AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Hei, jeg er ganske lik fra måned til måned selv om syklus er forskjellig i antall dager (27-32). Sluttet med p-piller i november og startet letrozol i januar (ordentlig pp2 nå). Nå skal EL være ferdig og jeg går inn i en periode jeg ellers skal ha ømme bryster, men har ikke det nå. Annet siste dager er mye press og «stikk» i underlivsområdet. Skuffet hver gang mens har kommet etter ømme bryst (så tydeligvis bare vært menssymptomer), men nå har jeg ikke ømme bryster og underlivs«press». Spørsmål fra meg er har noen vært gravide uten noen symptomer i det hele tatt? Jeg har en 7-åring og kjente ikke jeg var gravid den gang da, men lurer da jeg har hatt kroppslige endringer, bryster, og ting er unormalt denne gangen. Er jo nesten 8 år siden sist, så mye kan ha skjedd i kroppen min selvfølgelig. Anonymkode: 76527...f41
Anononyma Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Første graviditet hadde jeg veldig ømme bryst før ikm, andre graviditet testet jeg ikke før 4 dager over ikm for hadde ikke et eneste symptom på noe som helst. Er nok forskjellig fra svangerskap til svangerskap 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Jeg kunne like gjerne gått glipp av at jeg gravid frem til magen begynte å komme og bekkenproblemene meldte sin snkomst senere i svangerskapet (hvis man ser bort fra uteblitt mens). Sånn var det i begge svangerskap. Anonymkode: a9ed5...0bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Første gang var eneste symptom uteblitt mens. Hadde absolutt ingen tegn. Andre gang var jeg noe morgenkvalm. Anonymkode: bb77e...dab 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Ingen symptomer før uke 6-7 her Anonymkode: 9259b...5bc 1
tankebobla Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars For 23 år siden så ble jeg gravid men jeg merket ikke noe til det før bekkenet mitt tulla , og jeg fikk magesmerter, da viste det seg at jeg var 21 uker gravid. Jeg levde jo sunt fra før, ikke røyker eller drikker jeg så det var jo ikke noen risiko. Men jeg fikk mange typiske begynner symptomer da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #7 Skrevet 14. mars Så tidlig er det mer vanlig å ikke ha symptomer enn å ha det. De fleste får symptomer først rundt uke 6. Anonymkode: 5ee0e...a25
solosuper93 Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Jeg også hadde en helt symptomfri graviditet frem til babyen begynte å sparke. Ingen kvalme, ingen bekkenproblemer eller lignende
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars Det er i alle fall helt vanlig å ikke ha noen symptomer så tidlig i graviditeten! For de fleste kommer symptomene rundt uke 6 (bortsett fra uteblitt mens). Det er heller ikke uvanlig å ikke ha noe særlige symptomer i det hele tatt gjennom hele graviditeten, bortsett fra at magen vokser og barnet sparker. Du skriver jo at du har hatt det sånn i et tidligere svangerskap, og da er det nok ganske stor sjanse for at du får det slik i et nytt svangerskap også. Anonymkode: 5ee0e...a25
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Jeg gikk til uke 13 uten å merke at jeg var gravid😅 Skal sies at jeg hadde byttet prevensjon til p-sprøyte og da får man jo ikke mensen. Anonymkode: 82e36...011
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg gikk til uke 13 uten å merke at jeg var gravid😅 Skal sies at jeg hadde byttet prevensjon til p-sprøyte og da får man jo ikke mensen. Anonymkode: 82e36...011 Da er det jo enda sprøere at du ble gravid, sprøyten skal jo liksom hindre slikt 😂 Håper det ble gledelig overraskelse :) Anonymkode: 76527...f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå