Gå til innhold

Vondt at ektemannen min ikke har behov for meg ved nært dødsfall

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.32):

TS her !

ja helt klart stor forskjell på en 50 åring f.eks og en 100 åring! 

men det handler ikke om det— det handler om at jeg er den eneste kjæresten som ikke er der— de 3 brødrene til mannen min er der— og det er også ektefellene deres! 

Anonymkode: 1c257...611

Ekspander  

Men har du sagt til han at du har avlyst turen? Hvis han ikke vet det tror han ikke det er en mulighet at du blir med.

Anonymkode: ea5bc...03a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.25):

Neii virkelig ikke det jeg mener, han føler det han føler.. og alle sørger på sin egen måte, finnes ingen fasit! Men jeg ble kanskje litt lei meg pågrunn av at han ikke har behov for meg! Han har veldig behov for meg ellers.. og er veldig åpen og ærlig om sine følelser ☺️

Ekspander  

Føler jo heller at han satte deg først. Du hadde allerede planer og på automatikk tenker hans hjerne at du skal få slippe å avlyse for å sitte med det triste arbeidet. Men om han er mannen din så må du vel kunne fortelle hva du føler? 

Anonymkode: e82a4...dfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da min mor døde kom mannen etter til begravelsen. Jeg hadde sykt lite lyst til å ha ham der. Det var ikke plass og jeg orket ikke at han skulle komme å kreve tid og oppmerksomhet. 

Anonymkode: d479a...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 12.16):

Ja det sa jeg! Nesten ordrett det du skriver.

Ekspander  

Det er jo umulig å mene noe som helst om denne situasjonen, når du ikke vil dele hva han har sakt.... Forstår ikke hvorfor du oppreter en tråd, om du ikke vil delle noe om problen stilingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...