Gå til innhold

Hva har dere, damer, mest lyst å prøve?

Damer, hva har dere mest lyst å prøve?  

59 stemmer

1. 1. Hva har du lyst, som dame, lyst å teste blant:

• Trekant med 2 menn
      15
    • Trekant med 2 kvinner
      2
    • Dobbel penetrering
      5
    • Anal sex
      1
    • Bdsm
      8
    • Sex med en fremmed mann
      4
    • Ingenting frister
      24

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kjære damer,

Her kommer en meningsmåling (litt for gøy).

Håper på mange svar :)

Anonymkode: 8a6b7...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemte 'dobbel penetrering' men da dobbel vaginal 🤩🤤 Absolutt ikke anal, det gir ingenting 😅

Anonymkode: 61bee...402

• Hjerte 1
Skrevet

11 stemmer på to timer. Jaja.. Det kommer vel fler. Får håpe de er noenlunde troverdige og representative da. Hva "damer" har lyst på er ikke så dumt å få litt fram. Så er det damer og damer da, jeg vet om et par variasjoner i preferanser der da <-kremt-> :) Hell på stemmer!! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemte på trekant med to menn. Den fantasien har jeg hatt en stund. 

Anonymkode: 4b17f...364

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har allerede prøvd trekant med 2 damer og en mann, samt anal, ingenting frister til gjentagelse. Av de andre tingene er det kun BDSM som er aktuelt, da samboer og jeg allerede utøver "BDSM light". 

Anonymkode: 1f544...ead

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei kjære damer,

Her kommer en meningsmåling (litt for gøy).

Håper på mange svar :)

Anonymkode: 8a6b7...91d

Har gjort 1,4 og 5. Lyst å gjøre 2.

Anonymkode: babbe...6f6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har prøvd det som er å prøve. Etter alt av utprøving og eksperimentering, så sitter jeg igjen med essensen. Det har kokt ned til det jeg liker best og det er 100% vanilje ☺️

Anonymkode: 2bef7...9a3

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Valgte bdsm, men det er fordi det er det eneste som fristet. Dog er det noe jeg alt bedriver en del av..

Anonymkode: 1a0a0...257

AnonymBruker
Skrevet

Tantra og diverse leketøy jeg/vi ikke har forsøkt. Alt det der har jeg forsøkt, bortsett fra sex med fremmed mann (UAKTUELT), og kun trekant med to kvinner er verdt å repetere. Litt bdsm faktorer er ok, men ikke skikkelig bdsm. 

Synes lista var svært liten. 

Anonymkode: a150c...547

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

At kjæresten min skal binde meg fast og knulle ansiktet mitt til han kommer i munnen min.

Og så skal jeg ri fjeset hans til jeg kommer på han. 

Anonymkode: c5056...4dd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tantra massasje har jeg og lyst til å lære meg. Gi han sensuell nytelse til han omtrent sprekker.

Anonymkode: 4b17f...364

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror jeg har prøvd det som er å prøve. Etter alt av utprøving og eksperimentering, så sitter jeg igjen med essensen. Det har kokt ned til det jeg liker best og det er 100% vanilje ☺️

Anonymkode: 2bef7...9a3

Da har du den vissheten, og det er sikkert fint for deg?

Partner og jeg har eksperimentert mye, og vaniljesexen har bare blitt deiligere etterhvert som erfaringen har blitt bredere. Vi hadde vel en slags frykt om at vanilje skulle bli kjedelig, men den er bare blitt mer intens, intim og fylt av deilig kjærlighet.🥰 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har prøvd alt dette unntatt trekant med 2 kvinner. Trekant med en ekstra mann er fremdeles favoritten. Skulle gjerne hatt en rigger, men ikke så lett å finne en som jeg også kunne tenke meg å ha sex med.

Endret av Langline
Skrevet
Langline skrev (1 time siden):

Har prøvd alt dette unntatt trekant med 2 kvinner. Trekant med en ekstra mann er fremdeles favoritten. Skulle gjerne hatt en rigger, men ikke så lett å finne en som jeg også kunne tenke meg å ha sex med.

Hva er en rigger?

Skrevet
911 skrev (1 time siden):

Hva er en rigger?

En bondage-rigger🪢

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt ønske står ikke på listen, gangbang. K39. 

Anonymkode: b1cfd...c48

AnonymBruker
Skrevet

Det blir bdsm uten lakk og lær og masse greier, som jeg forøvrig har eksperimentert med før.

To menn og dobbel er en fantasi, men det frister egentlig ikke særlig når man tar med det praktiske og man skal drive å planlegge og lete. Alt det styret er turn off for meg. Jeg er for spontan til det.

Anonymkode: a257f...297

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo ikke huke av på flere...

Anonymkode: 211f5...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...