Gå til innhold

Noen som kan anbefale en Concealer? Blir fattig av å høre på de som jobber i sminkebutikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maybelline fit me.  Legger fukt krem + litt aquaphor under.  Da blir den ikke så lett tørr. Koster en hundrelapp og dekker middels. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 12.02):

Som ikke klaree å finne noe som passer det jeg vil. Må gi fuktighet, ikke tørke ut eller vise linjene under øyene(altså ikke framheve de eller legge seg i de). 

Dekke litt mørke/innsøkk under øyne. 

Bruker lite sminke så helst noe som ikke synes veldig godt, altså naturlig.

Har fått hjelp på kicks og fredrik og louisa flere ganger no men alt bli "kakkete" og tørt.. Noe jeg sa jeg ikke ville skulle skje.

Siste kjøp var NARS Radiant Creamy Concealer Chantilly , ognoe NYX tror jeg den het.

Please, er det noen som kan hjelpe? Må passe til aldrende kvinne rett over 40år. 

Anonymkode: 613e7...3c4

Nars radiant creamy concealer er en av de beste jeg har funnet, også aldrende kvinne i førtiåra.

Jeg tror du først og fremst bør gjøre noe med huden, nok fukt slik at den ikke er tørr. Som en annen sier her er det stor forskjell på resultatet etter hvor godt huden er preppet før concealer tas på.

Før i «gamle dager» brukte jeg i årevis en fra Mac som het Moisture cover, den har dessverre forsvunnet og den fra Nars er den beste erstatteren jeg har funnet.

Anonymkode: f6a21...ed3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 12.45):

Når vi smiler og prater så vil de små linjene under øyet komme frem uansett hvilken concealer du bruker.

Bruker denne, den er veldig drøy, så holder lenge:

https://fredrikoglouisa.no/produkt/effacernes-concealer-spf30-15ml/

Jeg har også små linjer rett under øyet, og hvis jeg ser at det blir litt "linjete" så bruker jeg bare fingeren til å "tappe" det jevnt igjen, men den holder veldig bra altså. Det er også litt "less is more". Det blir kakete og stygt hvis man tar på for mye.

Anonymkode: 5b3e0...a01

Henger meg på denne fra Lancome! Den har jeg brukt i mange år. 

Har også denne fra Laura Mercier, men Lancome dekker noe bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...