AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her. (Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.) 1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi. 2. Personen trener mye, flere ganger i uka. 3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer. 4. Personen har barn. Vil ikke ha flere. 5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet. 6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. 7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Anonymkode: 203b3...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars (endret) 5. Ellers ingen av punktene som gjør meg verken vår i buksa eller det motsatte. Det virker som en utrolig grunn liste, bl.a blottet for felles interesser. Der blir jeg våt i buksa. kåtgris, 55. Endret 18. mars av carlberner1 skriveleif.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars carlberner1 skrev (Akkurat nå): 5. Ellers ingen av punktene som gjør meg verken vår i buksa eller det motsatte. Det virker som en utrolig grunn liste, bl.a blottet for felles interesser. Der blir jeg vår i buksa. kåtgris, 55. Som mann er det ikke viktig at dama har det økonomiske og materielle «på stell»? Anonymkode: 203b3...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Del Skrevet 13. mars Ingenting av noe av dette trekker hverken opp eller ned. At personen klarer og bryr seg nok til å gi meg orgasme og massasje og kile meg gir pluss. Anonymkode: 65f81...76b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars At han liker og respekter meg. Jeg er ikke opptatt av status og penger. Om jeg skal være veldig spesifikk på det, så ønsker jeg en mann som ikke har barn. Jeg ønsker ikke å være stemor. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Del Skrevet 13. mars 1 ganske negativ, jeg vil bruke ferier på utenlandsturer, ikke hytte. 2 en nødvendighet, hadde ikke takket ja til date om han ikke gjorde det. 3 kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener om hans jobb, er ikke i en omgangskrets hvor man rangerer bransjer heller. 4 fullstendig dealbreaker 5 setter normal personlig hygiene høyt, men hva er "pen i tøyet"? Jeg foretrekker en mann som kan gå i joggebukse hjemme, og som ikke må ha nystrøket skjorte hele tiden... De to siste er nøytrale. Er ikke viktig for meg at alle liker han, så lenge ikke alle misliker han. K38 her. Anonymkode: a6deb...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 13. mars #7 Del Skrevet 13. mars Særs overfladisk liste, og det er blant de tingene jeg bryr meg minst om. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her. (Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.) 1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi. 2. Personen trener mye, flere ganger i uka. 3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer. 4. Personen har barn. Vil ikke ha flere. 5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet. 6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. 7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Anonymkode: 203b3...4cf Synes egentlig ingen av de er noe spesielt pluss i boka. Anonymkode: ffa15...2f1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 13. mars #9 Del Skrevet 13. mars Ingenting av dette er noe som trekker spesielt opp eller ned, nr 5 er litt viktig, ellers er ikke dette punkter jeg tenker særlig over. Kjemi, respekt for både meg og andre + sans for humor er viktigere for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #10 Del Skrevet 13. mars Enni skrev (5 minutter siden): Særs overfladisk liste, og det er blant de tingene jeg bryr meg minst om. Hvordan hadde din liste sett ut? Anonymkode: 28d03...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. mars #11 Del Skrevet 13. mars 1. Nøytral. Det er en selvfølge at man klarer å forsørge seg selv, men å eie mye eller være rik er ikke viktig. 2. Nøytral. Bra for deg. Ikke tving meg til det samme, jeg løper bena av meg på jobb og trener derfor når jeg har ork og mulighet. Treningsnarkomane er kanskje ikke noe for meg, kommer helt an på hvordan de er generelt. 3. Nøytral. Det spiller ingen rolle for meg. Det viktigste er at man jobber med noe man trives med. 4. Negativt. Positivt med barn, negativt at man ikke ønsker flere barn. 5. Nøytral. Så lenge man ikke er helt slask er jeg ikke veldig opptatt av utseende sånn sett. 6. Både og. Kan være positivt fordi man har mange kontakter. Det har jeg selv. Kan dog være veldig negativt hvis alt man er opptatt av er å være sammen med venner hele tiden. Jeg er introvert, så jeg foretrekker en som er introvert. Man kan allikevel ha stort kontaktnettverk og mange venner (som meg selv), men da er man kanskje samtidig ikke opptatt av å være med venner hele tiden. Jeg gidder ikke å være sammen med noen som er mer sammen med venner enn meg. 7. Nøytral. Det at man blir likt sier lite om personen, sånn egentlig. Alle trodde min eksmann var en fjott og tøffel. I virkeligheten var han et rovdyr og en psykopatisk voldsmann. Jeg stoler ikke på overfladiske inntrykk av andre. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #12 Del Skrevet 13. mars Nr 5 er viktigst. Det betyr ikke at han ikke kan gå i joggebukse hjemme, men at han går med ordentlige og flatterende klær ellers og at eventuell joggebukse også sitter fint og ser ordentlig ut (ikke en tynnslitt en som er 2 nummer for stor). Anonymkode: 866a4...47c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #13 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Lurer på om det er kjønnsforskjeller i hva folk lar seg imponere av. Er det sånn at menn med disse tingene trekker damer på det, men det for menn er truende med høystatus damer? Anonymkode: 203b3...4cf Jeg er kvinne og ingenting av dette får tærne mine til å krølle seg. Barn trekker ned, men kan gå hvis de er ute av rådet. Pen i tøyet høres kjedelig ut, forbinder det med sossete stil og små krokodiller og polospillere. Det viktigste for meg er at vi er gode sammen. Vi må kunne ha det gøy sammen, ha god sex, og kunne gå i krigen sammen. Materielt holder det at han greier seg selv og at vi får bedre råd sammen enn hver for oss. Anonymkode: 7a41f...0ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #14 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her. (Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.) 1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi. 2. Personen trener mye, flere ganger i uka. 3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer. 4. Personen har barn. Vil ikke ha flere. 5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet. 6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. 7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Anonymkode: 203b3...4cf 4. Trekker opp siden jeg ikke skal ha flere barn, og han kan gjerne ha barn fra før. Ellers så tenker jeg at det er viktig at han har et bevisst og reflektert forhold til det meste. At han kler seg litt pent når han skal på date er en fordel. En bukse og en skjorte feks. Bare litt annerledes enn til hverdags. Det holder i massevis for min del. Anonymkode: ba5a4...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 13. mars #15 Del Skrevet 13. mars Ingen av disse skiller seg ut for min del. Det er riktig nok viktig at han ikke har noe ønske om barn da jeg er ferdig med det. Det spiller ingen rolle om han har barn fra før eller ikke. Har han barn fra før så er det ett rødt flagg for meg dersom han ikke har kontakt med barna eller har flyttet langt fra de. Det som er viktig for meg er ting som: 1. Emosjonelt tilgjengelig for ett forhold. 2. Kan kommunisere både ønsker, behov og følelser. 3. Vet hva han vil og jobber mot det. 4. Brenner for noe og er engasjert. 5. Tar vare på seg selv. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #16 Del Skrevet 13. mars Trek skrev (19 minutter siden): Ingen av disse skiller seg ut for min del. Det er riktig nok viktig at han ikke har noe ønske om barn da jeg er ferdig med det. Det spiller ingen rolle om han har barn fra før eller ikke. Har han barn fra før så er det ett rødt flagg for meg dersom han ikke har kontakt med barna eller har flyttet langt fra de. Det som er viktig for meg er ting som: 1. Emosjonelt tilgjengelig for ett forhold. 2. Kan kommunisere både ønsker, behov og følelser. 3. Vet hva han vil og jobber mot det. 4. Brenner for noe og er engasjert. 5. Tar vare på seg selv. Det du her nevner kan jo fint kombineres med det jeg listet opp😊 Jeg har flere i min krets som har slike fordeler. For menn hjelper det til å trekke damer. For kvinner virker det som de må tone ned all «suksessen» for st menn ikke skal føle seg truet… ts Anonymkode: 203b3...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 13. mars #17 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det du her nevner kan jo fint kombineres med det jeg listet opp😊 Jeg har flere i min krets som har slike fordeler. For menn hjelper det til å trekke damer. For kvinner virker det som de må tone ned all «suksessen» for st menn ikke skal føle seg truet… ts Anonymkode: 203b3...4cf Kan jeg spørre hvorfor du valgte disse tingene å liste opp? Jeg synes du nevner veldig overfladiske ting og derfor føles det veldig feil å skulle velge noe fra lista da alt er helt greie ting/egenskaper å ha, men du setter alt litt på spissen og derfor tror jeg mange ikke kjenner seg igjen i det. Fex spørsmål 1. De færreste bryr seg til eller fra med hytta eller fin bil og bling. Det trenger ikke si så mye om evnen til å styre egen økonomi. Det er imidlertid ganske vesentlig for de fleste at en potensiell kjæreste tar ansvar for egen økonomi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #18 Del Skrevet 13. mars Jeg synes også at listen inkluderer dels overfladiske ting som overhodet ikke har betydning, som hytte og hvor godt likt man er. Dette sier ingenting om damens verdier eller emosjonelle modenhet. Mye viktigere å vite hvem hun er, heller enn hvem hun fremstår som, for å sette det helt på spissen. Ekstremt mange kvinner er så opptatt av å finne ut om fyren liker dem og hvordan få han til å like dem bedre, at de helt glemmer å være autentisk seg selv og å tenke "er denne fyren kompatibel med MEG?" Sier ikke at dette nødvendigvis gjelder deg TS, men HI ga meg litt den følelsen. Beklager hvis jeg tar feil altså. Anonymkode: 280d5...c7d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #19 Del Skrevet 13. mars Vanskelig å svare når du trekker sammen to ting på hvert punkt du lister opp. Feks har barn og vil ikke ha flere, ekskluderer jo både de som vil ha egne og ingen unger. Ordnet økonomi er ikke det samme som hytte menneske. Ren og pen i tøyet er ikke nødvendigvis å bruke mye tid på utseendet. Jeg vil ha en med ordnet økonomi, som dusjer og har på rene klær. Hva hen jobber med er irrelevant. Egne unger kan gå om de er ute av redet, eller hen er inneforstått med at jeg ikke skal ha en stemorrolle. Ferdig med er et must. Anonymkode: 7032d...883 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 14. mars #20 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Om du ser for deg en som vil på date med deg, kvinne eller mann, hva trekker opp av tingene i lista under, og hva er nøytralt - evt. minus for kvinne og mann. Si gjerne om du selv er mann eller dame. Og hva du ville tenkt var ekstra plusspoeng her. (Personen er skilt, voksen, helt vanlig, hyggelig og omtenksom- så mest for å høre om noe av dette gir en pluss «i boka» for deg personlig.) 1. Personen har egen hytte, og tegn på god økonomi. Hytte er ikke ekstrapoeng, men god økonomi er et pluss 2. Personen trener mye, flere ganger i uka. Ikke ekstrapoeng, kan faktisk være minus om det er altfor mye fokus på det. Er ikke det mest interessante ved et menneske akkurat og kan fort bikke over i navlebeskuelse. 3. Personen har karriere i en bransje folk respekterer. Kommer helt an på, hvilken bransje og hvilke folk respekterer den? 4. Personen har barn. Vil ikke ha flere. Pluss for meg så lenge ungene er tenåringer/voksne nå 5. Personen er pen i tøyet og bruker tid på å pleie utseendet. Plusspoeng (men jålete menn er minus, er en balansegang her) 6. Personen har mange venner og et stort sosialt nettverk. Verken pluss eller minus 7. Personen er godt likt av alle den møter, folk legger merke til dem og de får en del oppmerksomhet. Er jo ikke noe minus, men ikke noe jeg vektlegger i særlig grad når jeg dater. Anonymkode: 203b3...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå