Gå til innhold

Norsk dirtytalking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å bli bedre på dirtytalk under akten, men må ærlig innrømme at ting på norsk høres ekstremt kleint ut i forhold til engelske gloser? Noen jenter som har tips til hva man kan si under økten, eller gutter som liker noen spesielle gloser som jenter sier?

Anonymkode: 27be7...e2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er og hva som tenner deg. Hva det gjør med deg, og hva du liker å gjøre med henne gjerne i forkant som pirring, eller under akten om du klarer. Det må være ektefølt ellers blir det ofte påtatt og helt feil. Man må bare prøve seg fram. Litt forsiktig.

Anonymkode: 96087...74e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt komisk at du synes det er bedre på engelsk 😁

Anonymkode: 3e4e6...abc

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Litt forsiktig. Anonymkode: 96087...74e

Hæ...??? Ok, la den ligge da.

Jeg syns annet språk enn sitt eget / sine egne hvis man har flere er teit, kan gi henge-snopp i ille tilfeller der damen forsøker å gjøre seg til med utenlandsk. Som en enkel sjel syns jeg det var helt herlig da hun la seg på rygg, spente hendene mot veggen over hodet og sa litt innbitt bestemt "knull meg skikkelig nå, kjør på hardt, skikkelig!!" Et enkelt og like-til ønske, hva i all verden skulle være feil med det?

AnonymBruker
Skrevet

du kan jo si til mannen at du vil kjenne pikken hans gli sakte inn i deg og pumpe deg full av sæd. eller at du vil suge kukken hans tom for sæd

Anonymkode: bca62...ac5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst til å bli bedre på dirtytalk under akten, men må ærlig innrømme at ting på norsk høres ekstremt kleint ut i forhold til engelske gloser? Noen jenter som har tips til hva man kan si under økten, eller gutter som liker noen spesielle gloser som jenter sier?

Hold grisepraten Deres for Dem selv.

Anonymkode: 5ad04...d77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppvaskenaskinen er i stykker og jeg elsker å se deg vaske tallerkene for hånd.

Anonymkode: 25a77...445

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikkje stopp, Ikkje stopp, lenger inn, eg har savnet kuken din, eg elsker den feite kuken din, kull meg knull meg, mer mer, eg har tenkt på kuken din hele dagen, det renner av meg, ååå eg kommer til å pisse meg ut!  Eg kommer eg kommer jaaaaaa

Jaaaa sprut meg full!!!!

Det er noe av det kona bruker å si :-))))

Anonymkode: 74b27...9b3

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20250225-204019.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Litt komisk at du synes det er bedre på engelsk 😁

Anonymkode: 3e4e6...abc

Nei jeg er enig. Norsk er ikke bra i senga. Men nå har jeg norsk kjæreste og da blir engelsk bare teit også. Jeg klarer ikke si så mye, må øve! 

Anonymkode: 9cf02...961

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oppvaskenaskinen er i stykker og jeg elsker å se deg vaske tallerkene for hånd.

Anonymkode: 25a77...445

"Hjelp! Vaskemaskinen er ødelagt og jeg har satt fast hodet inni den! Kan noen knulle meg løs?" 

Anonymkode: 9cf02...961

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det enkle er ofte det beste. Beskriv litt hvordan det føles med det han gjør med deg. Fortell ham hva du vil han skal gjøre og hva du har lyst til. Men hold det til det som er naturlig for deg. Det virker fort påtatt og teit om du forsøker å gjøre deg til. Ikke si "knull meg med den feite pikke din!!" om ikke er noe du kunne sagt ellers.

Du kommer egentlig veldig langt (eller hele veien) bare med å gi tilbakemeldinger.
"Åhh, tunga di er magisk",
"blir så kåt av det du gjør nå"
"prøv med en finger til",
"elsker følelsen å ha deg inni meg" 
"jeg bare må ha deg inni meg nå"
Det er kanskje ikke dirty talk per-se, men det er i samme gata og jeg tror er vel så tennende å høre som noe annet.

... men prikken over i-en er når han er veldig nærme, så visker du kåt i øret hans "jeg vil kjenne at du kommer inni meg. Tøm deg dypt inni meg".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Personlig liker jeg best dirty talk på fransk. Du behøver ikke øve inn så mye reportoar for at det skal bli troverdig.

Anonymkode: 8dc4d...f43

• Liker 3
Skrevet

Alle svarene beviser nøyaktig hvorfor dirtytalk er så grusomt på norsk... herre min gud

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (14 timer siden):

Det enkle er ofte det beste. Beskriv litt hvordan det føles med det han gjør med deg. Fortell ham hva du vil han skal gjøre og hva du har lyst til. Men hold det til det som er naturlig for deg. Det virker fort påtatt og teit om du forsøker å gjøre deg til. Ikke si "knull meg med den feite pikke din!!" om ikke er noe du kunne sagt ellers.

Du kommer egentlig veldig langt (eller hele veien) bare med å gi tilbakemeldinger.
"Åhh, tunga di er magisk",
"blir så kåt av det du gjør nå"
"prøv med en finger til",
"elsker følelsen å ha deg inni meg" 
"jeg bare må ha deg inni meg nå"
Det er kanskje ikke dirty talk per-se, men det er i samme gata og jeg tror er vel så tennende å høre som noe annet.

... men prikken over i-en er når han er veldig nærme, så visker du kåt i øret hans "jeg vil kjenne at du kommer inni meg. Tøm deg dypt inni meg".

"Å kjære kan du fylle meg?" 

"Jeg blir så kåt av å høre deg når du kommer"

"Det er så deilig når du knuller fitta mi"

"Ingen er så god som du"

"Kan du ta meg på bordet?"

"Elsker å spre beina mine for deg"

AnonymBruker
Skrevet

- Sei nåkka dørty te mæ

- Skli av dæ trusa, så tar vi ein tett

Anonymkode: 5e90b...5ee

Skrevet

Behold sokker og t-skjorte på, og ta dirty-talken på tysk med tung slavisk aksent.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes norsk "dirty talk" er på sitt beste, når kvinnen blir tålmodig pirret til sitt ytterste. Og blir så kåt at hun nesten sprekker.. vokulært frustrert og irritert av å ikke bli pult.. og i orgasmeøyeblikket.. Ord tatt fra bibelen og boka til han gammelerik, i ei hærlig blanding🤭
Ærligheten er alltid en vinner.. Og kvinner 50+.. er best på ærlighet, og vinnere i senga🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å si ting som dette: 

- Åh, fyfan så deilig pikk du har! Åh, så stor den er! 

- Åh, jeg er så kåt, jeg har så lyst på deg

- Elsker når du ser på meg sånn! 

- Liker du når jeg gjør sånn? Liker du å se den store rumpa mi? Liker du å se pikken din gli inn i den våte fitta mi? 

Haha, jeg måtte le nå når jeg skrev dem uten å være i den konteksten, høres jo helt teit ut, men der og da er det akkurat det jeg mener. Aldri tenkt på det som særlig dirtytalk, bare det som faller meg inn. 

Anonymkode: 4d383...f22

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

"Nå tar du på deg dette, så skal jeg gi deg en opplevelse du aldri kommer til å glemme"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...