Gå til innhold

Hvilken veggfarge liker DU best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beige? Grått? Grønt? Eller noe helt annet?

Anonymkode: f33e0...f8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvit og helt lys beige.

Anonymkode: 77e68...9d1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grønt og blånyanser.

Anonymkode: 45108...ae4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvitt og greige. 

Anonymkode: 3a2a5...905

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blå, Lys og mellomblå. 

Er SÅ lei hvitlige og beige, greige farger. Skulle jeg hatt hvitt skulle det vært hvitt som et a4 ark! 

Farger generelt er bra! 

Anonymkode: f32b8...a12

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Varme beige farger, liker også grønne, men hater alt som er grått. Blir deprimert av å se hus og leiligheter hvor alt er grått.

Anonymkode: 3e082...876

• Liker 7
Skrevet

Blåfarger, gjerne med grønntone.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvitt. Ikke blendahvitt men naturlig hvitt, som blir mer eggehvite og lys beige? Jeg aner ikke, kan ikke farger. Men det jeg ville ha kalt for hvitt. Slik at møbler og interiør står for fargene i rommet. Foretrekker nøytrale farger på veggene. 

Men jeg er feil person å spørre, for jeg elsker black & white stilen. Synes det er rent og behagelig. 

Anonymkode: 66ef3...e3c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker grønn-grått. Den fargen jeg er mest fornøyd med i huset her er Cityscape fra Jotun. Den er ikke kjip grå/beige, men fortsatt dempet og behagelig.

Anonymkode: 65bfa...ee2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker farger. Varme farger, gjerne med gylne toner. Men det må passe boligen, så klart. Jeg elsker farger som kalkoker og natural green, de passer bare ikke inn hos meg. Olivenlund, local green, adventure, refined yellow, er midt i blinken her. 

Anonymkode: b7ba9...ce4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grønntoner og ferskenrosa. Favorittfargene mine i huset mitt er pale linden som jeg har på kjøkkenet og savannah sunset som jeg har på den ene veggen i stua. Elsker!

Anonymkode: cc0f9...509

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Grønn og blåfarger

AnonymBruker
Skrevet

Brunt og svart

Anonymkode: 26d98...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker alle farger, men jeg liker best warm blush som vi har på kjøkkenet. Den gir en deilig terracottaglød når solen står på, og er dyp og varm som en solnedgang når solen er på vei ned.

IMG_2307.thumb.webp.10446ce51c7700673907893165af3518.webp 

Anonymkode: fcc43...212

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Dus grønn. Den fargen har jeg ikke selv, mine vegger er offwhite, men om jeg skulle malt om, ville det definitivt blitt en dus grønn farge fra Jotun. De har flere fine å velge mellom. Elsker grønn, det er favorittfargen min.

Endret av Million
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hører generelt at hvit skal føre til stress men på meg virker det veldig positivt.. elsker blenda hvitt..ikke vondt å se om farger ellers

Anonymkode: 59446...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Butinox 5969 vintersand

image.png.2fee0d38572b78516408ef3d20b6a1be.png

Anonymkode: c3c1b...040

• Liker 3
Skrevet

Blå! Har malt hele boligen i ulike blåfarger.

• Liker 1
Skrevet

Forskjellige brun/beige toner..liker varme farger som drar naturen inn i stuen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sterke og klare farger! Huset vårt har vegger i gult, blått, grønt, rosa, lilla og turkis, og jeg elsker det. 1(1).thumb.jpg.320f69c8ea06e24fdd1734cc5365e2ba.jpg604212bb2dc9010018355925.thumb.jpeg.cb21f0fc908e87d125a25ba4e182ab0d.jpegimages(15).jpeg.6a0406beff97348d68e641dfca02f891.jpeg

Ikke vårt hus, men likner i farger og stil. 🥰 Synes nordmenn har en tendens til å ha veldig like og kjedelige hus, folk blir alltid glade når de kommer til oss, og inspirerte. 🥰

Anonymkode: ff4a3...eac

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...