AnonymBruker Skrevet 15. mars #21 Del Skrevet 15. mars Her signeres alt med bank id. Anonymkode: 89a34...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #22 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det ble ikke godtatt her. Mulig det var fordi vi samtidig byttet alt til den banken. Hadde kanskje vært annerledes om vi tok opp huslån i vår hovedbank? Anonymkode: 808f4...6b4 Jeg signerte bare med bankid når jeg byttet bank. Men må legitimere meg om jeg vil flytte bankid også. Anonymkode: 27332...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars Jeg har kjøpt 4 ganger og alltid (inkludert sist oktober 2024) gitt informasjon til min rådgiver i banken om at mitt bud ble akseptert. Etter at kjøpekontrakten ble signert, måtte jeg sende den til rådgiver på mail, (selv om jeg kjøpte av dnb megler og har dnb som bank). Så måtte jeg signere masse andre dokumenter med bank id ☺️ Anonymkode: 342a2...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå