AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hadde en operasjon hvor jeg fjernet livmor for to dager siden. Har skikkelig smerter og trenger ro. Han sier ja til at barna har med unger hjem, jeg blir stående med å lage ekstra mat og gjør alt av klesvask. Føler jeg ikke har fått noe ro og har begynt å blø masse. Anonymkode: 52efc...654 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor gjør du det da? Hvorfor har du ikke lagt deg uder dyna med streng beskjed om at der skal du ligge i fred og ro? 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Dette er ikke en mann som bryr seg om deg. Hvorfor er du sammen med en sånn dust?? Anonymkode: 96ab2...1a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden oki. Anonymkode: 15923...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Da ber du mann lage middag og passe barn, så går du og legger deg vel? Anonymkode: 19b10...b59 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden "Du må sette på en vask og lage middag" Sier han da nei? Hvis ja på det spørsmålet, hadde jeg spurt om han kunne ringt moren sin, da du er nyoperert, og han klarer ikke vaske klær eller lage mat selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Ingen som tvinger deg. Slutt og lek martyr Anonymkode: a3113...cbe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden MizzVic skrev (4 minutter siden): "Du må sette på en vask og lage middag" Sier han da nei? Hvis ja på det spørsmålet, hadde jeg spurt om han kunne ringt moren sin, da du er nyoperert, og han klarer ikke vaske klær eller lage mat selv. Hvorfor skal han ringe moren sin? Anonymkode: 9208e...b87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Da gjør du ikke de tingene, men går og legger deg. Om foreldrene til Mons lurer på hvorfor de ikke fikk servert middag, spiller du overrasket og sier som sant er at du lå til sengs etter en operasjon og at mannen hadde styring alene Anonymkode: 5fb6f...864 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden WAF. hiv han ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal han ringe moren sin? Anonymkode: 9208e...b87 Siden han tydeligvis ikke evner å gjøre det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Klesvasken kan flyte og ungene kan smøre seg brødskiver. Du sier til mannen at det er hans ansvar eller sender vennen hjem igjen fordi du skal hvile. Anonymkode: 0bdc9...f59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg hadde bare gått å lagt meg og sagt at han må bare fikse middag osv, da får han kjøpe inn noe fjordland om det er sånn at han ikke klarer å lage noe. Alt annet hadde jeg bare latt ligge, og klager han hadde jeg fortalt han nøyaktig hva jeg mener. Anonymkode: 3b658...497 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden got2go skrev (2 timer siden): Siden han tydeligvis ikke evner å gjøre det selv. Hvorfor skal han ikke ringe faren sin? Anonymkode: 0f8d0...30c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå