AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Er det noen som har tips til merker som lager fine og klassiske mønstre til søm? Jeg liker stilen til Merchant & Mills, enkle men gjennomtenkte og klassiske snitt, solide hverdagsplagg som varer i årevis. Har sydd en del av disse mønstrene, men ser etter noe nytt, men finner ikke så mye. Synes mye blir litt Burda-stil (helt greit det, men ikke det jeg søker nå) eller litt for hjemmelaget-preg (Fæbrik f.eks). Liker moderne, men klassiske plagg i god kvalitet. Har du tips til gode mønstre? Anonymkode: 6c030...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #2 Del Skrevet 14. mars Jeg elsker mønstrene til The Assembly Line! Anonymkode: e1134...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #3 Del Skrevet 14. mars Jeg synes stylearc har en del fint. Anonymkode: a66f1...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars Tusen takk, begge! Supert med tips, skal sjekke ut med en gang!😊 Anonymkode: 6c030...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:35 #5 Del Skrevet mandag kl 21:35 Papercut Patterns synes jeg har mye fint. Foldline også. Anonymkode: 084d5...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:04 #6 Del Skrevet mandag kl 22:04 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Papercut Patterns synes jeg har mye fint. Foldline også. Anonymkode: 084d5...867 Takk!! Anonymkode: 6c030...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå