Harehopp33 Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Fant ingen tråd om dette, og det må jo diskuteres. Bare jeg som føler det er frist price versjonen av Love Island UK og veldig kleint?😅 1
FreezeandFawn Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Harehopp33 skrev (5 timer siden): Fant ingen tråd om dette, og det må jo diskuteres. Bare jeg som føler det er frist price versjonen av Love Island UK og veldig kleint?😅 Nei, veldig enig med deg!
Gnå Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars Den praten mellom Sunniva Elise og Mats i dag må jeg si var overraskende fin og "ekte" til å være på dette programmet. Heia Sunniva! 😢 1 1
FreezeandFawn Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Synes det er klein og kleinere der inne. Han ene ser kronisk bilsyk ut. Får ikke inntrykk av at noen av dem egentlig er interessert i noen der inne heller, bortsett fra Mats og Camilla.
Catbert Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Det er typisk norsk datekultur der inne. Alle guttene vil bare ha den peneste jenten mens jentene vil ha de guttene som ikke er interessert. 1
Catbert Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars Norske gutter vet ikke hvordan de skal behandle damer. 1
Filla_2375 Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Den Sunniva og Magnus seansen var kleint. Mye bra klein tv i denne sesongen. Johan og Nini er også sinnsykt cringe. Skjønner godt hun synes det føles unaturlig.
every woman Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Jeg kom meg igjennom første episode. Etter noen minutter av andre episode så ga jeg opp. Kan ikke disse menneskene snakke norsk? Ikke en eneste setning uten engelske uttrykk. Og jeg nekter å tro at så mange unge ikke kan uttale kj-lyden. Dette er både kleint og fordummende. De norske "øyboerne" framstår så barnslige. Ja, jeg er gammel. Og ja, jeg vet det er en realityserie. Men hverken den britiske, amerikanske eller australske er sånn. Det er som en annen verden. 2 1
Catbert Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars every woman skrev (2 timer siden): Jeg kom meg igjennom første episode. Etter noen minutter av andre episode så ga jeg opp. Kan ikke disse menneskene snakke norsk? Ikke en eneste setning uten engelske uttrykk. Og jeg nekter å tro at så mange unge ikke kan uttale kj-lyden. Dette er både kleint og fordummende. De norske "øyboerne" framstår så barnslige. Ja, jeg er gammel. Og ja, jeg vet det er en realityserie. Men hverken den britiske, amerikanske eller australske er sånn. Det er som en annen verden. De oppfører seg akkurat slik som norske 20-åringer gjør. Kleint og barnslig. Og så skal de være så åpne hele tiden. Det er liksom viktigere enn å bygge noe med én annen person. Ikke rart de aldri blir forelsket i hverandre 🙄 4
every woman Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars Catbert skrev (19 timer siden): De oppfører seg akkurat slik som norske 20-åringer gjør. Kleint og barnslig. Og så skal de være så åpne hele tiden. Det er liksom viktigere enn å bygge noe med én annen person. Ikke rart de aldri blir forelsket i hverandre 🙄 De gjør det, ja. Himmel og hav. Noen av dem er nærmere 30 enn 20.
Grüner Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars «Lea steinansikt» så ikke ut til å bry seg om å bli stemt ut i det hele tatt. Men hun sier hun gjerne skulle vært igjen og trøstet Vetle!? Så det betydde ikke så mye for henne. Hun virker jo helt kald. Hadde for øvrig heller stemt ut Thale og Mats enn Jonathan og Sunniva. 3
Somle Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars Siemone er da virkelig usmakelig, virket så frekk under samtalen med Casper! Går da virkelig å si ifra at man ikke er interessert uten å svare negativt på alt Casper sier. Ellers syns jeg ingen av parene vil vare utover Love Island. 2
Catbert Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars Den voice overen er så utroooooolig teit, og ikke på en morsom måte. Bare pinlig teit 3
Blekkulfina Skrevet 31. mars #15 Skrevet 31. mars Somle skrev (13 timer siden): Siemone er da virkelig usmakelig, virket så frekk under samtalen med Casper! Går da virkelig å si ifra at man ikke er interessert uten å svare negativt på alt Casper sier. Ellers syns jeg ingen av parene vil vare utover Love Island. Enig i den, utrolig negativ og kort måte å svare på😅 også enig ang årets par, synes ingen virker så veldig lovende dessverre, utover en liten sommerflørt typ… skuffende, sammenlignet m tidligere sesonger.
Harehopp33 Skrevet 31. mars Forfatter #16 Skrevet 31. mars Jeg sluttet å se for et par uker siden. Det ble rett og slett for tørt, kleint og kjedelig. Jeg er en evig love Island entusiast,så det sier litt .. Har det tatt seg opp eller fortsatt like tørt?
Grüner Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april Så irriterende med Benedicte, Patrick og Jasper som sier annenhver setning på amerikansk og tror det er kult. 5 1
Elsker sjokolade Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april Can you please slutte å speak engelsk. It's bare så annoying. Speak norsk. You are i den norske versjonen. Please Vær så snill Please 5
Mistenksom Skrevet 2. april #20 Skrevet 2. april Bra det er flere enn meg som følger med 😂 Lite tro på parene. Evnt Thale og Mats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå