ta vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 10.20):

Selv middels attraktive kvinner i begynnelsen av 20 årene har større seksuell tilgang enn en mannlig kjendis eller idrettsstjerne.
Kvinner på only fans konkurrerer jo nå om å ligge med flest mulig menn på under 24 timer, de er rimelig drøye. De utkonkurrerer selv Mick Jagger i sine glansdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor kverulerer du mot ganske så evidensbaserte saker og kaller det ting som menn har funnet opp i kjelleren til mamma? Det er jo du som finner opp din egen virkelighet her. Så det skal passe inn i det fjollete synet du har på virkeligheten

Det er ingenting evidensbasert med påstanden om at unge, pene 18-åringer foretrekker eldre, utslitte menn fremfor jevnaldrende gutter. Det er noe dere har funnet på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratis skrev (7 minutter siden):

Selv middels attraktive kvinner i begynnelsen av 20 årene har større seksuell tilgang enn en mannlig kjendis eller idrettsstjerne.
Kvinner på only fans konkurrerer jo nå om å ligge med flest mulig menn på under 24 timer, de er rimelig drøye. De utkonkurrerer selv Mick Jagger i sine glansdager.

Det forteller jo alt om menn, synes du ikke? At de er villig til å pule en random dame før sæden etter den forrige mannen har rent ut av henne. Ingen standard, som om de var hannhunder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes kvinner er aller vakrest når de er 18-20.

Det kommer aldri til å endre seg, uansett hvor mye skam andre prøver å påføre meg for å ha de tankene i hodet. Egentlig synes jeg det er litt morsomt når folk blir provosert. 😄

Anonymkode: 4a456...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Det forteller jo alt om menn, synes du ikke? At de er villig til å pule en random dame før sæden etter den forrige mannen har rent ut av henne. Ingen standard, som om de var hannhunder.

Helt enig og det er der ordet SIMP kommer fra. De er menn uten ryggrad og stolthet, og et samfunnsmessig stadig voksende problem. En hel generasjon unge menn som burde vært ute og skapt noe sitter inne, og putter penger på nakne jenter som tror de har en jobb.

Over tid vil dette skade kvinnene vel så mye fordi samfunnets bærebjelker, dvs alt du ser og ikke ser rundt deg av strøm, bygninger, vann, rør, infrastruktur er 100% avhengig av menn. Dette er jobber vi ikke tenker på, men som bærer alt annet oppå seg. Det hjelper ikke med dyktige sykepleiere hvis ikke sykehuset blir vedlikehold, strømmen blir borte eller det ikke renner vann i springen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes kvinner er aller vakrest når de er 18-20.

Det kommer aldri til å endre seg, uansett hvor mye skam andre prøver å påføre meg for å ha de tankene i hodet. Egentlig synes jeg det er litt morsomt når folk blir provosert. 😄

Anonymkode: 4a456...efa

Enig i det du sier, men det finnes unntak 😉 Sissel Kyrkjebø og Martha Louise var betraktelig penere i 30 årene enn når de var 18-20. Mye av dette henger jo også sammen med at jenter utvikler seg raskere enn gutta. Både fysisk, men ikke minst psykisk og følelsesmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...