AnonymBruker Skrevet 13. mars #21 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor? Anonymkode: c5c9d...39a Voksne folk holder ikke på sånn. Anonymkode: 41656...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #22 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Voksne folk holder ikke på sånn. Anonymkode: 41656...559 Hvorfor ikke? Anonymkode: c5c9d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #23 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har i to år lagt til ulike tilgeldige menn på snap. Konklusjonen er at det er mange svin på skogen. Det er snakk om flere hundre menn. Samtlige har raskt begynt å sende bilder fra dusj av kroppen sin (samme hvilken type kropp). Mange er i forhold og klager på lite sex. De fleste ute etter pirrende meldinger og casual sex. Jeg har stortsett droppet de med en gang, men det er jo interessant hvor mange driver slik menn i alle aldre. I forhold... Jeg lurer på hvor mange ganger de får noe ut av slike, er det mange damer som liker sånt og blir med på det. Føler de må jo få noe, siden de driver sånn. Anonymkode: c5c9d...39a Jeg tipper mange av de er boter også, som til syvende og sist ikke bryr seg om deg seksuelt heller. Kun et verktøy for å ende opp med noen av pengene dine. Anonymkode: 3912f...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #24 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har i to år lagt til ulike tilgeldige menn på snap. Konklusjonen er at det er mange svin på skogen. Det er snakk om flere hundre menn. Samtlige har raskt begynt å sende bilder fra dusj av kroppen sin (samme hvilken type kropp). Mange er i forhold og klager på lite sex. De fleste ute etter pirrende meldinger og casual sex. Jeg har stortsett droppet de med en gang, men det er jo interessant hvor mange driver slik menn i alle aldre. I forhold... Jeg lurer på hvor mange ganger de får noe ut av slike, er det mange damer som liker sånt og blir med på det. Føler de må jo få noe, siden de driver sånn. Anonymkode: c5c9d...39a Du sier deg ganske sikker på flere hundre menns intensjoner her..... Blir nysgjerrig på hva det er DU er ute etter med å holde på sånn? Synes det er spesielt å plassere seg midt i et drama som berører parforhold. Litt skamløst egentlig. Anonymkode: b9b1e...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #25 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg syns du henger deg veldig mye opp i hva jeg syns er underholdende. Tenker jo bare at disse har en eller annen uvitende stakkars kone hjemme. Jeg er interessert I egentlig hvor mye napp de får.. Anonymkode: c5c9d...39a Jeg har ikke skrevet noe om underholdning før du selv nevnte det. Du blander folk her, men alle mener vel det samme. At dette er en merkelig greie å gjøre som voksen, og selvfølgelig tror de mannfolka at du er like shady som dem selv. Ingen andre legger dem til nemlig 😅 Anonymkode: 152d7...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #26 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier deg ganske sikker på flere hundre menns intensjoner her..... Blir nysgjerrig på hva det er DU er ute etter med å holde på sånn? Synes det er spesielt å plassere seg midt i et drama som berører parforhold. Litt skamløst egentlig. Anonymkode: b9b1e...5b1 Har ikke vært i noe drama. Mine samtaler med disse varer som regel 1 dag maks 2. Da har de allerede vært i dusjen, vist utstyret og bedt om bilder jeg ikke sender. Jeg bare ser hvor mye anstendige folk jeg kan finne. Det har ikke vært mange. Anonymkode: c5c9d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #27 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke vært i noe drama. Mine samtaler med disse varer som regel 1 dag maks 2. Da har de allerede vært i dusjen, vist utstyret og bedt om bilder jeg ikke sender. Jeg bare ser hvor mye anstendige folk jeg kan finne. Det har ikke vært mange. Anonymkode: c5c9d...39a Fordi vi ikke legger til fremmede. Du vil aldri finne anstendig folk når du leter på en uanstendig måte 😅 Anonymkode: 152d7...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #28 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi vi ikke legger til fremmede. Du vil aldri finne anstendig folk når du leter på en uanstendig måte 😅 Anonymkode: 152d7...0a6 Det er helt vanlige folk. Anonymkode: c5c9d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #29 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: c5c9d...39a Lykke til i livet, det kommer du til å trenge. Anonymkode: 41656...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #30 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lykke til i livet, det kommer du til å trenge. Anonymkode: 41656...559 Hvorfor tror du det? Anonymkode: c5c9d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.28): Ja, men så mange som vil være utro. Det gjør meg bare trist egt. Når damene legger på seg og mister sexlysten, blir det slik Anonymkode: 86264...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #32 Del Skrevet 14. mars Er det du som også sender random upassende bilder på første melding ? Jeg er mann og noen ganger adder noen jeg er litt usikker på om jeg kjenner og så tar det 3 sec etter at en adder dem før det sendes x antall meldinger og bilder (og så blir de selvsagt slettet igjen) Så det litt interessante med forsøket ditt er hvor mange avslutter kontakt om du starter rett på upassende prat. Anonymkode: 1c4f7...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #33 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 11.28): Jeg syntes vel at det har en underholdningsverdi høyere en tv.. Anonymkode: c5c9d...39a "dans for meg ape" "oi hvorfor viser du kuken, jeg vil bare at du skal danse, ape" Anonymkode: 5ec13...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #34 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): "dans for meg ape" "oi hvorfor viser du kuken, jeg vil bare at du skal danse, ape" Anonymkode: 5ec13...c72 Jepp og disse mennene fortjener ikke bedre. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når damene legger på seg og mister sexlysten, blir det slik Anonymkode: 86264...23c Det er dette også bevis på. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det du som også sender random upassende bilder på første melding ? Jeg er mann og noen ganger adder noen jeg er litt usikker på om jeg kjenner og så tar det 3 sec etter at en adder dem før det sendes x antall meldinger og bilder (og så blir de selvsagt slettet igjen) Så det litt interessante med forsøket ditt er hvor mange avslutter kontakt om du starter rett på upassende prat. Anonymkode: 1c4f7...1fd Nei sender aldri bilder. Har aldri selv pratet upassende. Det er bare rutinemessig- dusj- bar overkropp- kuk- mas om bilder.. Anonymkode: c5c9d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. mars #35 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 16.52): Voksne folk holder ikke på sånn. Anonymkode: 41656...559 Kan du ikke bare skrive at du ikke har argumenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #36 Del Skrevet 15. mars Jeg har aldri lagt til fremmede menn på snap, men det er jo akkurat sånn jeg kan tenkte meg det hadde gått 😂 Jeg har jo vært på internett før liksom. Jeg har opplevd selv å bli lagt til av fremmede menn og få snaps, de later gjerne som de har sendt feil, "er du xxx" osv., som jo forsåvidt hadde vært fair enough det - jeg har et vanlig navn. Men så fort de har avklart "tabben" så kommer spørsmålet om jeg er singel. Jeg bare sletter og blokkerer, jeg synes det er så teit måte å sjekke opp på og er null interessert i å drive og chatte med ukjente fremmede og få masse dick pics. Anonymkode: 30d29...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #37 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 12.30): Det er jo mer merkelig at du prøver å få deg venner med å legge til random menn på snap, enn at menn sender dickpics til en random dame på snap. Anonymkode: 41656...559 Nopp. Menn som sender dickpicks er ganske spesielle i knotten. Anonymkode: 34245...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #38 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når damene legger på seg og mister sexlysten, blir det slik Anonymkode: 86264...23c Mister de sexlysten av å legge på seg? Anonymkode: af6f6...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #39 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nopp. Menn som sender dickpicks er ganske spesielle i knotten. Anonymkode: 34245...553 Og de er mange😜 Sett mange peniser nå, de fleste er ikke noe spesielt å se på. Et fåtall man kan tenke se flere ganger. Ja jeg har litt spesielle hobbyer. Anonymkode: c5c9d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #40 Del Skrevet 15. mars Kanskje du burde prøve et ærlig arbeid ts? Set får gjerne tankene over på noe annet og etter arbeid kan du ta deg en treningsøkt. Anonymkode: b2ce5...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå