Gå til innhold

Bronkoskopi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen tatt bronkoskopi? Er det veldig mye verre enn den slangen man må ta gjennom nesa hos ØNH, for å sjekke halsen? Slangen skal jo selvsagt lenger ned, men er det inn gjennom nesa det kjennes verst, eller idet man går inn i luftrøret?

Anonymkode: 058d4...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har noen tatt bronkoskopi? Er det veldig mye verre enn den slangen man må ta gjennom nesa hos ØNH, for å sjekke halsen? Slangen skal jo selvsagt lenger ned, men er det inn gjennom nesa det kjennes verst, eller idet man går inn i luftrøret?

Bronkoskopi er kontroll av luftrør. Lurt å spørre legen som skal utføre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Coachshinny skrev (15 minutter siden):

Bronkoskopi er kontroll av luftrør. Lurt å spørre legen som skal utføre dette.

Ja jeg vet, det er lunger som skal undersøkes i mitt tilfelle. Bekymret for både undersøkelsen og resultatet😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg vet, det er lunger som skal undersøkes i mitt tilfelle. Bekymret for både undersøkelsen og resultatet😔

Vet og mener å ha hørt at det skal være ganske så ubehagelig. Vet ikke om du skal bedøves eller narkose. Derfor jeg lurte på konferering og samtale med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Coachshinny skrev (3 minutter siden):

Vet og mener å ha hørt at det skal være ganske så ubehagelig. Vet ikke om du skal bedøves eller narkose. Derfor jeg lurte på konferering og samtale med legen.

Uff😯 Har du vært gjennom det selv også? Ikke narkose, nei😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff😯 Har du vært gjennom det selv også? Ikke narkose, nei😬

Nei, men jeg har hatt gastroskopi og kontroll av mage-tarm analt. Analt var nesten deilig. Men gastroskopi var ubehagelig og holdt på å kaste opp pga brekninger, selv med bedøvelse. Er det lenge til du skal sjekkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tok dette for noen uker siden, de fikk den ikke gjennom nesen min så måtte til slutt ta den gjennom munn. De fikk den ikke så langt ned som de ønsket for jeg ente opp med å kaste opp. Så det gikk ikke på meg, jeg bare brekke meg lett. Kaster opp ved å bare ta astma medisiner så min brekningsrefleks er veldig sensitiv. Vondt var det ikke da, men er ikke du en som brekker deg lett så går det nok greit. 

Anonymkode: 52f70...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...