Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de må ha en sånn kjempestor ring og kyssemunn i «snog-marry-pie??!! Det er så typisk norsk å kule til noe som ikke trenger å kules til 🙄

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som får litt dårlig magefølelse på han legen, Kasper er det vel? Virker som han bare vil ha en jente for å få være mer på TV 😅 og hva skjedde egentlig med Lirie, hvorfor kom hun egentlig tilbake? Følte ikke vi fikk noe forklaring på det, annet enn at jeg jo kan forstå at produksjonen ikke ville miste en så sprudlende og energisk type så fort, hun lager jo mye liv og stemning der inne.

• Liker 5
Skrevet
Catbert skrev (På 31.3.2025 den 22.21):

Den voice overen er så utroooooolig teit, og ikke på en morsom måte. Bare pinlig teit

Det er den engelske også…

Skrevet
Blekkulfina skrev (12 timer siden):

Er det bare meg, eller er det flere som får litt dårlig magefølelse på han legen, Kasper er det vel? Virker som han bare vil ha en jente for å få være mer på TV 😅 og hva skjedde egentlig med Lirie, hvorfor kom hun egentlig tilbake? Følte ikke vi fikk noe forklaring på det, annet enn at jeg jo kan forstå at produksjonen ikke ville miste en så sprudlende og energisk type så fort, hun lager jo mye liv og stemning der inne.

Har du ikke skjønt konseptet, eller? For å gå videre  må de ha en partner ellers ryker de på huet og ræva ut rundt neste sving. Og det er mange flere der inne nå enn Kasper som har paret sammen med folk de ikke ser potensiale i for å bli med videre.

• Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (På 5.4.2025 den 0.53):

Det er den engelske også…

Oj, nei! Jeg synes Iain Stirling er kjempemorsom!

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
every woman skrev (44 minutter siden):

Oj, nei! Jeg synes Iain Stirling er kjempemorsom!

Jeg synes han er plagsom 

Skrevet

Både Casper og Patrick gir meg dårlige vibber. Jeg synes de oppfører seg som om damene skylder dem noe, selv om de ikke har kjent hverandre så lenge. Patrick er ekstremt intens, og Casper virker ikke genuin. 

• Liker 5
Skrevet
Grüner skrev (På 5.4.2025 den 0.58):

Har du ikke skjønt konseptet, eller? For å gå videre  må de ha en partner ellers ryker de på huet og ræva ut rundt neste sving. Og det er mange flere der inne nå enn Kasper som har paret sammen med folk de ikke ser potensiale i for å bli med videre.

Jeg skjønner konseptet jo, har sett på det i flere sesonger nå. Og igår kom det jo frem at det tydeligvis er flere av deltakerne der inne som ser det samme som meg når det gjelder mr doctor. Hans planer om å starte klinikk for plastisk kirurgi gjorde bildet av ham komplett for min del😅

• Liker 3
Skrevet

Lirie er altså så pen! Alle der inne er pene folk, men hun er nok den eneste jeg ville snudd meg etter på gata (heterofil jente her). Nydelig dame med god energi.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Grüner skrev (På 5.4.2025 den 0.58):

Men Casper prøver seg jo på absolutt alle som ikke er låst, og når ingen er interessert i han, går han bare videre til neste. Nå er det kun Nicole han har en liten sjanse på, og da satser han alt på henne. Og sier at hun er hans førstevalg, selv om hun i utgangspunktet ikke var det. Forstår ikke at han er villig til å flørte med absolutt alle, når han hadde problemer med å flørte og være fysisk med en så flott dame som Camilla. Forøvrig bra at han dumpet henne, for hun fortjener en som ser hvor fin hun er. 

Endret av Tartufo
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tartufo skrev (2 timer siden):

Men Casper prøver seg jo på absolutt alle som ikke er låst, og når ingen er interessert i han, går han bare videre til neste. Nå er det kun Nicole han har en liten sjanse på, og da satser han alt på henne. Og sier at hun er hans førstevalg, selv om hun i utgangspunktet ikke var det. Forstår ikke at han er villig til å flørte med absolutt alle, når han hadde problemer med å flørte og være fysisk med en så flott dame som Camilla. Forøvrig bra at han dumpet henne, for hun fortjener en som ser hvor fin hun er. 

De driver jo sånn alle sammen. Og de begynner unaturlig raskt å kline med hverandre i senga. 

Skrevet

Det der var ikke mye bro-code, Vetle! Skjønner at Mats reagerer selv om det var en lek. 

• Liker 3
Skrevet

For skikkelig dårlige vibber av Nicole, føler jeg har møtt jenter som henne før.. 😬

• Liker 3
Skrevet

Der raknet det for Casper😂 Han visste ikke hva han skulle gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Hva syntes dere egentlig om Casper? 

Skrevet
Snurrevipp skrev (56 minutter siden):

Hva syntes dere egentlig om Casper? 

Som jeg skrev lenger opp her, dårlig magefølelse fra dag 1😅 Det tok en stund før de andre deltakerne fikk øynene opp for det, men bedre sent enn aldri- og digget at spesielt Lirie turte å være så direkte mot ham på slutten der. Han er en påfugl som vil bruse med fjæra og vise all sin prakt, gjerne overfor en litt underdanig (søt og ukomplisert) partner som beundrer ham. Det lyktes ham ikke å finne en slik partner der inne, så «bedre lykke» på utsiden! Men han fikk ihvertfall skapt seg et halvkjent fjes, det kommer sikkert godt med når han skal starte opp Botox-klinikken sin  (av den edle årsak at det er jo så lukrativt…🤢)

• Liker 3
Skrevet
Spoiler

At de tre kjedeligste parene var de som har holdt sammen lengst blir for dumt, at Malin og Martin reiser først av de gjenværende er rart. 

Opplegget med show og prat med ekteparet uten ifra var latterlig og de virket jo direkte frekke? 

Håper Thale og Mats vinner. 

• Liker 4
Skrevet
Imdhk skrev (På 19.4.2025 den 1.30):

For skikkelig dårlige vibber av Nicole, føler jeg har møtt jenter som henne før.. 😬

Nicole tror jeg ikke har noe vondt i seg, men er heller ikke den som klarer å være den mest positive sånn åpenlyst. Hun er den hun er.  Får heller dårlige vibber av Lirie. Hun ler folk opp i trynet når hun tydelig sårer dem, og klarer ikke selv se hvor respektløst det er? Typisk brautende personlighet som ‘’bare tør å være direkte’’. Ubehagelig å se på. 

• Liker 2
Skrevet

Patrick er veldig følsom. Gråter hele tida, han 😛

Skrevet (endret)

Nicklas sa "jeg elsker deg"🤯 Litt tidlig eller? Går fort i svinga der inne.

Samme med Mats og Thale. 😂

Endret av Filla_2375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...