Gå til innhold

Stjerne i boka på den du dater?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av disse ville jeg nok sagt nr 5. Pen i tøyet (må ikke være merkeklær eller noe sånn) er viktig  - og at han er litt nøye ¨på hvordan han fremstår. Trimme skjegget f.eks..

Ellers er jeg mye mer interessert i person, interesser og verdier. Har han litt humor? Sjarm? Matcher vi intellektuelt? Det er viktig for meg og sånn skapes interessen hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 18.55):

Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her.

(Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.)

1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi.

2. Personen trener mye, flere ganger i uka.

3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer.

4. Personen har barn. Vil ikke ha flere.

5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet.

6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk.

7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet.

Anonymkode: 203b3...4cf

2, 4, 5 og 7 er/kan være positivt. Nr 2: bør trene/ være aktiv flere ganger i uka, men ikke 7 dager i uka, viktig med tid til annet også. Så den kan også være negativ hvis vedkommende er fullstendig treningsavhengig.

Nr 5: forutsetter innenfor normal grense, pen og ren i tøyet, velstelt, men ikke veldig opptatt av eget utseende. Bruke tid på å pleie utseendet? Nja, helst ikke utover regelmessig hårklipp/stelle skjegg og litt trening/holde vekta ok.

1, 3 og 6 bryr jeg meg ikke om. Fint med hytte selvfeølgelig, men er ikke noe som trekker ned om man ikke har det. Det som er viktig er at man lever økonomisk fornuftig og har en jobb man trives i.

Mer opptatt av personlighet og verdier. Er han en god far? Har han tid til kjæreste? Er han respektfull? Tåler han uenighet? Har vi like interesser?

K48 år

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...