Gå til innhold

Norsk dirtytalking

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lyst til å bli bedre på dirtytalk under akten, men må ærlig innrømme at ting på norsk høres ekstremt kleint ut i forhold til engelske gloser? Noen jenter som har tips til hva man kan si under økten, eller gutter som liker noen spesielle gloser som jenter sier?

Anonymkode: 27be7...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Si det som det er og hva som tenner deg. Hva det gjør med deg, og hva du liker å gjøre med henne gjerne i forkant som pirring, eller under akten om du klarer. Det må være ektefølt ellers blir det ofte påtatt og helt feil. Man må bare prøve seg fram. Litt forsiktig.

Anonymkode: 96087...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt komisk at du synes det er bedre på engelsk 😁

Anonymkode: 3e4e6...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Litt forsiktig. Anonymkode: 96087...74e

Hæ...??? Ok, la den ligge da.

Jeg syns annet språk enn sitt eget / sine egne hvis man har flere er teit, kan gi henge-snopp i ille tilfeller der damen forsøker å gjøre seg til med utenlandsk. Som en enkel sjel syns jeg det var helt herlig da hun la seg på rygg, spente hendene mot veggen over hodet og sa litt innbitt bestemt "knull meg skikkelig nå, kjør på hardt, skikkelig!!" Et enkelt og like-til ønske, hva i all verden skulle være feil med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

du kan jo si til mannen at du vil kjenne pikken hans gli sakte inn i deg og pumpe deg full av sæd. eller at du vil suge kukken hans tom for sæd

Anonymkode: bca62...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lyst til å bli bedre på dirtytalk under akten, men må ærlig innrømme at ting på norsk høres ekstremt kleint ut i forhold til engelske gloser? Noen jenter som har tips til hva man kan si under økten, eller gutter som liker noen spesielle gloser som jenter sier?

Anonymkode: 27be7...e2a

Hold grisepraten Deres for Dem selv.

Anonymkode: 5ad04...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oppvaskenaskinen er i stykker og jeg elsker å se deg vaske tallerkene for hånd.

Anonymkode: 25a77...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikkje stopp, Ikkje stopp, lenger inn, eg har savnet kuken din, eg elsker den feite kuken din, kull meg knull meg, mer mer, eg har tenkt på kuken din hele dagen, det renner av meg, ååå eg kommer til å pisse meg ut!  Eg kommer eg kommer jaaaaaa

Jaaaa sprut meg full!!!!

Det er noe av det kona bruker å si :-))))

Anonymkode: 74b27...9b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...