AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Hei, jeg har sluttet å snuse og har brukt nikotinplaster ved snusslutt. Opplevde åpenbart kraftige abstinenser da jeg sluttet, og abstinensene mine har avtatt en god del nå etter noen uker som snusfri. går foreløpig fortsatt på de sterkeste nikotinplastrene, og har planlagt å gradvis øke mengden nikotin i de frem til jeg blir helt uten. Spørsmålet mitt er da: kan man forvente tilsvarende abstinenser som når man sluttet å snuse/røyke, når man går ned i styre (eller slutter med) nikotinplastrene også? vurderer nemlig bare å droppe nikotinplastrene også fra denne pakken er tom, men har eksamener i nær fremtid så vist det er å forvente sterke abstinenser enda en gang så må jeg avvente det litt😅 om noen har erfaring, gjerne del Anonymkode: d81e5...5ea
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, jeg har sluttet å snuse og har brukt nikotinplaster ved snusslutt. Opplevde åpenbart kraftige abstinenser da jeg sluttet, og abstinensene mine har avtatt en god del nå etter noen uker som snusfri. går foreløpig fortsatt på de sterkeste nikotinplastrene, og har planlagt å gradvis øke mengden nikotin i de frem til jeg blir helt uten. Spørsmålet mitt er da: kan man forvente tilsvarende abstinenser som når man sluttet å snuse/røyke, når man går ned i styre (eller slutter med) nikotinplastrene også? vurderer nemlig bare å droppe nikotinplastrene også fra denne pakken er tom, men har eksamener i nær fremtid så vist det er å forvente sterke abstinenser enda en gang så må jeg avvente det litt😅 om noen har erfaring, gjerne del Anonymkode: d81e5...5ea Det var meningen å skrive at jeg planlegger å gradvis minke mengden nikotin i plastrene, og ikke øke mengden😂 Anonymkode: d81e5...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå