AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg jobber i barnehage og skulle på en lang og god tur med avdelingen. En kollega sa i forkant av turen at hun skulle bake noe godt vi kunne kose oss med. Stemningen var på topp og været var nydelig. Vi setter oss ned og spiser og så kommer kollegaen bort med "noe godt" som viser å være boller! Og det verste? De var sånne tørre, smakløse greier, sikkert kjøpt ferdige fra butikken eller enda verre – laget av en sånn ferdigmiks. Ingenting sier "jeg bryr meg minimalt" som å slenge sammen en pose ferdigdeig, rulle ut noen klumper og late som om det er ekte baking. Hvorfor ikke bare gi oss pappbiter med sukker på først som sist? Jeg er så vanvittig skuffet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Seriøst, vi lever i en verden med kaker, croissanter, og donuts, og noen velger boller? Og ikke bare det, men FERDIGLAGDE BOLLER?!?! Trist! Hvorfor kan ikke folk tenke litt mer på hva andre ønsker å putte i kroppen sin? Jeg spiste halve bollen også kastet jeg resten. Æsj og fysj. Den dagen gikk rett i dass. Godt jeg hadde med meg min egen mat!🤮😤 Anonymkode: 47bf2...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Croissanter og donuts er jo dritdyrt da. Men du får være glad det ikke var en Toro sjokoladekake, for det er visst det aller verste i hele verden. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg jobber i barnehage og skulle på en lang og god tur med avdelingen. En kollega sa i forkant av turen at hun skulle bake noe godt vi kunne kose oss med. Stemningen var på topp og været var nydelig. Vi setter oss ned og spiser og så kommer kollegaen bort med "noe godt" som viser å være boller! Og det verste? De var sånne tørre, smakløse greier, sikkert kjøpt ferdige fra butikken eller enda verre – laget av en sånn ferdigmiks. Ingenting sier "jeg bryr meg minimalt" som å slenge sammen en pose ferdigdeig, rulle ut noen klumper og late som om det er ekte baking. Hvorfor ikke bare gi oss pappbiter med sukker på først som sist? Jeg er så vanvittig skuffet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Seriøst, vi lever i en verden med kaker, croissanter, og donuts, og noen velger boller? Og ikke bare det, men FERDIGLAGDE BOLLER?!?! Trist! Hvorfor kan ikke folk tenke litt mer på hva andre ønsker å putte i kroppen sin? Jeg spiste halve bollen også kastet jeg resten. Æsj og fysj. Den dagen gikk rett i dass. Godt jeg hadde med meg min egen mat!🤮😤 Anonymkode: 47bf2...ca6 Dagen gikk i dass pga noen tørre boller? Håper du tar deg tid i hverdagen til å sette pris på hvor heldig du er her i livet, for du har neimen ikke mye å klage på!!! hva syns ungene om å få boller på tur? Anonymkode: 711a3...7e4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jaja trollemor Jobbet du eller går du i barnehagen? Tipper det siste Anonymkode: 36b9c...6da 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Stor pike skrev (1 minutt siden): Croissanter og donuts er jo dritdyrt da. Men du får være glad det ikke var en Toro sjokoladekake, for det er visst det aller verste i hele verden. 🥵😂😂 Anonymkode: 76625...66f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Du er vanskelig, men du er bare ikke klar over det virker det som. Boller er digg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Du kan bruke frustrasjonen din konstruktivt og være den som disker opp med nybakte boller lagd fra bunnen av neste gang! Anonymkode: 7fe05...721 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Holdt det ikke med Toro-kaketråden? Anonymkode: f746c...fed 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buxus Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Fysj og fysj for en KJIP kollega. Tenk å BAKE BOLLER og ta med på jobb? Frekkhetens nådegave! Skjønner godt at dagen din ble helt fullstendig ødelagt. *ironi* 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Foreslår at du tar deg en bolle. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Ta deg en bolle. Blir det for kjipt får du bidra med trollkrem neste gang. Anonymkode: e6e83...5c7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jaja trollemor Jobbet du eller går du i barnehagen? Tipper det siste Anonymkode: 36b9c...6da 😂😂👏Haha!! Ja, jeg er ikke et rutinert troll. For troll sier vel ikke når de troller. Men jeg måtte få dette ut av systemet! Lenge leve toro, gode kolleger og normal høflighet. Anonymkode: 47bf2...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Holdt det ikke med Toro-kaketråden? Anonymkode: f746c...fed Dette. Herregud så mye fritid enkelte har.... Anonymkode: d249b...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Det er bare trist at noen bruker av sin tid til å skrive sånt som dette. Anonymkode: b312e...0af 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Seriøst, vi lever i en verden med kaker, croissanter, og donuts, og noen velger boller? Og ikke bare det, men FERDIGLAGDE BOLLER?!?! Trist! Anonymkode: 47bf2...ca6 1. Seriøst, vi lever i en verden der folk ikke har tilgang på boller en gang. Skjerp deg. 2. Hadde du vært voksen nok, så hadde du svelgt kamelen. Altså spist bollen. Du oppfører deg som et barn. Anonymkode: 5f782...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg jobber i barnehage og skulle på en lang og god tur med avdelingen. En kollega sa i forkant av turen at hun skulle bake noe godt vi kunne kose oss med. Stemningen var på topp og været var nydelig. Vi setter oss ned og spiser og så kommer kollegaen bort med "noe godt" som viser å være boller! Og det verste? De var sånne tørre, smakløse greier, sikkert kjøpt ferdige fra butikken eller enda verre – laget av en sånn ferdigmiks. Ingenting sier "jeg bryr meg minimalt" som å slenge sammen en pose ferdigdeig, rulle ut noen klumper og late som om det er ekte baking. Hvorfor ikke bare gi oss pappbiter med sukker på først som sist? Jeg er så vanvittig skuffet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Seriøst, vi lever i en verden med kaker, croissanter, og donuts, og noen velger boller? Og ikke bare det, men FERDIGLAGDE BOLLER?!?! Trist! Hvorfor kan ikke folk tenke litt mer på hva andre ønsker å putte i kroppen sin? Jeg spiste halve bollen også kastet jeg resten. Æsj og fysj. Den dagen gikk rett i dass. Godt jeg hadde med meg min egen mat!🤮😤 Anonymkode: 47bf2...ca6 0/10 Anonymkode: ca1c8...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Her fikk Torokaka boller å gå på skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Du tuller nå, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå