AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Skal i dåp til barnebarn. Er det innafor å bruke samme kjole som i dåp til eit anna barnebarn for to år sidan?. Er kvit med blomster. Anonymkode: 2b2ea...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Selvfølgelig. Anonymkode: 6c594...2d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden jeg brukte bunad i mine barnebarns dåp, men om jeg ikke hadde hatt bunad ville en pen kjole vært helt OK uansett hvor gammel den var så lenge den var hel og ren tenker jeg.. Anonymkode: ed03b...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Absolutt. Jeg husker ikke hva min mor hadde på seg i dåpen til vårt eldste barn, hvis hun kommer i samme kjole når vi nå skal ha dåp for nummer to, så hadde jeg aldri lagt merke til det. Før jeg eventuelt så på bilder fra dåp nummer en. Og jeg bryr meg uansett ikke, så lenge folk kommer i pentøy. Jeg planlegger selv å bruke samme kjole (har ikke bunad) i dåpen til mitt andre barn som mitt første. Anonymkode: 66337...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Absolutt. Ingen forventer at man kjøper nye penklær til hver anledning. Jeg har noen få kjoler jeg veksler på og som jeg har brukt i alle dåper, konfirmasjoner, bryllup osv de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Selvfølgelig. Ingen bryr seg om du har brukt kjolen før eller ei. Det er overhodet ikke vanlig å kjøpe nye finklær til enhver anledning, med mindre du er ekstremt påvirket av unge influencere med null tanke på verken miljø eller økonomi. Anonymkode: 52ad6...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå