Gå til innhold

Hvis en mann spør om vi skal sove sammen?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
mikkel99 skrev (5 minutter siden):

Det betyr at han vil pule. Men klarer ikke helt å si det. Så da er dere jo ganske like. Her kan det bli noe.

Er jo litt merkelig at de ikke klarer å kommunisere sammen. Det virker ikke så veldig lovende.

Anonymkode: e9f9f...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før når eg var yngre som eg ofte hos damer, eg vet egentlig ikke hvorfor. Kanskje bare nærheten. Vi sov nakne, låg under samme dyne. Men eg hadde aldri en baktanke om at eg skulle ha sex. Vi dusjet i lag om morgenen. Men vi var bare venner uten fordeler😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er jo litt merkelig at de ikke klarer å kommunisere sammen. Det virker ikke så veldig lovende.

Uenig. Bare se på samfunnet rund oss, og verden. Kommunikasjon er vanskelig. Men det er håp, for puling er relativt enkelt. Må bare komme i gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo flere enn man kanskje tenker over, som er både demiseksuelle og aseksuelle, det gjelder vel for menn også. Det kan vel like gjerne gjelde menn som kvinner. Så, jeg tenker det kan da like gjerne være at han bare vil ha kos og nærhet.

Det enkleste er vel om du spør rett ut "Tenker du kun soving? For jeg tenker ikke noe annet enn det i alle fall"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mikkel99 skrev (7 timer siden):

Uenig. Bare se på samfunnet rund oss, og verden. Kommunikasjon er vanskelig. Men det er håp, for puling er relativt enkelt. Må bare komme i gang.

Om det bare er puling så blir det sikkert en ordning på det 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 14.55):

Men han gir komplimenter og prøver å ikke føre til sex med en gang. Og han snakker ellers ikke med andre damer. 

Anonymkode: 3dcf0...736

Han vil fortsatt pule.

Anonymkode: ecec8...66a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 15.17):

Han manipulerer deg og er kun ute etter sex. 

Anonymkode: f6c54...dd3

Posten over kommer fra en hatefull person eller en som er relasjonsskadd og ikke er en du vil lene deg på for råd til samliv.

Anonymkode: 01864...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 14.55):

Men han gir komplimenter og prøver å ikke føre til sex med en gang. Og han snakker ellers ikke med andre damer. 

Jeg kjenner ikke denne mannen.

Hvis det var meg og jeg var singel og møtte deg og foreslo at vi skulle sove sammen så hadde jeg nok ønsket at det skulle bli sex ut av det. Enten bare sex, eller sex og en relasjon.

Anonymkode: 01864...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del så hadde det vært ekstra viktig med distinksjonen mellom set å faktisk «sove sammen» og det «ha sex».

Jeg sover ikke i samme seng som noen. 

Anonymkode: 12f4a...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mikkel99 skrev (16 timer siden):

Det betyr at han vil pule. Men klarer ikke helt å si det. Så da er dere jo ganske like. Her kan det bli noe.

Men det er ikke det første han gjør når han ser meg. Han spør om ting osv og snakker en stund, virker som han ikke vil hoppe i det med det første.. fremdeles ute etter å pule? 

hvordan vil du forklare en mann som ikke er ute etter det? Siden du er mann, bedre tips, hva er red flags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 16.14):

En voksen mann som ikke tør å snakke om sex, men omtaler det som "å sove sammen"....? Ikke noe jeg ville jagd etter.

Anonymkode: aa342...919

Dating og interesse handler om å sakte nærme seg hverandre, og føle på hva den andre ønsker.

Første gang jeg overnattet var spørsmålet nettop; "vil du sove over?". Mitt svar var noe i retning, "ja, bare sove er fint". Han prøvde seg ikke en eneste gang. Og når har vi vært sammen i 22 år. 

AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 14.53):

Han vil pule.

Anonymkode: fd7ef...598

AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 15.17):

Han manipulerer deg og er kun ute etter sex. 

Anonymkode: f6c54...dd3

mikkel99 skrev (22 timer siden):

Mange skadeskutte folk på KG 😅

Anonymkode: 02548...114

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men det er ikke det første han gjør når han ser meg. Han spør om ting osv og snakker en stund, virker som han ikke vil hoppe i det med det første.. fremdeles ute etter å pule? 

hvordan vil du forklare en mann som ikke er ute etter det? Siden du er mann, bedre tips, hva er red flags?

Du nekter jo tydeligvis å tro at han er ute etter sex, så da må du bare gjøre det du vil og heller ta det som en erfaring.

Anonymkode: fd7ef...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 14.52):

Hvis en mann spør om jeg ikke liker å sove alene, og vi burde sove sammen, hvordan skal jeg tolke dette? Usikker person som ikke tørr å spørre direkte eller han bare vil ha noen å sove med? Har fått intrykket han liker meg også. Men. 

Hadde det vært meg, ville jeg ment akkurat det jeg sa. Det er faktisk noe fint i seg selv å sove i samme seng med noen, og en helt separat sak fra sex. Hadde jeg ønsket sex, ville jeg vært tydeligere på det.  Om dette bare er en sjenert mann som vil pule eller om han BARE vil sove, må du nesten spørre han om. Denne "sove betyr sex"-greia kjøper jeg ikke. I beste fall kommer det an på mannen det er snakk om.

Jeg får ikke "pulepulepule"-vibes av det TS skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dating og interesse handler om å sakte nærme seg hverandre, og føle på hva den andre ønsker.

Første gang jeg overnattet var spørsmålet nettop; "vil du sove over?". Mitt svar var noe i retning, "ja, bare sove er fint". Han prøvde seg ikke en eneste gang. Og når har vi vært sammen i 22 år.

Anonymkode: 02548...114

Jeg har og vært borti den der, haha. "En jokk, og du er ut døra" var det hun sa. Men det ble ingen jokk, for det var ikke poenget fra min side.

Uten å gjøre dette til en krangletråd om dating, tenker jeg menn som gruppe ikke akkurat har noen lagånd eller respekt for sine kamerater når man lyger for å ligge og ikke skjønner at det påvirker forventningene kvinner har til ALLE menn når det skjer ofte nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (På 14.3.2025 den 9.23):

Før når eg var yngre som eg ofte hos damer, eg vet egentlig ikke hvorfor. Kanskje bare nærheten. Vi sov nakne, låg under samme dyne. Men eg hadde aldri en baktanke om at eg skulle ha sex. Vi dusjet i lag om morgenen. Men vi var bare venner uten fordeler😅

Uten at du fikk ereksjon?

Anonymkode: 51753...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan ikke insistere på at du er usikker uten at dette er oppe til forbedring. Du må spørre, og du må formidle hva DU vil. Hvis du vil ha sex, så ha sex, hvis du ikke vil, så si ifra på forhånd hvis dere skal sove sammen, at du ikke er klar. Ved å ikke gjøre noe av dette, fyller du hodet ditt med overtenking og med usikkerhet.

Anonymkode: bda73...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 14.52):

Hvis en mann spør om jeg ikke liker å sove alene, og vi burde sove sammen, hvordan skal jeg tolke dette? Usikker person som ikke tørr å spørre direkte eller han bare vil ha noen å sove med? Har fått intrykket han liker meg også. Men. 

Kan du ikke bare spørre han rett ut da?

Mener du sex eller mener du å sove sammen? Er jo ikke verre enn det. 

Forventningsavklaring er viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Uten at du fikk ereksjon?

Anonymkode: 51753...bba

Ja som oftest så sov den ja. Men det hende at den reiste seg, men ikke for at det var noen baktanke om sex

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...