AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Del Skrevet 13. mars Den siste jeg datet var for eksempel en kjekk fyr. Han var sånn populær type som jeg likte godt. En som mange jenter liker. Vi hadde sex et par ganger. Jeg tilbød han kondom, som han takket nei til. Hadde til og med kjøpt rett størrelse. Plutselig antagelig fordi han ville rydde meg av veien, ble han skikkelig kritisk til alt jeg gjorde, og kommenterte negativt på mye. Så begynte han å si at han syns jeg var ekkel og st jeg hadde smittet han med kjønnssykdommer. Har tatt test og har ingen. Kuttet ut fyren og tenkte " good riddens". Likevel selv om det er tydelig at han var en Dick. Er det jeg som sitter med en offerfølese, kanskje fordi jeg utsatte meg selv for dette, helt unødvendig. Hvorfor kan jeg ikke bare føle meg bra som ble kvitt han. Føler også savn nien ganger, men for hva? Anonymkode: 0a184...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Del Skrevet 13. mars Muligens for at han viste deg en sjarmerende side av seg selv først for å vinne tilliten din. Er jo ren taktikk dette her slik jeg oppfatter det. Det er ikke bra. Anonymkode: baec3...afa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Fordi du lå med fyren før du burde. Du ble helt frivillig brukt og kastet av en Chad/player, og nå sitter du og sutrer fordi du har fått lavere selvfølelse. Anonymkode: e6c92...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.37): Den siste jeg datet var for eksempel en kjekk fyr. Han var sånn populær type som jeg likte godt. En som mange jenter liker. Vi hadde sex et par ganger. Jeg tilbød han kondom, som han takket nei til. Hadde til og med kjøpt rett størrelse. Plutselig antagelig fordi han ville rydde meg av veien, ble han skikkelig kritisk til alt jeg gjorde, og kommenterte negativt på mye. Så begynte han å si at han syns jeg var ekkel og st jeg hadde smittet han med kjønnssykdommer. Har tatt test og har ingen. Kuttet ut fyren og tenkte " good riddens". Likevel selv om det er tydelig at han var en Dick. Er det jeg som sitter med en offerfølese, kanskje fordi jeg utsatte meg selv for dette, helt unødvendig. Hvorfor kan jeg ikke bare føle meg bra som ble kvitt han. Føler også savn nien ganger, men for hva? Anonymkode: 0a184...be1 Ekspander Du fikk sikkert skyldfølelse fordi du er en god og empatisk person, den usaklige kritikken fra den idioten gikk innpå deg fordi den var urettferdig. Du gjorde rett i å gå videre, godt gjort det, men nå tenker du likevel på om det var noe du kunne gjort annerledes, eller kan gjøre annerledes for å unngå slikt og slike drittsekker i framtida. Helt normalt og menneskelige tanker vil jeg si. Godt ikke alle, selv her inne, har blitt kaldhjertede, kalkulerende maskiner. Vær takknemlig overfor deg selv for at du ikke ble fast i det "forholdet" og kom deg videre, og prøv å ikke ta selvkritikk for noe som var hans feil og ikke din. For sikkerhets skyld, så er jeg selv mann, så er ikke en mannehatende frøken eller noe slikt 😅 Anonymkode: be42c...a43 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars Har du lav selvtillit? Hvis han er en sånn type så finnes det folk som livnærer seg på å finne seg de som har lav selvfølelse eller tro på seg selv. Sånn at når de bruker manipuleringsteknikker er det større sannsynlighet for at de fungerer, fordi du ikke stoler på din egen oppfatning. Anonymkode: b27da...007 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.37): Den siste jeg datet var for eksempel en kjekk fyr. Han var sånn populær type som jeg likte godt. En som mange jenter liker. Vi hadde sex et par ganger. Jeg tilbød han kondom, som han takket nei til. Hadde til og med kjøpt rett størrelse. Plutselig antagelig fordi han ville rydde meg av veien, ble han skikkelig kritisk til alt jeg gjorde, og kommenterte negativt på mye. Så begynte han å si at han syns jeg var ekkel og st jeg hadde smittet han med kjønnssykdommer. Har tatt test og har ingen. Kuttet ut fyren og tenkte " good riddens". Likevel selv om det er tydelig at han var en Dick. Er det jeg som sitter med en offerfølese, kanskje fordi jeg utsatte meg selv for dette, helt unødvendig. Hvorfor kan jeg ikke bare føle meg bra som ble kvitt han. Føler også savn nien ganger, men for hva? Anonymkode: 0a184...be1 Ekspander Neste gang tilbyr du ikke kondom, du krever bruk eller trer den på selv. Det gir i hvertfall meg en mye mindre ekkel følelse om/når de viser seg å ikke være den jeg trodde.. Anonymkode: 8c1af...a44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 12.02): Fordi du lå med fyren før du burde. Du ble helt frivillig brukt og kastet av en Chad/player, og nå sitter du og sutrer fordi du har fått lavere selvfølelse. Anonymkode: e6c92...752 Ekspander En chad/player har det da bare moro og suser gjennom livet, han er ikke slem mot noen slik, han bryr seg bare ikke. Men du bryr deg, bare på en negativ måte, og viser lite empati. Bare du vet hvorfor. Anonymkode: 31933...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.37): Den siste jeg datet var for eksempel en kjekk fyr. Han var sånn populær type som jeg likte godt. En som mange jenter liker. Vi hadde sex et par ganger. Jeg tilbød han kondom, som han takket nei til. Hadde til og med kjøpt rett størrelse. Plutselig antagelig fordi han ville rydde meg av veien, ble han skikkelig kritisk til alt jeg gjorde, og kommenterte negativt på mye. Så begynte han å si at han syns jeg var ekkel og st jeg hadde smittet han med kjønnssykdommer. Har tatt test og har ingen. Kuttet ut fyren og tenkte " good riddens". Likevel selv om det er tydelig at han var en Dick. Er det jeg som sitter med en offerfølese, kanskje fordi jeg utsatte meg selv for dette, helt unødvendig. Hvorfor kan jeg ikke bare føle meg bra som ble kvitt han. Føler også savn nien ganger, men for hva? Anonymkode: 0a184...be1 Ekspander Du likte ham og stolte på ham i situasjonen inntil den snudde. Du ønsket sex eller en relasjon til ham. Han var klossete eller slem. Istedetfor for å berømme deg fordi du er opptatt av sikker sex, og å gå i seg selv, kom han med bisarre og uriktige anklager. Da blir kontakten brutt brått, og du får ikke closure. Den må du lage selv. Du savner den du trodde han var, og må forsone deg med at ditt bilde av ham var feil. Du må også ta inn over deg skuffelsen over deg selv, og prøve å tilgi deg selv. Til neste gang du er i liknende situasjonen, ville jeg tatt alt dette mye tidligere i flørten. Mange menn ønsker dessverre kondomfri sex, uten å være i forhold eller ha testa seg. Da må du være klar på dine grenser. Anonymkode: 31933...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå