Gå til innhold

Reise til Tyrkia uten mannen, men sammen med sønner på 12 og 16?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer litt på "sikkerheten" med tanke på å reise på charterreise til Tyrkia uten mannen (han kan ikke være med pga jobb) nå i sommer. Vil da bare være meg (kvinne) som voksen, men jeg har med mine to sønner på 12 og 16. 

Dette vil være til et lukket resort der det er skandinaviske reiseledere på stedet. 

Hva tenker andre om dette, vil jeg kunne oppleve ubehageligheter eller hjelper det at det er på chartersted og evt at jeg har med snart store sønner på tur?

Anonymkode: 8cde5...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå troller du. 

Tyrkia er et land jeg har reist alene til som kvinne, riktignok på jobbtur, men jeg så meg også litt rundt. Holder meg riktignok langt unna charter. 

Anonymkode: d12ba...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da hadde jeg i så fall ikke forlatt hotellområdet, og det er jo litt kjipt. Hvorfor ikke velge et reisemål som er trygt for kvinner, det er jo så mange plasser man kan dra. Kanariøyer, Hellas, Kypros, etc. 

Anonymkode: 0bbb8...a8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne og reiser stort sett alene.Tyrkia har jeg aldri vurdert,vet om flere som dropper det.Gå heller for Hellas,mange fine øyer der,eller Mallorca. Kroatia og Albania er steder jeg har tenkt å reise til.

Anonymkode: d3ec6...b91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...