Gå til innhold

Love is blind, Sverige, sesong 2

Tartufo

Anbefalte innlegg

mammams skrev (1 time siden):

https://www.hant.se/noje/love-is-blind-profilerna-blev-ett-par-ratas-av-netflix/10731078

Han her så jeg såvidt i guttenes område og han fremstår jo som fin og normal, men tydeligvis ikke spennende nok for produksjonen. Antagelig eneste paret i varighet?! 

Sp synd at de ble klippet bort! Det er jo mye hyggeligere å følge par som faktisk finner hverandre og blir lykkelige enn de som bare finner ut at de ikke passer sammen likevel. 

Jeg skulle ønske at vi fikk se mer av utvelgelsen om hvilke par som får bli med videre. De kunne kort ha vist hvilke flere som fant hverandre, og i siste episode hvordan det gikk med dem. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (På 16.3.2025 den 17.59):

Ola imponerte meg i episode 3. Han var veldig grei mot Oscar. Gjorde ikke noe for å påvirke ham fra å velge Milly, og ville fortsatt ha Milly selv om han var andrevalget hennes. 

Da Oscar følte seg sikker på å velge vekk Alicia så sa jo Ola noe i denne dur "Ikke gjør noe forhastet. Behold henne i et par dager til så du får se det an". Så det var jo en slags påvirkning til å ikke si til Milly at han velger henne.

Reagerte litt på Jakobs situasjon i poddene. Han fortalte det om narkotika til hun ene. Neste dag sa han til hun andre "Jeg vil fortelle deg noe. Du er den første jeg snakker om dette så inngående med". Han har altså ikke snakket så detaljert om det tidligere. Så forstår ikke helt den store oppstandelsen etterpå. Mulig jeg gikk glipp av at han sa tydelig til begge at de er hans nr. 1. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokka skrev (20 minutter siden):

Da Oscar følte seg sikker på å velge vekk Alicia så sa jo Ola noe i denne dur "Ikke gjør noe forhastet. Behold henne i et par dager til så du får se det an". Så det var jo en slags påvirkning til å ikke si til Milly at han velger henne.

Reagerte litt på Jakobs situasjon i poddene. Han fortalte det om narkotika til hun ene. Neste dag sa han til hun andre "Jeg vil fortelle deg noe. Du er den første jeg snakker om dette så inngående med". Han har altså ikke snakket så detaljert om det tidligere. Så forstår ikke helt den store oppstandelsen etterpå. Mulig jeg gikk glipp av at han sa tydelig til begge at de er hans nr. 1. 

Jeg la også merke til at Jakob fortalte mer til hun ene enn til hun andre. Men jeg er usikker på om det skyldtes klippingen. Derimot så var det helt tydelig at han sa til begge et de var hans nr 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt svett av Ola, hele mannen er et svaiende rødt flagg.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (25 minutter siden):

Enig! Jeg er ferdig med episode 5, og måten han snakker til Milly på er bare helt vanvittig! Det merkelige er at han klarte å gi et godt råd til Wiktor, men evner ikke å se seg selv.

Wiktor er også et trist skue. Han er bare opptatt av å finne ei dame som søsteren og moren kan godkjenne, ikke en han selv vil ha. Ikke rart at han har vært singel til nå. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola er veldig lite grei mot Milly, jeg må si jeg er imponert over at hun ikke tipper fullstendig. Han blir urolig fordi hun spiser usunt og drikker brus? Djees.

Han ser bare sin egen fortreffelighet, han blir singel resten av livet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
Enkelt&Komplisert skrev (2 timer siden):

Ja, forstår ikke at de tar med en slik deltager i programmet. Han virker syk, og tar overhodet ikke hensyn til at han sårer andre. «Så lenge jeg er autentisk, kan jeg ikke gjøre feil. Jeg sier ikke unnskyld, selv om jeg sårer deg, for jeg mente det jeg sa. Jeg kommer alltid til å sette meg selv først».

Stakkars Milly, hun er jo betatt av han, og lar seg påvirke/styre mer enn hun burde. Håper virkelig Milly bryter med han, og at INGEN andre setter seg selv så lavt at de går inn i et forhold med han.

Endret av Tartufo
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tartufo skrev (18 minutter siden):

Ja, forstår ikke at de tar med en slik deltager i programmet. Han virker syk, og tar overhodet ikke hensyn til at han sårer andre. «Så lenge jeg er autentisk, kan jeg ikke gjøre feil. Jeg sier ikke unnskyld, selv om jeg sårer deg, for jeg mente det jeg sa. Jeg kommer alltid til å sette meg selv først».

Stakkars Milly, hun er jo betatt av han, og lar seg påvirke/styre mer enn hun burde. Håper virkelig Milly bryter med han, og at INGEN andre setter seg selv så lavt at de går inn i et forhold med han.

Jeg har tenkt at han aldri må bli far. En person som alltid setter seg selv først, kan ikke ha omsorg for små barn. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 16.3.2025 den 17.59):

Ola imponerte meg i episode 3. Han var veldig grei mot Oscar. Gjorde ikke noe for å påvirke ham fra å velge Milly, og ville fortsatt ha Milly selv om han var andrevalget hennes. 

Det gjorde han jo: Oscar var klar til å fri, men han overtalte han til å «sove på det».

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola virker som en narsissist. «Meg først» «jeg er den viktigste personen i livet mitt». Veldig spesielt!

jeg synes denne sesongen er litt kjedelig, og så ble jeg skuffet over at det var så utrolig mange som ikke fikk noe skjermtid inne i poddene.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopphei skrev (2 timer siden):

Ola virker som en narsissist. «Meg først» «jeg er den viktigste personen i livet mitt». Veldig spesielt!

jeg synes denne sesongen er litt kjedelig, og så ble jeg skuffet over at det var så utrolig mange som ikke fikk noe skjermtid inne i poddene.

Ola snakker jo virkelig bare bullshit hele tiden, han er helt fjern. Jeg er også skuffet over årets sesong, mest fordi jeg opplevde at første sesong var så genuin (med unntak av Catja og Christoffer)  i år virker det som at produksjonen er mer ute etter å dramatisere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola framstår som psykelig selvopptatt. Man kan faktisk ikke være i et forhold om man ikke evner å ta hensyn til partneren eller sette partneren sine behov foran sine egne. Man skal ikke alltid sette seg selv sist, men man ønsker jo at den man er glad i skal ha det bra. Han ser ikke ut til å bry seg om andre, kun om seg selv. Bare idioter tror at man aldri kan gjøre feil fordi man er ærlig. Man trenger ikke å si alt man tenker på. Har man ikke noe fint å si kan man holde kjeft. Deltakelsen i dette programmet har ikke gjort ham noen tjenester når det gjelder dating og forhold framover. Hvem ønsker å være sammen med en egoistisk drittsekk som kun er opptatt av seg selv og sine egne tanker og meninger?

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola og venninen Bea, var jo et radapar. Tror Milly skal være sjeleglad for at han dumpet henne. SKremmende oppførsel og ikke minst syn på ting. Drikker du brus, så er du utrygg på deg selv….ok 🙄 For en fjott! Han kom virkelig ikke godt ut av denne serien. Håper han blir skikkelig grillet på reunion episoden.

Endret av Mollebolle
rettet skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (23 minutter siden):

Ola og venninen Bea, var jo et radapar. Tror Milly skal være sjeleglad for at han dumpet henne. SKremmende oppførsel og ikke minst syn på ting. Drikker du brus, så er du utrygg på deg selv….ok 🙄 For en fjott! Han kom virkelig ikke godt ut av denne serien. Håepr han blir skikkelig grillet på reunion episoden.

Han har så enormt mange narsissistiske trekk, helt ufattelig å se samtalen mellom han og Milly i sofaen, han sitter der som et barn som enda ikke har utviklet samvittighet og må få konseptet forklart av moren sin. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hult når Ola snakker om manglende trygghet… Det er jo Milly som er trygg på seg selv, står godt i eget utseende, vil treffe de andre også når hun er usikker. Helt utrolig! 

Endret av heltserr
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heltserr skrev (13 timer siden):

Så hult når Ola snakker om manglende trygghet… Det er jo Milly som er trygg på seg selv, står godt i eget utseende, vil treffe de andre også når hun er usikker. Helt utrolig! 

Helt enig! Jeg skjønte jo at det kom til å bli slutt men jeg hadde nesten håpet at Milly skulle ta steget og avslutte det. Men hun var vel villig til å fortsette litt til.. Ola var jo ikke villig til å akseptere noe ved henne som person eller noe.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MissStiles skrev (3 minutter siden):

Helt enig! Jeg skjønte jo at det kom til å bli slutt men jeg hadde nesten håpet at Milly skulle ta steget og avslutte det. Men hun var vel villig til å fortsette litt til.. Ola var jo ikke villig til å akseptere noe ved henne som person eller noe.

Er jo gjerne derfor relasjoner med egosentriske mennesker varer unødvendig lenge, fordi den andre parten alltid ser etter det beste i mennesker, som Milly selv sa, så ser hun mer utover med fokus på hvordan andre har det, fremfor seg selv. Hun trenger en mann som vil lære henne å prioritere seg selv først, og at det går fint. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har felles interesser med Ola.. likevel blir jeg helt svett av hele han. Måten han dømmer og hoverer på.. fy i rakkern. Håper milli finner noen som ikke er en kamp med alt hun er. Han sier det er din kropp- men later ikke til å mene det.

Wiktor er jo sikkert ok. Om man glemmer de dryppene om søster og mor?! Søster bestemmer hvem han dater, hva slags klær han skal bruke and so on... han får et lite anfall for han er redd dem ikke skal godkjenne dama... spesielt.

Jacob og karolina (?) Er bare noe of... tror ikke hun hadde sett for seg en kort mørk mann, og klarer ikke komme over det helt.  Han overkompanserer.

Men amerika i Sverige 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dere merke til hvor lenge Ola klemte venninnen Bea? Merkelig oppførsel siden Bea kom for å prate med Milly. Han burde jo ha skjønt at det ble ukomfortabelt for Milly.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...