AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Han vat opptatt av hvordan leiligheten så ut nesten alle datene bortsett fra sist vi så hverandre, nå så er det hår i vasken og rot overalt. Ikke tenner han lys heller lenger… Han bryr seg ikke om hva jeg tenker? Eller vil få meg lei? Anonymkode: 7ace1...253
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Ikke like opptatt av å inponere og selge seg inn ivertfall. Kanskje han føler det er tid for hverdag og at du får se virkeligheten, ikke bare glansbildet? Anonymkode: 0ac60...901 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Skrevet 14. mars Det er jo litt uvanlig om man fremdeles er i datingfasen, vil jeg si. Men det er jo ikke uvanlig at man går fra å være "helt perfekt" og gjøre ekstremt høy innsats de første datene for å vise seg fra sin beste side, til at man kan kose seg sminkeløs og forkjølet i joggebuksa sammen. Men syntes nå kanskje dette høres litt vel fort ut til å gi faen. I tillegg... dette er jo tydeligvis hans sanne jeg, da. Jeg er absolutt ingen "nazi" på rydding, men får jeg gjester så rydder og vasker jeg. Og da er det ikke dater liksom, gode venner og familie. Så han er vel en slask da. Han gjorde litt innsats for å få seg et ligg, og nå tenker han at det er bankers. Anonymkode: a9084...878
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo litt uvanlig om man fremdeles er i datingfasen, vil jeg si. Men det er jo ikke uvanlig at man går fra å være "helt perfekt" og gjøre ekstremt høy innsats de første datene for å vise seg fra sin beste side, til at man kan kose seg sminkeløs og forkjølet i joggebuksa sammen. Men syntes nå kanskje dette høres litt vel fort ut til å gi faen. I tillegg... dette er jo tydeligvis hans sanne jeg, da. Jeg er absolutt ingen "nazi" på rydding, men får jeg gjester så rydder og vasker jeg. Og da er det ikke dater liksom, gode venner og familie. Så han er vel en slask da. Han gjorde litt innsats for å få seg et ligg, og nå tenker han at det er bankers. Anonymkode: a9084...878 Altså var ikke kjempe rot men.. tror han kanskje tenkte han skulle til meg, så kom jeg ganske fort etter han var ledig.. fikk kanskje ikke tid, men jaa det at han pleide å ha det helt strøkent uansett før.. Anonymkode: 7ace1...253
petterm Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars Kanskje han "lå litt etter" med rydding, og ikke orket å ta et tak siden han regnet med å dra til deg? Jeg ville kanskje ikke "dømme" han med en gang, men sett hvordan det gikk neste gang du skal til han. Evt sørge for å komme overraskende en annen gang også for å se om rot er en uvane
Carrot Skrevet 14. mars #7 Skrevet 14. mars Jeg ville så absolutt "dømme" med en gang fordi det er mye mer sannsynlig at han har tatt seg sammen gangene før og at dette er slik det egentlig ser ut.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå