Gå til innhold

Hvor kjøpe First Price kneip?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har det ikke på Kiwi’en her jeg bor. Hvilke andre butikker fører dette? 

Anonymkode: d7c9b...4ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spar har first price og joker tror jeg

Anonymkode: 23320...9e4

Skrevet

Meny kan også ha det. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 😊👍

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for tips 😊👍

Bare hyggelig! 😊 First Price er Norgesgruppen sitt merke, men Bunnpris har også en del fra merket, så du kan sjekke der også. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Huff, husker  enda hvor dårlig dette brødet var.   Betaler heller 50 kr for Jacobs brød

Anonymkode: d62a9...ab8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, husker  enda hvor dårlig dette brødet var.   Betaler heller 50 kr for Jacobs brød

Det er da ikke dårlig? Har det endret seg de siste årene? Jeg pleide å kjøpe det for mange år siden, før jeg sluttet med kjøpebrød. Det var et rett fram, no nonsense brød som smakte helt ok?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette hadde vært et nyttig svar, hvis spørsmålet mitt var «Hva synes dere om First price kneip, hvilket annet brød kjøper du evt i stedet, og hvor mye er du villig til å betale for et annet brød?»

Det var det ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maia70 skrev (2 timer siden):

Det er da ikke dårlig? Har det endret seg de siste årene? Jeg pleide å kjøpe det for mange år siden, før jeg sluttet med kjøpebrød. Det var et rett fram, no nonsense brød som smakte helt ok?

Det synes jeg også 👍 Baker stort sett egne brød, men forsøker å velge renvare når jeg kjøper på butikken, og First Price kneipen er  ikke ultraprosessert. Pluss snill pris 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det synes jeg også 👍 Baker stort sett egne brød, men forsøker å velge renvare når jeg kjøper på butikken, og First Price kneipen er  ikke ultraprosessert. Pluss snill pris 😊

Nettopp, derfor jeg kjøpte det også. Og jeg mener flere butikker har sin versjon av en billig, enkel kneipp, har sett det på Coop også.

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi har også First Price. 

Anonymkode: 0d51c...e7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...