Gå til innhold

Love is blind, Sverige, sesong 2

Tartufo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en sesong! Det ble heftig denne gangen også, selv om det kanskje var mer emosjonelt i sesong en (eller var det bare meg, kanskje? 😅)

Jeg lurer på hvem som blir valgt ut hvorfor, til å være på tv. Det er jo så mange menn og kvinner der inne som jeg har lurt på. Men det går vel på hvem som lager mest drama og action.

Syns det var fint at alle som gikk til alters sa ja ❤️ jeg var litt i tvil om det siste brudeparet, men heldigvis sa de ja og godt at de fremdeles holder sammen.

Veldig glad for at Karin og Niklas - føler de er denne sesongens svar på Krisse-Ly og Rasmus ❤️ 

Jeg tror vi skal tenke at mye skjer også utenom kamera, det er masse vi ikke får se og det gjør jo at vi tenker at nei det der gårikke... Det var jo som Meira sa i S1, at deres forhold ble jo bygget når kameraene ikke var der. Så det lille vi ser  er jo bare et lite utsnitt av deres dager sammen.

Jeg savner litt mer tid i kapslene jeg, følte at det gikk veldig fort denne sesongen. Hvordan knyttet de bånd, liksom? Hva snakket de om?

Ola var jo den mest spesielle i år. Jeg selv har litt alternative vinklinger på ting, men han var jo bare dust på mange ting. Og dette med å sette seg selv først... nei. Det går ikke an når man skal inn i et forhold, for der må man jo også kompromisse litt... Den evnen hadde ikke han. Og da han sa nei ganske kontant da Milly spurte han  om han syns hun var vakker.. oj da fikk jeg vondt inni meg! :(  han kunne godt sagt noe annet, for all den tid han ville være nær og kysse henne så kan hun jo ikke ha vært stygg for han heller??  Men han var meget spesiell ja. Og når han sa at han ble trigget over at hun drakk brus f.eks, så tenkte jeg: ja da er det bare å gå til en terapeut - for det er ikke normalt.  På andre ting syns jeg han var fin og utfordret kanskje litt det tradisjonelle tankegodset vi alle har, men allikevel - han ble for mye på feil måte.  

Skulle nok ønske at Milly hadde gått før, men kan også forstå at hun ville prøve litt. Men godt at de gikk hver sin vei. Meget spent ¨på hva slags type Ola har funnet seg. En vandrende linkjolebruker med langt hår som heter Rain eller noe sånn? :P 

Jakob var litt mye noen ganger, men jeg digga energien hans. Elsker at noen tar det helt ut med mye farger og sånn. Men kan godt skjønne  Karolina sin reaksjon med en gang. Han er kanskje litt for mørk for meg og, og jeg har sjelden likt mennesker fra den kanten av verden (utseendemessig)  . Det er jo personlighet det handler om, men allikevel. Dette med utseende må jo også klaffe. Men glad for at de fant ut av ting og er sammen. Hun er jo virkelig en flott dame,syns jeg. 

Gleder meg til neste sesong allerede, blir spennende å se :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (På 5.4.2025 den 16.34):

Sååå mye kjekkere med den svenske enn med den amerikanske! I Sverige finner de jo kjærligheten😄

Enig. Jeg sluttet å følge den amerikanske for flere sesonger siden. Gjenforeningene er «feel good» i Sverige. Mens i den amerikanske prøver de å henge ut enkelte, skape mye drama og vise frem klipp som viser enkelte fra sin verste side. Den svenske programlederen er mye flinkere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 6.4.2025 den 17.48):

Enig. Jeg sluttet å følge den amerikanske for flere sesonger siden. Gjenforeningene er «feel good» i Sverige. Mens i den amerikanske prøver de å henge ut enkelte, skape mye drama og vise frem klipp som viser enkelte fra sin verste side. Den svenske programlederen er mye flinkere.

Helt enig, svenske versjonen er mye gøyere. Men, jeg synes gjenforeningen kunne vært litt mer "spicy". Synes en del av deltakerne slipper altfor lett unna ubehagelige spørsmål, som feks. Ola og Oscar.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (På 14.3.2025 den 18.59):

Er bare på starten av episode 2. Men mange eldre, overvektige kvinner og spesielle menn. (er overvektig selv, så ikke vondt ment, men er jo vant med at det ofte er litt pene slanke mennesker som er med) Litt mer som mannen i gaten. Men gleder meg til å se. 

Overvektig? Er vel en av kvinnene som kan ansees så vidt i den kategorien. Vil ikke kalle det mange 😂 Synes de er vakre, jeg. Forfriskende at det ikke bare er overfladiske influencere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt Milly og Karin av jentene. Spesielt førstnevnte har et så smittende humør og har veldig selvinnsikt. Synes hun er for god for Ola, som kun tar hensyn til seg selv og sitt. Som noen nevner her - fin å hvile øynene på helt til han åpner munnen. Greit nok at han skal være ærlig med hva han føler og mener, men det går an å formulere seg litt annerledes og ikke sitte å småflire mens du slenger ut til partneren din at du ikke synes hun er noe flott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...