AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Altså når de er mer omfattende enn at de kan fikses med type "quick repair"? Anonymkode: 4fffb...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Altså når de er mer omfattende enn at de kan fikses med type "quick repair"? Anonymkode: 4fffb...8e7 Statens vegvesen har laget en eksempelsamling på hvordan rustskader bør/kan bedømmes i forbindelse med PKK / Eu kontroll: https://www.vegvesen.no/globalassets/kjoretoy/verkstedbransjenkontrollorgan/bedomming-av-rustskade.pdf Med riktig utstyr og kunnskap har en lov til å reparere egen bil selv. Skal en betale for det må verkstedet være godkjent. Endret 14. mars av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Spørs på rusten. Her har vi nå akurat pusset ned en hel bil og lakkert opp igjen. Rusta hadde ikke gått igjenom. Kun overflate. Men her har vi og rustsveiset noe selv og. Men ikke noe bærende Anonymkode: 9c267...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Svaret er ja, du har lov å utbedre rustskader på egen bil. Inkludert sveising av rust. Unntaket mener jeg er å rette opp en kondemnert bil, der må man ha godkjent karosseriverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #5 Del Skrevet 15. mars Tiuren skrev (18 timer siden): Unntaket mener jeg er å rette opp en kondemnert bil, der må man ha godkjent karosseriverksted. Det er vel når den er rammeskjev? Anonymkode: a2a83...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er vel når den er rammeskjev? Anonymkode: a2a83...406 Jeg vet ikke, du har sikkert rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå