AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars De har det ikke på Kiwi’en her jeg bor. Hvilke andre butikker fører dette? Anonymkode: d7c9b...4ac
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Spar har first price og joker tror jeg Anonymkode: 23320...9e4
Daisy-love Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for tips 😊👍 Anonymkode: d7c9b...4ac Bare hyggelig! 😊 First Price er Norgesgruppen sitt merke, men Bunnpris har også en del fra merket, så du kan sjekke der også. 😊
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars Huff, husker enda hvor dårlig dette brødet var. Betaler heller 50 kr for Jacobs brød Anonymkode: d62a9...ab8 1
Maia70 Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, husker enda hvor dårlig dette brødet var. Betaler heller 50 kr for Jacobs brød Anonymkode: d62a9...ab8 Det er da ikke dårlig? Har det endret seg de siste årene? Jeg pleide å kjøpe det for mange år siden, før jeg sluttet med kjøpebrød. Det var et rett fram, no nonsense brød som smakte helt ok? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huff, husker enda hvor dårlig dette brødet var. Betaler heller 50 kr for Jacobs brød Anonymkode: d62a9...ab8 Dette hadde vært et nyttig svar, hvis spørsmålet mitt var «Hva synes dere om First price kneip, hvilket annet brød kjøper du evt i stedet, og hvor mye er du villig til å betale for et annet brød?» Det var det ikke. Anonymkode: d7c9b...4ac 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars Maia70 skrev (2 timer siden): Det er da ikke dårlig? Har det endret seg de siste årene? Jeg pleide å kjøpe det for mange år siden, før jeg sluttet med kjøpebrød. Det var et rett fram, no nonsense brød som smakte helt ok? Det synes jeg også 👍 Baker stort sett egne brød, men forsøker å velge renvare når jeg kjøper på butikken, og First Price kneipen er ikke ultraprosessert. Pluss snill pris 😊 Anonymkode: d7c9b...4ac 1
Maia70 Skrevet 13. mars #11 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det synes jeg også 👍 Baker stort sett egne brød, men forsøker å velge renvare når jeg kjøper på butikken, og First Price kneipen er ikke ultraprosessert. Pluss snill pris 😊 Anonymkode: d7c9b...4ac Nettopp, derfor jeg kjøpte det også. Og jeg mener flere butikker har sin versjon av en billig, enkel kneipp, har sett det på Coop også.
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Skrevet 14. mars Kiwi har også First Price. Anonymkode: 0d51c...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå