AnonymBruker Skrevet 15. mars #21 Del Skrevet 15. mars Skilt er negativt, hytte er negativt (kjedelig, og jeg synes det er bortkastede penger) trener mye og flere ganger i uka er også ikke spesielt positivt, eneste er vel at han da forhåpentligvis ser skikkelig bra ut. Bryr meg ikke om hva folk jobber med. Barn er negativt. Jeg er ikke interessert i barn. Særlig ikke andres. voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet forventer jeg av alle oppegående mennesker egentlig. Så det skulle bare mangle. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Sånne folk er sjeldent min type mennesker. Oppmerksomhetssyke og godt likt er sjeldent en god kombo i et forhold. Anonymkode: 81414...3cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars #22 Del Skrevet 15. mars For meg (barnløs kvinne 40+) er barn et minus. Jeg er svak for velkledde med, men "bruker tid på å pleie utseendet " kan fort bli for mye. Sosialt omgjengelig og ordnet økonomi er selvfølgelig positivt, men antall venner, karriere, hytte og treningsvaner er i utgangspunktet irrelevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #23 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 18.55): Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her. (Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.) 1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi. 2. Personen trener mye, flere ganger i uka. 3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer. 4. Personen har barn. Vil ikke ha flere. 5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet. 6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. 7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Anonymkode: 203b3...4cf 1. Hytte betyr en viss forpliktelse til å dra dit, framfor andre reisemål, og ansvar for vedlikehold. Anser ikke det som noe pluss. Ryddig økonomi er et krav. 2. Høres ut som dette tar opp mye tid, i så tilfelle et minus. Trening et par ganger i uka er pluss. 3. Har ingenting å si. Ærlig arbeid som bidrar til samfunnet er viktig. 4. Stort minus. 5. Forfengelig, eller bare velstelt? Sistnevnte er pluss, første minus. 6. Igjen: betyr dette at personen har stort behov for å være sosial flere ganger i uka? I tilfelle, minus. Det matcher ikke så godt med meg som er introvert. 7. Sånne folk som får en del oppmerksomhet, er ofte folk som tar en del plass sosialt. Det er ikke spesielt god match med meg. Sånn ellers, relativt overfladisk liste. Jeg er på jakt etter felles verdier og interesser, en omsorgsfull mann, og en mann med livet generelt på stell. Det du lister opp sier lite om det. Anonymkode: d7917...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars Han får en kjempestor stjerne av meg om han er tålmodig ⭐ Anonymkode: ba5a4...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #25 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 18.55): Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her. (Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.) 1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi. Må ha orden på økonomien, men helst ikke ha hytte. Jeg har hytte selv som jeg ønsker å reise til ofte. Jeg er ikke interessert i å skulle møte en mann som har sitt drømmested når jeg har mitt som betyr mye for meg. 2. Personen trener mye, flere ganger i uka. At han er i fysisk god form er fint, men ønsker ikke en treningsnarkoman. 3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer. Uvesentlig. 4. Personen har barn. Vil ikke ha flere. Viktig! 5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet. Han bør ikke se ut som en slask, men heller ikke for straight for min del 😉 6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. At han er godt likt er aldri negativt, men om han ikke har tid til meg/oss er det jo synd. 7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Dette er flott! Anonymkode: 203b3...4cf Anonymkode: cc86d...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars Sannheten TS: Er du 10% av menn som er kjekk, driter damene i alt annet, du får dem uansett Er du under 10% må du ta til takke med damer langt under ditt nivå For damene holder det å ikke være feit, så renner det på med menn som ser bedre ut en dem. Anonymkode: fe90e...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #27 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sannheten TS: Er du 10% av menn som er kjekk, driter damene i alt annet, du får dem uansett Er du under 10% må du ta til takke med damer langt under ditt nivå For damene holder det å ikke være feit, så renner det på med menn som ser bedre ut en dem. Anonymkode: fe90e...b35 Og mange er drittsekker man bare må styre unna... Anonymkode: ba5a4...6a4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 15. mars #28 Del Skrevet 15. mars Føler listen i førstepost er mer der at den er egnet til å sementere et godt inntrykk som er kommet av mer spesifikke årsaker knyttet til personlig matching. Problemet er jo heller fraværet av for mange disse tingene (minus den med barn, det avhenger jo veldig av om man vil ha barn eller ei). Det er vel knapt noen som ikke vil vekte de 7 andre som positive trekk, i større eller mindre grad, hvor det å ha 7 av dem faktisk monner litt i helhetsinntrykket. M38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #29 Del Skrevet 15. mars Hvem bryr seg om hen eier hytte. Eier du flere boliger enn meg i Oslo sentrum hadde jeg derimot blitt imponert. Ellers bør du ha gode verdier, være et godt medmenneske, og ta vare på deg selv. K30 Anonymkode: b9910...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #30 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 19.13): Hvordan hadde din liste sett ut? Anonymkode: 28d03...638 Nøktern, jordnær, god moral, like/gode verdier, åpen og ærlig, har nok til å forsørge seg selv og sin livsstil, normal hygiene, selvstendig, ikke gamer, tålmodig, varm, familiekjær, ekte.. Anonymkode: 43f3c...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #31 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 15.06): Hvem bryr seg om hen eier hytte. Eier du flere boliger enn meg i Oslo sentrum hadde jeg derimot blitt imponert. Ellers bør du ha gode verdier, være et godt medmenneske, og ta vare på deg selv. K30 Anonymkode: b9910...51d Ts her. Lagde HI forsi jeg mistenker og har merket at høy status, god økonomi eller liknende, trekker ned dersom man er dame fordi menn føler seg truet om en dame har ting mer på stell enn dem. Selv om begge er voksne og ferdig med barn og ikke nødvendigvis skal flytte sammen. Du som eier en del som kvinne, har du merket at menn føler seg truet av det? Anonymkode: 203b3...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #32 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 14.35): Sannheten TS: Er du 10% av menn som er kjekk, driter damene i alt annet, du får dem uansett Er du under 10% må du ta til takke med damer langt under ditt nivå For damene holder det å ikke være feit, så renner det på med menn som ser bedre ut en dem. Anonymkode: fe90e...b35 Det er helt andre grunner enn at du ikke er «10%’en» som gjør at du ikke får deg dame Anonymkode: 81414...3cc 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 16. mars #33 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nøktern, jordnær, god moral, like/gode verdier, åpen og ærlig, har nok til å forsørge seg selv og sin livsstil, normal hygiene, selvstendig, ikke gamer, tålmodig, varm, familiekjær, ekte.. Anonymkode: 43f3c...2be Bommet på trykkinga på skjermen, så denne er meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #34 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts her. Lagde HI forsi jeg mistenker og har merket at høy status, god økonomi eller liknende, trekker ned dersom man er dame fordi menn føler seg truet om en dame har ting mer på stell enn dem. Selv om begge er voksne og ferdig med barn og ikke nødvendigvis skal flytte sammen. Du som eier en del som kvinne, har du merket at menn føler seg truet av det? Anonymkode: 203b3...4cf Tror ikke du skal bruke menn på KG som noen sannhetsvitner for hva som er reelt ute i samfunnet. Det virker som at en stor andel av de mannlige brukerne bærer personlig nag til kvinner, og det farger svarene de gir. Mitt inntrykk er at de fleste menn ikke bryr seg nevneverdig om hvilke eiendommer o.l. som du eier, så lenge du ikke er typen som har null styring på økonomi og et notorisk rotehode. Jeg eier både en stor leilighet, en stor hytte, og en annen eiendom, og opplever ikke at noen menn jeg kjenner er truet av det. Tror heller at de ser på det som positivt, siden de vet at jeg ikke trenger noen økonomisk, jeg klarer meg helt fint selv (er skilt). Anonymkode: 50e6c...7b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #35 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ts her. Lagde HI forsi jeg mistenker og har merket at høy status, god økonomi eller liknende, trekker ned dersom man er dame fordi menn føler seg truet om en dame har ting mer på stell enn dem. Selv om begge er voksne og ferdig med barn og ikke nødvendigvis skal flytte sammen. Du som eier en del som kvinne, har du merket at menn føler seg truet av det? Anonymkode: 203b3...4cf Det har dessverre hendt, ja. Ble sammen med en fyr gjennom tinder for noen år siden, som etterhvert fant ut at jeg eide og skulle kjøpe ny bolig (dette er naturligvis ikke noe jeg snakker om under datingfasen), og som ikke tålte det. Han eide ingenting selv, men det var aldri et problem for meg, og jeg kunne ærlig talt ikke brydd meg mindre om andres økonomi og status osv (så lenge de er i jobb og ikke er helt ute å kjøre med pengebruk). For ham derimot, var det et tegn på at han var "under" meg, og han som er fra en bygd hadde jo lært at mannen skal jo være den som skal forsørge. Min nåværende kjæreste har ikke følt seg truet av det, og synes det bare er stas at vi sammen kan sikte oss inn på bolig i en høyere prisklasse. Anonymkode: b9910...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #36 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ts her. Lagde HI forsi jeg mistenker og har merket at høy status, god økonomi eller liknende, trekker ned dersom man er dame fordi menn føler seg truet om en dame har ting mer på stell enn dem. Selv om begge er voksne og ferdig med barn og ikke nødvendigvis skal flytte sammen. Du som eier en del som kvinne, har du merket at menn føler seg truet av det? Anonymkode: 203b3...4cf Dette er kun tilfellet med emosjonelt umodne menn. Ergo, ved å søke deg mot emosjonelt modne menn vil du unngå disse problemene. Unngå playere og emosjonelt utilgjengelige menn som sjarmerer deg i senk fra start. Det failer jo gang på gang av ulike årsaker Anonymkode: 280d5...c7d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 17. mars #37 Del Skrevet 17. mars Så lenge personen ikke er det helt diametralsk motsatte av punktene dine, synes jeg egentlig ikke de punktene var så viktige. Ca. medium opptatt av sånne ting er en selvfølge, stjerne i boka får man hos meg pga. helt andre ting. Ekstremt opptatt av de tingene du nevner, trekker ned, det virker overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #38 Del Skrevet 17. mars At han har mye penger han skjemmer meg bort med, eget hus eller leilighet, en fin bil, at han ikke har egne barn, men elsker mine er viktig, tykk og lang penis, trener mye og lar meg få drive med hobbyene mine Anonymkode: fe90e...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 17. mars #39 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): At han har mye penger han skjemmer meg bort med, eget hus eller leilighet, en fin bil, at han ikke har egne barn, men elsker mine er viktig, tykk og lang penis, trener mye og lar meg få drive med hobbyene mine Anonymkode: fe90e...b35 Hilsen Lars, 52 eller 14, skrevet i kjelleren hos mamma? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 18. mars #40 Del Skrevet 18. mars Ryddet for brukerdebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå