AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg må ha ny, og denne gangen vil jeg finne en som ikke er irriterende. Den jeg hadde stoppet alltid litt før klærne var tørre, forferdelig tungvint å gå og trykke på den en ekstra gang i 10 år. Er det noen som kan anbefale en som virkelig tørker godt, og som gjerne tar en større mengde kilo? 🙏 Anonymkode: 86a5c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kjøpte ny i fjor, en LG med 9 kg kapasitet. Enkel å bruke, egne programmer for håndklær og for dyner og puter, hylle til ting som skal tørkes flatt fulgte med. Og alt blir helt tørt. Og det beste av alt: den renser kondensatoren selv. Du trenger ikke ta den ut og gjøre den ren selv. Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne lo fra filteret under døra, og tømme vanntanken hvis du ikke kobler til avløpsslangen. Den kostet like mye som en tilsvarende modell fra Samsung, men Samsung hadde ikke selvrensende kondensator. Anonymkode: 8c9b4...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte ny i fjor, en LG med 9 kg kapasitet. Enkel å bruke, egne programmer for håndklær og for dyner og puter, hylle til ting som skal tørkes flatt fulgte med. Og alt blir helt tørt. Og det beste av alt: den renser kondensatoren selv. Du trenger ikke ta den ut og gjøre den ren selv. Det eneste du trenger å gjøre er å fjerne lo fra filteret under døra, og tømme vanntanken hvis du ikke kobler til avløpsslangen. Den kostet like mye som en tilsvarende modell fra Samsung, men Samsung hadde ikke selvrensende kondensator. Anonymkode: 8c9b4...25e Aldri hørt om å rense kondensator, kanskje det var derfor min var så dårlig 😅 Kjempefint hvis du kan sende modellnr en gang du husker på det, den hørtes veldig kjekk ut. Takk for tips ☺️ Ts Anonymkode: 86a5c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Rense kondensatoren er viktig, de anbefaler vel å gjøre dette flere ganger i året Jeg har denne fra AEG https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/toerketrommel/aeg-7000-serien-tr742p85p-toerketrommel/p-3343541/?q=aeg tørketrommel Anonymkode: 1d4c7...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå