Gå til innhold

Minoxidil tabletter i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette mulig å få? Har tidligere prøvd skum uten så mye hell, samtidig har vi nå både hund og katt og jeg er veldig redd for at de evt skulle fått det i seg. Noen som har erfaring med å få minoxidil i tablettform og evt bivirkninger?

Anonymkode: 2c60a...50c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaring?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt de siden oktober. Det var hudlegen min som skrev de ut. De er latterlig dyre (3700 eller noe) men de varer da også i ett år hvis man bruker den dosen som jeg gjør, kvinne 35år, 57 kg (regner med dosen justeres etter kjønn og størrelse). For meg var det aldri no valg - bli hårløs eller betale. 

Eneste bivirkningen jeg har, som dog er veldig plagsom er mye lengre menstruasjon (fra 4 dager til 12) og større blødninger. Hudlegen ville jeg skulle slutte eller trappe ned, men jeg kommer ikke til å gjøre det hvis det viser seg at resultatene etter et år er (bokstavelig talt) hårreisende gode. 

Anonymkode: 7e905...a64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har brukt de siden oktober. Det var hudlegen min som skrev de ut. De er latterlig dyre (3700 eller noe) men de varer da også i ett år hvis man bruker den dosen som jeg gjør, kvinne 35år, 57 kg (regner med dosen justeres etter kjønn og størrelse). For meg var det aldri no valg - bli hårløs eller betale. 

Eneste bivirkningen jeg har, som dog er veldig plagsom er mye lengre menstruasjon (fra 4 dager til 12) og større blødninger. Hudlegen ville jeg skulle slutte eller trappe ned, men jeg kommer ikke til å gjøre det hvis det viser seg at resultatene etter et år er (bokstavelig talt) hårreisende gode. 

Takk for svar! Mistet du mye hår i begynnelsen? Og hvordan er håret nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Takk for svar! Mistet du mye hår i begynnelsen? Og hvordan er håret nå?

Ikke noe mer enn jeg allerede gjorde, som var veldig mye. Håravfallet har endelig avtatt og nå kjenner og ser jeg at det vokser ut mye nye. Det tok meg over 4 mnd før jeg virkelig hadde tro på at dette kunne hjelpe meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke noe mer enn jeg allerede gjorde, som var veldig mye. Håravfallet har endelig avtatt og nå kjenner og ser jeg at det vokser ut mye nye. Det tok meg over 4 mnd før jeg virkelig hadde tro på at dette kunne hjelpe meg. 

Ok, så godt å høre! Håper de kan hjelpe meg også.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt verdt å prøve. Lykke til! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Absolutt verdt å prøve. Lykke til! 

Tusen takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...