AnonymBruker Skrevet 13. mars #21 Del Skrevet 13. mars Nordea, nominell 5,44% Anonymkode: 5f9e1...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnoNymi Skrevet 13. mars #22 Del Skrevet 13. mars Har du testet renteradar.no? Der kan du sammenligne lånet ditt med andre banker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. mars #23 Del Skrevet 13. mars Bulder. 5,46% nominell, 5,6% effektiv rente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 13. mars #24 Del Skrevet 13. mars Sparebanken Vest 4,88% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13. mars #25 Del Skrevet 13. mars rummyking skrev (1 minutt siden): Sparebanken Vest 4,88% Fastrente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #26 Del Skrevet 13. mars 4,4 fast, Handelsbanken. Anonymkode: 13889...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 13. mars #27 Del Skrevet 13. mars newman01 skrev (11 minutter siden): Fastrente? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #28 Del Skrevet 13. mars Nordea, 5,1 Anonymkode: bef46...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #29 Del Skrevet 13. mars Nom. rente 5,3 - Sparebank1 Anonymkode: 5ac41...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #30 Del Skrevet 13. mars Sbanken, rammelån, 5,65% effektiv Anonymkode: a6eee...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #31 Del Skrevet 13. mars Effektiv rente 2.27% Flekkefjord Sparebank Anonymkode: db3ea...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #32 Del Skrevet 13. mars Sbanken. Nominell 5.32, effektiv 5.45. Det var det beste tilbudet da jeg byttet bank for omtrent et halvt år siden. Nå ser jeg at andre banker har bedre tilbud, men det koster jo litt å bytte. Rundt 1000 kroner ser det ut som. Jeg har bare 2 millioner i lån, så forskjellen hit eller dit for 0,1 prosentpoeng i forskjell Blir jo mindre per år enn den tusenlappen. Anonymkode: c4640...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #33 Del Skrevet 13. mars newman01 skrev (7 timer siden): 5,52% effektiv, Bulder Samme her. Nettopp bytta fra sparebank1. Der var effektiv rente på 6.14. Sparer 1400kr i mnd. Anonymkode: 9447e...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #34 Del Skrevet 13. mars rummyking skrev (56 minutter siden): Sparebanken Vest 4,88% Pussig. Har også Sparebanken Vest. Over 6% her. Planlegger å bytte. Anonymkode: 07b3f...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. mars #35 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sbanken. Nominell 5.32, effektiv 5.45. Det var det beste tilbudet da jeg byttet bank for omtrent et halvt år siden. Nå ser jeg at andre banker har bedre tilbud, men det koster jo litt å bytte. Rundt 1000 kroner ser det ut som. Jeg har bare 2 millioner i lån, så forskjellen hit eller dit for 0,1 prosentpoeng i forskjell Blir jo mindre per år enn den tusenlappen. Anonymkode: c4640...f1a Om du får det svaret på kalkulatoren din vil jeg anbefale deg å spandere ny kalkulator på deg i bursdagsgave. 0,1% på to millioner er 2000kr. Det er dobbelt av den tusenlappen. Tinglysningsgebyr for panteobjekt er 540kr. Om huslånet kun skal flyttes fra en bank til en annen er det statlige gebyret 200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Dough Skrevet 14. mars #36 Del Skrevet 14. mars Sbanken, 5,45 effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #37 Del Skrevet 14. mars Sparebank 1 Østlandet, nominell 5.35 prosent. Anonymkode: 42d9e...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #38 Del Skrevet 14. mars 5,2% nominell rente. SpareBank1 Anonymkode: c11fd...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #39 Del Skrevet 14. mars Spk, nominell rente er i følge nettet 5,175. Anonymkode: 8cdad...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. mars #40 Del Skrevet 15. mars Kommunen 2,5% fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå