Gå til innhold

Hvis en mann spør om vi skal sove sammen?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann spør om jeg ikke liker å sove alene, og vi burde sove sammen, hvordan skal jeg tolke dette? Usikker person som ikke tørr å spørre direkte eller han bare vil ha noen å sove med? Har fått intrykket han liker meg også. Men. 

Anonymkode: 3dcf0...736

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Btw vi har møttes en gang i uken da. 

AnonymBruker
Skrevet

Han vil pule.

Anonymkode: fd7ef...598

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han vil pule.

Men han gir komplimenter og prøver å ikke føre til sex med en gang. Og han snakker ellers ikke med andre damer. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan tenkes han bare vil ha nærhet og kos, men jeg hadde nok tolket det som at han håpte det ble sex ut av det. 

Anonymkode: c6154...c85

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men han gir komplimenter og prøver å ikke føre til sex med en gang. Og han snakker ellers ikke med andre damer. 

Så dum er du ikke.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så dum er du ikke.

Nei, men har vært borti de som bare vil pule som faktisk ikke gir komplimenter. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det mest sannsynlige; occams razor, gjelder her.

Hvis du har to konkurrende teorier om hva han vil, hva er enkleste forklaring? Det er en mann det er snakk om, så det er ikke megakomplisert sett utenfra.

Anonymkode: ec98f...46b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kun er interessert i å ha sex med ham, ikke annet, da er det vel ikke noe problem å "sove" med ham?

Om du er interessert i et forhold med ham, da tenker jeg at dere begge to må kommunisere langt klarere med hverandre, tørre å klargjøre hvilke intensjoner dere begge har med relasjonen, om det kun er sex, om dere er forelsket i hverandre, om dere ønsker et seriøst forhold, hvordan dere ser for dere et seriøst forhold osv.

Min erfaring ville gjort at jeg ville tolket det som at han kun ville ha sex.

Er dere forholdsvis unge, ev. om han er svært uerfaren seksuelt, ev. ikke har hatt et seriøst forhold før, så kan det være han er som han er fordi han er usikker. Hvis det er tilfelle så må dere finne ut av akkurat dette, og det gjør dere med åpen og tydelig kommunikasjon.

Om du er interessert i ham for et forhold... om du da ikke greier å kommunisere med ham, så vil du uansett vite at et ev. forhold ikke har noen fremtid.

Du skal ikke spørre oss - du skal ha gode og nære og åpne samtaler med den mannen det gjelder! Det betyr i slike situasjoner gjerne å gjøre seg litt sårbar, men om man ikke kan gjøre det med en potensiell partner, da er det igjen heller ikke noe som kan fungere. Man må rett og slett våge å være tydelig selv for at partner skal være åpen og tydelig tilbake.

Anonymkode: 2df1c...410

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert at han kun vil ha sex. 

Men ingen tvil om sex altså. 

Anonymkode: 38b87...ab3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du kun er interessert i å ha sex med ham, ikke annet, da er det vel ikke noe problem å "sove" med ham?

Om du er interessert i et forhold med ham, da tenker jeg at dere begge to må kommunisere langt klarere med hverandre, tørre å klargjøre hvilke intensjoner dere begge har med relasjonen, om det kun er sex, om dere er forelsket i hverandre, om dere ønsker et seriøst forhold, hvordan dere ser for dere et seriøst forhold osv.

Min erfaring ville gjort at jeg ville tolket det som at han kun ville ha sex.

Er dere forholdsvis unge, ev. om han er svært uerfaren seksuelt, ev. ikke har hatt et seriøst forhold før, så kan det være han er som han er fordi han er usikker. Hvis det er tilfelle så må dere finne ut av akkurat dette, og det gjør dere med åpen og tydelig kommunikasjon.

Om du er interessert i ham for et forhold... om du da ikke greier å kommunisere med ham, så vil du uansett vite at et ev. forhold ikke har noen fremtid.

Du skal ikke spørre oss - du skal ha gode og nære og åpne samtaler med den mannen det gjelder! Det betyr i slike situasjoner gjerne å gjøre seg litt sårbar, men om man ikke kan gjøre det med en potensiell partner, da er det igjen heller ikke noe som kan fungere. Man må rett og slett våge å være tydelig selv for at partner skal være åpen og tydelig tilbake.

Han er 36 år og hatt mange år forhold med bare en person.

AnonymBruker
Skrevet

Han manipulerer deg og er kun ute etter sex. 

Anonymkode: f6c54...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, det kan godt hende han manipulerer meg men han mente sove sammen hver dag. Hvis man er ute etter noe vil man virkelig bringe hver dag sammen?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor har dere da møttes kun 1 gang i uka tidligere, og hvorfor vil han "sove sammen hver dag"? Du skjønner vel selv at ord og handling ikke samsvarer her?

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

* hvorfor vil han være sammen hver dag når det først er snakk om soving sammen, og ellers bare har møtt deg 1 gang i uka før det? 

Er du mye yngre enn han også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Han er 36 år og hatt mange år forhold med bare en person.

Da kan det jo være at han er usikker i hvordan gå frem nå.

Men det jeg skrev består - du og han må kommunisere godt sammen. Ingen kan gjøre det for deg. Du må ta initiativ, siden du lurer på hva han er ute etter og du ikke er komfortabel med å ikke forstå hva han faktisk vil.

Snakk med ham!

AnonymBruker
Skrevet

En voksen mann som ikke tør å snakke om sex, men omtaler det som "å sove sammen"....? Ikke noe jeg ville jagd etter.

Anonymkode: aa342...919

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så hvorfor har dere da møttes kun 1 gang i uka tidligere, og hvorfor vil han "sove sammen hver dag"? Du skjønner vel selv at ord og handling ikke samsvarer her?

Stusser på dette jeg og... har kun møttes en gang i uka tidligere, og så skal han "gjøre deg en tjeneste" ved å sove sammen med deg dersom du ikke liker å sove alene? Hahahah.... noe av det rareste jeg har hørt. 

Anonymkode: c2612...2d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tidligere har det vært sånn pga jeg har vært mye opptatt og har ikke villet møte han i ukedager pga jobb. Vil ikke sånt skal komme i veien for jobb, og det er vanskeligere jo eldre man blir. 

har fått et lite inntrykk hab kan være mye sliten også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis en mann spør om jeg ikke liker å sove alene, og vi burde sove sammen, hvordan skal jeg tolke dette? Usikker person som ikke tørr å spørre direkte eller han bare vil ha noen å sove med? Har fått intrykket han liker meg også. Men. 

Det betyr at han vil pule. Men klarer ikke helt å si det. Så da er dere jo ganske like. Her kan det bli noe.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...