Daisy-love Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Det er forskjell på de ulike variantene av makrell i tomat. Den originale fra Stabburet i litt større boks, med større filet oppi er veldig fin i forhold til mange ting. Ser sukker er nevnt her, og flere av de andre har også mindre sukker. Miljøgifter er noe annet, og det er ikke min sterkeste side, men jeg personlig tenker litt makrell i tomat er sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har aldri før hatt cottage cheese på knekkebrød..er det ikke vanskelig å spise uten søl ? Anonymkode: 29916...0a4 Må blandes med noe, smaker surt underlivet ellers. Anonymkode: b2065...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Egg, avocado, agurk. Men jeg må si det er mange innlegg her for tiden med tegn til helt feil syn på «sunnhet», makrell i tomat regnes jo som veldig sunt pga omega 3-innholdet. Og den som spurte om det er usunt å drikke te er litt i samme leia. Og ja, leverpostei har mye fett men kan også være sunt fordi det har høyt jerninnhold. Så hva som er sunt kommer jo også an på kroppen din og dens behov. For meg er rødt kjøtt og leverpostei sunt, fordi jeg har anemi. Anonymkode: 39aa6...8b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Kommer hva du legger i "sunt". Altså, makrell i tomat er ikke så sunt pga det er tilsatt sukker og rapsolje. Men det er sunt fordi det er mye b12, d vitamin, og omega 3. Så du må velge hva som er viktig for deg. Avokado og eggerøre Snøfrisk Gulost (bare ren ost) Anonymkode: 8abab...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kommer hva du legger i "sunt". Altså, makrell i tomat er ikke så sunt pga det er tilsatt sukker og rapsolje. Men det er sunt fordi det er mye b12, d vitamin, og omega 3. Så du må velge hva som er viktig for deg. Avokado og eggerøre Snøfrisk Gulost (bare ren ost) Anonymkode: 8abab...d6a Lite fett, lite sukker og mye næring. Har høyt kolesterol og nesten diabetes. Anonymkode: 29916...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Min favoritt er så enkel som avokado med kyllingfilet (pålegg) og svart pepper. Nam nam nam nam! Anonymkode: 57cb7...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min favoritt er så enkel som avokado med kyllingfilet (pålegg) og svart pepper. Nam nam nam nam! Anonymkode: 57cb7...7af Skulle til å si det samme, bare at jeg bruker et dryss hvitløkssalt oppå avokadoen, før jeg legger på kyllingen Anonymkode: b1386...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Jeg spiser alltid makrell i tomat på knekkebrød. Nesten alltid. Valg nr to er leverpostei med to skiver rødbeter (hermetiske fra glass). Sistnevnte vokste jeg omtrent opp på som barn, spiste det i åresvis, men da på brødskivene, ikke knekkebrød, til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #29 Del Skrevet 2 timer siden Kokt egg Gulost toppet med agurk/paprika Most avokado toppet med tomat og nykvernet pepper Dette liker jeg på knekkebrødet. Anonymkode: 211e3...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden For meg er makrell i tomat eneste alternativ om jeg må spise knekkebrød. Må ha noe saftig for å døyve den tørre knekkebrødsmaken! Anonymkode: 41552...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aah.. hvorfor så irriterende svar? Anonymkode: 29916...0a4 Fordi jeg vet folk blir irritert Anonymkode: 773a9...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden Avokado med tomat og spirer Hummus (lager enten selv eller kjøper på internasjonal grønnsaksbutikk) med agurk eller syltet rødbeter Plantego’ paprika med spirer Anonymkode: 6fbd2...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33 Del Skrevet 2 timer siden Røket laks på kinakål synes jeg er rågodt på grovt knekkebrød fra Wasa. Anonymkode: 1ed00...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #34 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner at til og med makrell i tomat ikke er så sunt Hjelp meg å velge sunne alternativer til pålegg. Foreslå sunt pålegg 🙂 Anonymkode: 29916...0a4 Hei, anbefaler deg å sjekke ut Marit Kolby på instagram, samt søke kunnskap om mat. For om du tror makrell i tomat ikke er så sunt, så har du mye å lære. Lytt til ernæringsfysiologer og folk med utdanning innen faget, og ikke influensere eller anonyme på internett (ja, jeg er anonym og sender deg til fagfolk). Anonymkode: abab6...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå